Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom å kikker litt hos deg! ;) Vet sannelig ikke om jeg har vært her før.... :sjenert: Ønsker deg uansett en fin-fin helg... som bringer gode nyheter.... :hoppe:

Fredags- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg grøsser på ryggen.. Ser på Skavlan, der de "nye gitarkameratene" synger Halleluja sangen... Det var bare så utrolig fint at jeg ble helt rørt...

Og jeg liker jo kurt nilsen veldig da, og de sang jo bare helt fantastisk!!

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grøsser på ryggen.. Ser på Skavlan, der de "nye gitarkameratene" synger Halleluja sangen... Det var bare så utrolig fint at jeg ble helt rørt...

HVA, ser du ikke på resultatet av Idol? :overrasket:

Hmm. Jeg var litt spent på de der "nye gitarkameratene", asså. Burde ha fått med meg dem.

Er det i morra du skal teste? Ikke særlig spent jeg, da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jo med meg resultatet av idol! Gutta var ferdige med å synge før de leste opp resultatet!!

Ja, jeg skal teste i mårra, men finner ikke testene :overrasket: Får lete litt til..

For de som ikke fikk med seg "gitarkameratene" anbefaler jeg dere å gå inn på www.nrk.no og trykke på linken som står litt lenger ned på siden. Der kan dere se skavlan programmet gratis, trykk på Skavlan 24.02.06. Spol dere til 45.30 og nyyyyyyyt det..

Jeg hører på det gang på gang, og det er som balsam for min sjel iallefall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerter_rundt: har du hørt noe så vakkert...ble helt satt ut jeg :grine2:

Skal i dag da snuppa? Tenkte kanskje ta litt lunsj i gamlebyen i dag jeg, ta ferga og sånt er jo litt kos. Si ifra om du vil være med oss da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt rørt jeg og.. Så utrolig vakkert. Mangla bare jostein! :ler: Satt og lurte litt på konsert da vettu.. Med??

Idag ska vi kjøpe plater (i råde) og jeg må kjøpe bursdagsgave til svigerinna mi! Så drar jeg på hvaler i ettermiddag, så tror ikke jeg rekker noe annet en å stresse rundt! Men kan se hvordan dagen utarter seg! spiser frokost nå se...

Testa til morgen idag, og det var nok bare en strek! Så da er det bare å vente på mensen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Absolutt ingen symptomer! Bortsett fra litt fett på magen.. Men den er vel selvforsynt på andre måter?? :ler:

Ps. Er ikke garage, bare et rom i kjelleren.. Men er såååå deilig å rydde altså!! Blir bra!! Kom og hjelp meg da vel  ;)

Hehe det skulle jeg gjerne gjort, om jeg fikk kaste det jeg ville da.... :sjenert:

Jeg er kastoman nemlig!! Elsker å kaste! Jeg får en deilig indre følelse av å kaste ting og få det ryddig rundt meg...

Den gamle jobben min var genial sånn sett! jeg hadde et kjempelager jeg fikk tid til å rydde omtrent en gang i måneden, og da fikk jeg masse varer ut i butikken og kastet masse pappekser! Sjefen var Sååååå imponert over lagerkontrollen min! Han skulle bare visst at jeg gjorde det mest for min egen del :ler:

Og jeg liker jo kurt nilsen veldig da, og de sang jo bare helt fantastisk!!

:grine:

:overrasket: KURT???? Hva har jeg gått glipp av nå da???? Jeg elsker jo kurt :grine:

Jeg får titte på nrk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest 0
Ble helt rørt jeg og.. Så utrolig vakkert. Mangla bare jostein! :ler: Satt og lurte litt på konsert da vettu.. Med??

Idag ska vi kjøpe plater (i råde) og jeg må kjøpe bursdagsgave til svigerinna mi! Så drar jeg på hvaler i ettermiddag, så tror ikke jeg rekker noe annet en å stresse rundt! Men kan se hvordan dagen utarter seg! spiser frokost nå se...

Testa til morgen idag, og det var nok bare en strek! Så da er det bare å vente på mensen!!

:tristbla: Ingen bolle i ovnen?... Det var synd! Da satser vi på mars! JEg har hørt at mars skal bli en bra måned her på kg nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay...fikk dere ikke gjort det forrige helg da? Får se hva vi finner på da...kose oss inne litt og leke og tegne litt vel...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fikk ikke gjort det forrige helg se!! Han er ikke så rask han sambo min. :ler:

Men hvis dere blir hjemme så kan jeg kanskje stikke innom?? Får se når festen begynner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...