Gjest @nea Skrevet 24. mars 2006 #2041 Del Skrevet 24. mars 2006 Innom for å ønske deg god hælg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. mars 2006 #2042 Del Skrevet 24. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #2043 Del Skrevet 24. mars 2006 Innom for å ønske deg god hælg ← Du og!!! ← :kyss: Er klokka kvart på åtte allerede?? Snart idol chat da, selv om jeg er trøtt som en dupp.. Glemte vel å si at alle klærne våre har kommet idag!! 11 pappesker står i stua, + mange plagg på hengere og i plastikk!! Alt er jo bare sååååå pent bretta sammen da!! Tellekanter og greier! Tenk skapet mitt når jeg legger det inn der da. Må ta meg selv i nakken og brette det så pent jeg og.. Er lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. mars 2006 #2044 Del Skrevet 24. mars 2006 Høres skikkelig luksus ut med strøkne og bretta klær!!!! DÅÅÅN! Gøy med chat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #2045 Del Skrevet 24. mars 2006 Ja jeg føler nesten at jeg har gjort noe ulovlig, for alt er jo så fint.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 24. mars 2006 #2046 Del Skrevet 24. mars 2006 Å kanskje jeg skal lage en liten kloakklekasje her også?? hadde vært digg med nystrøkne og brettede klær.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. mars 2006 #2047 Del Skrevet 24. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. mars 2006 #2048 Del Skrevet 25. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 25. mars 2006 #2049 Del Skrevet 25. mars 2006 God dag iss, er vel kanskje litt sent å si morgen nå! Hehe! Så deilig at dere har fått igjen klærne da, hørtes skikkelig deilig ut. Kanskje jeg skal levere fra meg alle klærne når vi flytter og få tilbake alt rent og pent også haha! Nei, takke seg til å IKKE få kloakk på klærne egentlig... Håper du får en god helg i hvert fall, her blir det STILLE og rolig ettersom jeg nesten ikke klarer å gå for tida... Bruker laang tid på å reise meg opp og sette meg igjen, ikke deilig. Håper legen har noen gode tips da jeg skal dit på mandag... Sukk! fra Trinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #2050 Del Skrevet 25. mars 2006 Sambo er inneffektiv, lat, treg, surrete, ikke begrep om tid. Startet med at han skulle sette inn noe i oppvaskmaskinen, men han så jo ikke etter om det var rent eller skittent. Og da jeg påpekte at det var rent, ja da var det bare å vaske alt om igjen Går jo an å ta ut det som er rent da. Så ble jeg irritert fordi han står opp så mye tidligere en meg og det så f*** ikke ut her. Rydde litt. hva er det?? Så skulle han plutselig ned å barbere seg og skifte kl 11 når jeg sa jeg kjører herfra 1125 for å kjøre han ned på musikken og så skulle jeg hente liv. Da brukte han ett kvarter på å rote i pappeskene etter en olabukse som han ikke fant. Men han klarte å surre til alle de plagga som henger på hengere inni plastsekkene. De datt av og alt var rot. så vi måtte prøve rydde opp i det med fire hender. Og han gikk tilslutt ned nå, han rekker f*** ikke meg å barbere seg og skifte på ti minutter. Jeg sa at jeg kjørte 1125 uansett, men kan lissom ikke kjøre fra han heller.. Er jeg premenstruell i tillegg til at sambo har en "typisk" han dag??? Han er kronisk for sent ute, og jeg liker å være tidlig ute Dårlig kombinasjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. mars 2006 #2051 Del Skrevet 25. mars 2006 Da skjønner jeg hvorfor dere ikke har kommet enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 25. mars 2006 #2052 Del Skrevet 25. mars 2006 Ha en fantastisk helg!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 25. mars 2006 #2053 Del Skrevet 25. mars 2006 Hehe, kjenner til det med mannfolk som ikke har noe tidsbegrep. Det er til tider INNMARI irriterende! Du har min fulle sympati. Håper du, liv og søndagsengel hadde det hyggelig i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #2054 Del Skrevet 25. mars 2006 Da skjønner jeg hvorfor dere ikke har kommet enda! ← Men vi kom jo til slutt da Selv om de andre hadde kjørt fra sambo, og det endte med at jeg måtte ta med meg sambo å hente liv for så å kjøre han ut på kråkerøy. Var så koselig idag!! Og til alle som lurer, prinsen er bare skjønnere i virkeligheten!!! :grine2: Jeg og vil ha en sånn en Ha en fantastisk helg!! :) ← Hayy!! Ha en fin fin helg du og!!! Hehe, kjenner til det med mannfolk som ikke har noe tidsbegrep. Det er til tider INNMARI irriterende! Du har min fulle sympati. Håper du, liv og søndagsengel hadde det hyggelig i dag! ← Takk for litt sympati, ja de kan være grusomme. Så prøvde jeg å si til han at neste gang så gjør han seg vel ferdig LITT tidligere.. Da sa han at han kunne vært ferdig før om han hadde funnet barberhøvelen Jeg hadde tatt den med opp pga kloakken og vi vasker oss på kjøkkenet og sånn. Men han både røyka og drakk kaffe på mårran om jeg ikke husker feil, så den holder ikke.. Nå sitter sambo og titter litt på notene forran konserten i mårra. Han spør om jeg vil være med, men jeg kjenner jo ingen i korpset, og vet jo ikke om de andre har med ektefeller og kjærester. Jeg intr meg ikke for musikken, men men.. Får se hva det blir til.... I kveld har vi sett på boretslaget og tore på sporet. Er rørende altså Leieboeren har besøk av broren og svigerinna si, og de drikker litt.. Var en tur der oppe istad.. Kanskje jeg tar meg en tur til opp!! Morsomme de.... Nordlendinger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. mars 2006 #2055 Del Skrevet 25. mars 2006 Leieboeren har besøk av broren og svigerinna si, og de drikker litt.. Var en tur der oppe istad.. Kanskje jeg tar meg en tur til opp!! Morsomme de.... Nordlendinger!! ← Ja ikke sant? Vi er et eget folkeslag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. mars 2006 #2056 Del Skrevet 25. mars 2006 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #2057 Del Skrevet 25. mars 2006 Hyggelige er dere!!! og drikke kan dere!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. mars 2006 #2058 Del Skrevet 25. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mars 2006 #2059 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei snuppiss! Skal å klippe meg hos K i dag, så kanskje jeg tyter innom når jeg er ferdig med det Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #2060 Del Skrevet 26. mars 2006 Gjerne det!! Har sendt sambo på spilling, så aner ikke når han kommer hjem igjen!!! Nå skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg