Lucky? Skrevet 23. mars 2006 #2021 Del Skrevet 23. mars 2006 Ble helt utslitt av den festen i går jeg, så blir nok bare pærebrus på meg i dag. Håper du har hatt en fin dag i dag snuppiss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #2022 Del Skrevet 23. mars 2006 Da har jeg tatt en "skytterunde" Kosa oss med reker vi nå Nam nam!! Men jeg kjøper alltid for mye!! Så reker til de som vil ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 23. mars 2006 #2023 Del Skrevet 23. mars 2006 Klarer du deg uten klær enda? Hadde gått bananas i butikkene hvis jeg ikke hadde hatt så mye å hatt på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #2024 Del Skrevet 23. mars 2006 Nei, har ikke fått klærne enda altså.. Har en følelse at de ikke kommer før mandag Har sokker og truser nok altså, men værre med bukser, topper og gensere... :klø: Får se om jeg må handle litt i løpet av helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. mars 2006 #2025 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg vil ha reker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 23. mars 2006 #2026 Del Skrevet 23. mars 2006 Kosa oss med reker vi nå Nam nam!! Men jeg kjøper alltid for mye!! Så reker til de som vil ha!! ← *mumse mumse* nam nam.. Sleng over litt vin også a!! Ha en fin kveld Iss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. mars 2006 #2027 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg vil også ha reker! Og hvitvin... Hmm... må vente litt med den ja. Skål i pærebrus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #2028 Del Skrevet 23. mars 2006 Her er ingen hvitvin, for jeg liker ikke vin.. Men cola og er det nok av!! Jobbe i mårra!! Så får passe på at det ikke blir for sent ikveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 23. mars 2006 #2029 Del Skrevet 23. mars 2006 Reker er nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mars 2006 #2030 Del Skrevet 24. mars 2006 God mooorgen!! Er du kanskje litt overrasket nå,hæ??!! Hehehe!! Skytte har gått bananas på kg sååå tidlig! Ja du vet,effektivitet!! Evt problemer med å få sove...........! Åh...reker...MMMMMMMM!!!! Det er såååå snadder!!! *drømme* Neida,er ikke såå lenge siden jeg spiste det! Ville nå bare ønske deg en fin dag på jobben og ei superbra helg! Men atte;vi schnakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. mars 2006 #2031 Del Skrevet 24. mars 2006 Kos deg på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 24. mars 2006 #2032 Del Skrevet 24. mars 2006 God morgen! Håper du får en flott dag på jobb. Barnehage er så koselig... En liten sang: En tiger er for diger, og en flodhest er for brei En mus den er for liten; og en løve æ'kke grei Vi ha'kke nok vann til å kjøpe en sel! Så vet du hva vi gjør? Vi kjøper en KAMEL! Nå rir vi på kamelen som heter Klara Jeg tror vi må være sånn midt i Sahara!! Ååååå - oriakka bora bora, oriakka bora Oriakke bora bora, oriakka bora Jada jada JADA! Ungene elsker den! Nåvel, nok barnehageprat... Jeg ser jeg gikk glipp av festen! Synd... Men jeg har jo vært syk i noen dager, så kanskje like greit. Ikke bra å gå på fest når man er sykemeldt! Ha det bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. mars 2006 #2033 Del Skrevet 24. mars 2006 Hehe, morsom sang! Håper du får en finfin fredag og en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. mars 2006 #2034 Del Skrevet 24. mars 2006 Åhh nei, jeg gikk glipp av 100 siders festen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. mars 2006 #2035 Del Skrevet 24. mars 2006 Håper du får en fin dag på jobben, og at barna ikke sliter deg helt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 24. mars 2006 #2036 Del Skrevet 24. mars 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. mars 2006 #2037 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Kamelsangen er kjempekul! Jeg kom plutselig helt umotivert på denne i går: Oppe i fjellet, der bor det tre trolle (ja, jeg tror den er dansk. red.anm. ) Trollemor og Trollefar og lille Olle-Bolle (uttales ålle-bålle. red.anm) BØ! sier Trollemor BØ! sier Trollefar. Men den lille Olle-Bolle sier bare bø!. Gleder meg til chatten i kveld! PREKÆS! Endret 24. mars 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. mars 2006 #2038 Del Skrevet 24. mars 2006 hei snuppa! Synd det ikke passa at du tok en tur innom da, men vi får ta det igjen. Mye barnesanger her ja...kanskje vi skulle laget kg's egen barnesangbok?? Kos deg masse i kveld og i morra med lille Leon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #2039 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Fantus: Sikle: Skytte: Var på vei inn på kg så tidlig jeg og, men rakk ikke for klokka gikk så fort idag tidlig! Kanskje best, for jeg hadde vel gått i bakken.. Søndagsengel: Hadde en fin dag på jobb!!! Freyja: Den sangen har jeg ikke hørt før! Er det en lek som følger med den sangen eller?? Leit at du gikk glipp av festen, men kommer andre sjanser Missbumlebee: Håper du også får en fin fin helg! Pi@: Kommer andre sjanser vettu IdaC: Er litt sliten ja.. Ikke vant til å jobbe med så mange barn rundt meg hele dagen! Fantus: God helg!! Miiip: Ja, den sangen kan jeg og!! Det var yndlingssangen til tanteungen min da han var mindre!!! Gleder meg til chatt jeg og!!! Lucky: Bror venta på meg i byen, og sambo venta på meg på jobb. Så hadde litt for dårlig tid idag! Nå har vi fleska i oss reker! Og sulten har sluttet og gnage.... Det varmer lille hjertet mitt å komme inn til sååå mange hilsner altså Dere er gode Ja nå har jeg kommet meg hjem, og kjenner jeg er trøtt ja... Mange barn + å være mye ute blir man trøtt av! Og idag var mange av barna EKSTRA sutrete og de grinte og grinte og grinte.... Nå må jeg forte meg på en liten runde før jeg må lade opp til idol-chat! Endret 24. mars 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 24. mars 2006 #2040 Del Skrevet 24. mars 2006 Ååååå,nå fikk jeg vanvittig lyst på reker! Takk for koselige ord i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg