Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De skrev vedtakene i går, så det var mest kopiering og styr for at riktig folk skal få papirene.. Så har jeg snakket med lederen av nemnda! :sjenert: Bare kort da men.. :ler:

*sjekke* §4-6 var det!! Så de har vel nå 6 uker å skrive saken på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med boblebad! Bare synd det ikke kan brukes før om 9 måneder! Har nemli hørt at gravide ikke skal ta boblebad!

Har jeg gått glipp av noe her, iss??? :sjenert::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Vi gleder oss til lørdag!!! Det blir spennende!! Har du noen symptomer da?

Jeg misunner deg faktisk muligheten til å rydde og kaste ting i den garasjen... Jeg elsker nemlig sånne ryddesjauer!!! Akkurat nå har jeg ingen steder jeg kan ta ryddesjau for jeg har kastet det meste som kan kastes.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for lørdag! :hoppe:

Og godt å lese at det gikk bra på jobb i dag!

Tusen takk for hyggelig Idol-chat i går! Jeg må dessverre melde avbud til i morra, for jeg får besøk... :sjenert: Men det tar vi igjen!

SNKS! :klem:

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gleder oss til lørdag!!! Det blir spennende!! Har du noen symptomer da?

Jeg misunner deg faktisk muligheten til å rydde og kaste ting i den garasjen... Jeg elsker nemlig sånne ryddesjauer!!! Akkurat nå har jeg ingen steder jeg kan ta ryddesjau for jeg har kastet det meste som kan kastes.... :sjenert:

Absolutt ingen symptomer! Bortsett fra litt fett på magen.. Men den er vel selvforsynt på andre måter?? :ler:

Ps. Er ikke garage, bare et rom i kjelleren.. Men er såååå deilig å rydde altså!! Blir bra!! Kom og hjelp meg da vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent på dagen men:

Slik ser dagen din ut:

Du har nå levd i 8921 dager

Fysisk:-73

Følelser:-62

Intellekt:86

Generelt:-16

Du er intellektuelt på topp denne perioden.

Horoskop for uken:

Økonomien din er på topp. Ja, faktisk sitter du på en lyserød sky og føler deg veldig dyktig. Du gjør noe fornuftig, noe som øker din inntjening ytterligere. Det skjer noe uventet som høyner humøret ditt veldig. Å løpe noen turer vil dempe på det store energiforbruket ditt. En gammel venn dukker opp og gir deg nye inspirasjoner

Økonomi: :Nikke: Bra bra lønning på konto..

Gjør noe: :Nikke: Jobber jo??

Skjer noe uventet: :overrasket: Akutt jobben kanskje??

Løpe: :hakeslepp: Men gikk langt på tredemølla da

Gammel venn: Bare å vente det da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser dagen din ut:

Du har nå levd i 8921 dager

Fysisk:-73 

Følelser:-62

Intellekt:86 

Generelt:-16 

Hva er dette for noe??? Litt nysgjerrig her.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅÅÅÅRN!!!!!!!!

Ja nå er helga her!!! Så da skal jeg bare ønske deg ei strålende BLÅ helg!!!

Så blir det spennende å kikke innom her når jeg kommer hjem!

*KRYSSE ALT JEG HAR*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for noe??? Litt nysgjerrig her.. :ler:

heisann Nivea! Det er noe som heter biorytmer. Til venstre på kg, under emner, står det Astrologi. Der inne kan du regne ut biorytmene dine hver dag, og det er også ukeshoroskop. Morro!!

MÅÅÅÅRN!!!!!!!!

Ja nå er helga her!!! Så da skal jeg bare ønske deg ei strålende BLÅ helg!!!

Så blir det spennende å kikke innom her når jeg kommer hjem!

*KRYSSE ALT JEG HAR*

:klem:

:klem: Til den beste skytte jeg vet om!! Takk for det du, du får ha en strålende helg på hytta du og! Så håper vi på gode nyheter når du kommer hjem!

Sitter på jobb igjen.. Har nok å gjøre idag og, for de andre. Lurer på når jeg skal gjøre det jeg skal i mine saker jeg??? De får vel panikk når jeg plutselig ikke er her mer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biorytmene for idag:

Slik ser dagen din ut:

Du har nå levd i 8922 dager

Fysisk: -51

Følelser: -78

Intellekt: 75

Generelt: -18

Det er ikke det store følelsesmessige overskuddet i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror jeg har mensenmurringer jeg! :klø:

Husj......bort med dere.......

Ble de skremt nå?

Håper dagen din blir flott :)

Her begynner vinterferien og en hel uke med bare meg, poden og to katter.........rart.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Veldig skremt!

Litt deilig og eller?? Jeg er en type person som trives i eget selskap og som liker å være litt alene til tider.. Meeeeen en uke hørtes lenge ut også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Veldig skremt!

Litt deilig og eller?? Jeg er en type person som trives i eget selskap og som liker å være litt alene til tider.. Meeeeen en uke hørtes lenge ut også da...

Veeldig lenge............for som du ser fra dagboken kom den som julekvelden på kjerringa........men det er veldig godt med tid for seg selv. Har kost meg i mitt eget selskap i tre dager jeg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få laget link til dagboken din i signaturen din!! Men jeg husker ikke åssen det gjøres.. :sjenert: Søk på forumet, mange andre som har lurt på det samme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...