Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tenker det er rart om hun ikke vet noe. Men det er vel mulig at han er truende mot henne også? at hun ikke tør å gå imot han..?

Anonymkode: fa201...84a

Eller hun står ved hans side offentlig, men bak husets fire vegger er det andre baller? Det er ofte slikt man gjør i ekteskapet. 

Anonymkode: c5028...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk om han har dopet og voldtatt kona også. Kanskje hun ikke vet det. Jeg hadde ikke delt seng med en sånn mann. 

Jeg vet det er lett å si og etterpåklokskapen. 

Anonymkode: 4ef1e...c22

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Eller hun står ved hans side offentlig, men bak husets fire vegger er det andre baller? Det er ofte slikt man gjør i ekteskapet. 

Anonymkode: c5028...7ed

Mulig, men det får jo henne til å se veldig dårlig ut at hun forsvarer han offentlig. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Voldtekt handler ofte om makt og vold, ikke sex.

Det er ikke sånn at voldtektsmenn bare er folk som ikke får pult. Da har du et veldig naivt syn på det. 

Blir som en (ultrakristen) person jeg kom i prat med en gang da Ricky Martin endelig kom ut av skapet. Han lurte på hvordan han kunne være homofil, når han kunne få hvilken kvinne han ville.

Uten sammenligning for øvrig mellom voldtekt og homofilil selvsagt! Bare poengterer hvor dumt spørsmålet er. 

Anonymkode: b96f0...02c

Det er ikke dumt fordi det er en seksuell komponent i dette. Det er rå makt, men det er det som tenner ham. Det er det som får han til å gjøre det om og om igjen. Det er ikke et skille mellom sex og vold. Slike ting er individuelt. Sm etc..

Men du har rett når du sier at han ikke er "en fyr som ikke får pult". (Der ble han tolket gjennom mine øyne. Det jeg skrev var feil) Det er han ikke. Han er en voldsmann som tenner på det han gjør. 

Endret av Michaelhe
Skrevet
Michaelhe skrev (3 timer siden):

Det er ikke dumt fordi det er en seksuell komponent i dette. Det er rå makt, men det er det som tenner ham. Det er det som får han til å gjøre det om og om igjen. Det er ikke et skille mellom sex og vold. Slike ting er individuelt. Sm etc..

Men du har rett når du sier at han ikke er "en fyr som ikke får pult". (Der ble han tolket gjennom mine øyne. Det jeg skrev var feil) Det er han ikke. Han er en voldsmann som tenner på det han gjør. 

Han er mentalt forstyrra, for å si det enkelt! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Samtidig hadde han jokes om å dope ned damer også, noe han gjorde IRL! 🤢

Han var og er en ekkel peddofil, som mange andre mannfolk.

Anonymkode: db1f2...043

• Liker 1
Skrevet

Likte ham når jeg var barn, men ikke så mye at avsløringen gikk skikkelig fælt innpå meg. Men det er jo sjukt likevel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han var og er en ekkel peddofil, som mange andre mannfolk.

Anonymkode: db1f2...043

Men er han pedofil, da? 

Anonymkode: 98015...96f

Skrevet

Sykt at han har holdt på med det siden 60-tallet😱

Jeg har akkurat sett første episode av We need to talk about Cosby, og jeg hadde fått det for meg at han ikke penetrerte, men det var full voldtekt.

Og han snakket masse om å dope ned kvinner.

Anonymkode: 53e5d...7ac

Skrevet

Jeg synes det er litt ubehagelig at jeg likte ham så godt på 80-tallet da "the Cosby show" gikk. Tenkte ikke at det var noe upassende ved hans oppførsel. Likte ham kjempegodt- lo mye. Som sagt- litt ubehagelig ¨å tenke på nå.

Jimmy Savile holdt jo også på i flere tiår. Han gjorde overgrep mot barn og var BBC-kjendis. Først etter at han var død kom det fram hva han hadde gjort.  De som var utsatt for hans overgrep holdt det for seg selv i mange år. Det ubegripelige er at ingen andre fikk det med seg- eller var han så "urørlig" at motet til å si fra sviktet?

Skrevet

Jepp! men det var vel "rasistisk" å kommentere dette, i alle fall før mange nok beviser kom frem. 

Anonymkode: 9b5fd...cb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...