Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja det er egentlig ikke en sånn veldig Fredrikstad Fotball Klubb film så den passer for alle ;) Mannen er ikke en gang fotballsupporter og synes den var rå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen klem tilbake! :klem:

:vinke:

Hei snuppa

Håper du har det bra og at du har hatt en kjempefin påske!

Stor klem fra Charmina :klem:

Påsken min har vært super!!! :klem: til deg!

Heisann!! :vinke:

Ble det kino på deg i dag?  Jeg skal se Istid2 på babykino neste mandag! Gleder meg!

Ja jeg var på kino! Filmen var fin!! Anbefales! Men nå pleier jeg å like alt jeg ser på kino da :ler: for opplevelsen og sånn lissom

Ha en fin søndag!! Eh. nei mandag er det visst :ler:

Ja jeg har tatt feil noen ganger idag jeg og!! :klem:

Ja det er egentlig ikke en sånn veldig Fredrikstad Fotball Klubb film så den passer for alle ;) Mannen er ikke en gang fotballsupporter og synes den var rå bra.

Helt enig!! Var litt intern humor innimellom, men ikke så mye at det ødela filmen. Anbefales på det sterkeste! :tommel:

Heisann!! Lenge siden jeg har vært hos deg !! *løper inn*

Ble Istid 2 på meg og M idag! Helt grei film! Kino to ganger på 24 timer :ler: En evighet siden sist da ;)

Før jeg dro satt jeg inn en oksestek på lavtemperatursteking. Den var nesten ferdig da jeg kom hjem, så da lagde jeg poteter grønnsaker og saus :sikle: Leieboer og M kom også ned og spiste, og alle synes det var godt! Deilig med ordentlig middag for en gangs skyld!

Nå har jeg rydda det meste etter maten... Det er faktisk det værste jeg vet å gjøre.. Å ryddde opp etter middag.. Baking er ikke noe probl men middag :roll:

Får surre litt her inne og rundt i stua samtidig vel.. Trist at sambo må på jobb igjen i mårra, for har vært deilig å ha han hjemme :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes den var det! har lest kritikker som har vært negative, men jeg lo godt jeg, og det gjorde gutten jeg hadde med meg og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som lager skikkelig middag!!

Her går det i ferdigretter fra Findus, kjøpt i sverige :ler:

Men så har ikke jeg kjøkken heller da ;)

Nyt den siste kvelden i ferien!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppis!!

Se hvem som er her ja...kommer nå inn på den stasjonære pcen da :hoppe:

Vet ikke hva som var galt jeg, men mulig jeg glemte å koble meg til sist jeg prøvde å komme inn på denne. Den bærbare kobler seg jo ¨på automatisk, så mulig jeg glemte det :rodme: men men nå er jeg i allefall her, så da får jeg prøve å finne ut av hvorfor jeg ikke kommer inn på den bærbare :sur:

Ha en fin kveld og takk for koselig overraskelsesbesøk på tomta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halaien! Jeg synes også Istid 2 var morsom. Ikke den mest hysterisk morsomme filmen jeg har sett i mitt liv, liksom, men underholdende nok! Verd penga! :)

Enig i at det har vært fint å ha mannen hjemme, kjedelig at de må på jobb i morra... Jaja, vi får underholde hverandre! :ler:

Ha en god natt og en fin uke (den begynner jo egentlig i dag, men det blir liksom annerledes fra i morra når det er slutt på ferien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så flink du er som lager skikkelig middag!!

Her går det i ferdigretter fra Findus, kjøpt i sverige :ler:

Men så har ikke jeg kjøkken heller da ;)

Nyt den siste kvelden i ferien!!

:sjenert: Er ikke ofte at jeg lager skikkelige middager for tiden altså... Så kryss i taket!

Hei snuppis!!

Se hvem som er her ja...kommer nå inn på den stasjonære pcen da :hoppe:

Vet ikke hva som var galt jeg, men mulig jeg glemte å koble meg til sist jeg prøvde å komme inn på denne. Den bærbare kobler seg jo ¨på automatisk, så mulig jeg glemte det :rodme: men men nå er jeg i allefall her, så da får jeg prøve å finne ut av hvorfor jeg ikke kommer inn på den bærbare :sur:

Ha en fin kveld og takk for koselig overraskelsesbesøk på tomta :klem:

:hoppe: Der var jenta mi jo!! :ler: du får overleve på den stasjonære da så lenge...

Vært trist uten deg... Men vet jo du bygger og greier... så skjønner at jeg ikke kan ha deg her hele tiden.

*oppdatert*

Halaien! Jeg synes også Istid 2 var morsom. Ikke den mest hysterisk morsomme filmen jeg har sett i mitt liv, liksom, men underholdende nok! Verd penga! :)

Enig i at det har vært fint å ha mannen hjemme, kjedelig at de må på jobb i morra... Jaja, vi får underholde hverandre! :ler:

Ha en god natt og en fin uke (den begynner jo egentlig i dag, men det blir liksom annerledes fra i morra når det er slutt på ferien).

Helt enig om istid 2!

:ler: ja vi får underholde hverandre!

Ja i mårra MÅ jeg vaske mange maskiner med tøy. Og jeg har planer om å vaske og rydde badet. Får ha de to konrete målene, så kanskje jeg får gjort det! Men har lyst å trene og da... Får se hva dagen bringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordentlig middag er digg :sikle: Jeg er blitt litt flinkere på å lage det nå mens jeg er sykemeldt. Men å rydde er gørrkjedelig ja. Men mannen og jeg har en så grei ordning, jeg lager maten, han dekker på bordet og rydder alt etterpå. Det fungerer utmerket :)

Hva er planene for dagen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...