Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Gjest baby-E

jeg må bare få sagt at den avgjørenlsen dere har tatt, står det respekt av!

Jenta kommer nok til å stortrives når hun er hos dere ;)

Lykke til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rodme: Takk baby-e..

Tror dette skal gå bra jeg! Hun er herlig! Det eneste problemet jeg har er at jeg IKKE får sove på samme rom med barn fordi jeg ligger og lytter til pusten og våkner hvis de snur seg.. Så hvis hun hoster mye e.l. så ligger nok jeg i gangen utafor soverommet på madrass :ler: Og sambo inne sammen med henne...

En sta liten frøken :ler: Skal få nok å bryne meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me
:rodme: Takk baby-e..

Tror dette skal gå bra jeg! Hun er herlig! Det eneste problemet jeg har er at jeg IKKE får sove på samme rom med barn fordi jeg ligger og lytter til pusten og våkner hvis de snur seg.. Så hvis hun hoster mye e.l. så ligger nok jeg i gangen utafor soverommet på madrass :ler: Og sambo inne sammen med henne...

En sta liten frøken :ler: Skal få nok å bryne meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppiss :klem:

Håper besøket gikk bra i dag da. Lykke til i morra også, kan jo se ann været på lørdag da. Kunne jo kanskje vært kost med en skogtur og grille pølser eller noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Besøket gikk bra se ;) Kjenner jeg er litt sliten, men men...

Ja vi får se ann været! Noe må vi finne på ute iallefall!

Tenkte på den CTen jeg skal ta neste fredag. Stod at jeg skulle ha kontrastvæske. Er det sånn i slange i nesa??? En gang jeg tok kontrastvæske for tarmer og sånn fikk jeg guffe i slange i nesa. Men det var jo tarmer :klø: Nå er det jo urinveier og sånn... Noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøket gikk bra se ;) Kjenner jeg er litt sliten, men men...

Ja vi får se ann været! Noe må vi finne på ute iallefall!

Tenkte på den CTen jeg skal ta neste fredag. Stod at jeg skulle ha kontrastvæske. Er det sånn i slange i nesa??? En gang jeg tok kontrastvæske for tarmer og sånn fikk jeg guffe i slange  i nesa. Men det var jo tarmer :klø: Nå er det jo urinveier og sånn... Noen som vet???

Jeg tror kanskje du må drikke den?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kvalm: Jeg brakk meg gang etter gang da jeg bare skulle ha i meg en halv liter vann i dag tidlig :overrasket: Åssen skal det gå da. Jeg sliter ekstremt med å svelge, en paracet er i meste laget!

:sur: Nå gruer jeg meg skikkelig altså.. Hvor mye må jeg drikke a??? Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skulle ta sånn CT måtte jeg drikke sånn rosa væske som smakte gips... :kvalm: Kjenner smaken ennå når jeg tenker på den, og jeg gjorde det når jeg gikk på ungdomsskolen da. Tror nok den kan bli vanskelig for deg som brekker deg av å drikke vann ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kontrastvæske er ikke nødvendigvis rosa. Tror at du må drikke 2 liter på 4 timer, mener det var sånn på en avdeling jeg jobbet før. Eller så var det 1 liter på 2 timer... hm... veldig mange som syntes det var altfor mye ihvertfall.... Tips: sugerør! Da blir det på en måte lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Det går sikkert myyye bedre enn du frykter!! Det gjør det veldig ofte, når man bare tenker etter!! Ikke sikkert den er rosa en gang!!! :tunge2: :ler:

Det går nok fint skal du se!! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har time kl 1030. På lappen står det at jeg skal møte en halv time før fordi jeg skal ha kontrast væske. Så ingen 4 eller 2 liter her nei :fy_fy: Da hadde jeg dødd!!!

:klø: Må spørre bestemor i mårra, ho har vært gjennom alt mulig rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Da jeg tok CT av hjernen fikk jeg det rett i blodet iallefall! Så det avhenger av hva man skal gjøre.

Så flott at første besøk gikk bra! Du kommer nok til å venne deg til å ha henne på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg oppe av senga kl 0630 :overrasket: Måtte kjøre sambo på jobb fordi jeg trenger bilen. Så nå har jeg kosa meg med kokte egg på brødskiva og kg...

:overrasket: Vi har blitt invadert av sukkermaur. Oppdaga de igår, kommer inn under lista under vinduet i stua og går langsveggen mot kjøkkenet. Og da jeg skulle sette på oppvaskmaskinen var de jaggu inni der og :grine2: Så nå må vi kjøpe sånn middel, de hadde inni veggen der i fjor og, men da holdt de seg på utsiden av huset :forvirret:

Må nok støvsuge her nå, masse kjekssmuler og maur :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Sånne maur hørtes slett ikke koselig ut............

Har du vært på undersøkelse nå? Håper det gikk bra!

Er bare innom i turbofart for å ønske deg ei kanonbra helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...