Gå til innhold

Er du overasket over Bill Cosby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse dager er det en dokumentar om Bill Cosby. Jeg husker han godt fra tv når jeg var liten. Men jeg husker også at jeg ikke likte han så godt, selv om jeg syntes han var morsom. 

Jeg husker godt at jeg reagerte på måten han tok imot hu lille jenta på og noen av de større jentene, så det ut til at han stadig tilfeldigvis kom borti pupp og rumpe på motsatt side av kamera. Jeg var vel bare 12 år, da jeg for første gang hadde hørt om pedoer, at jeg var sikker på at Bill Cosby var en sånn. Mamma var jo ikke enig . Men noen år senere, så kom jo de første historiene. 

Så jeg er ikke overasket over alle beskyldninger om overgrep. Er du? 

Anonymkode: 0208a...8c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I disse dager er det en dokumentar om Bill Cosby. Jeg husker han godt fra tv når jeg var liten. Men jeg husker også at jeg ikke likte han så godt, selv om jeg syntes han var morsom. 

Jeg husker godt at jeg reagerte på måten han tok imot hu lille jenta på og noen av de større jentene, så det ut til at han stadig tilfeldigvis kom borti pupp og rumpe på motsatt side av kamera. Jeg var vel bare 12 år, da jeg for første gang hadde hørt om pedoer, at jeg var sikker på at Bill Cosby var en sånn. Mamma var jo ikke enig . Men noen år senere, så kom jo de første historiene. 

Så jeg er ikke overasket over alle beskyldninger om overgrep. Er du? 

Cosby er veldig god på scenen. En glitrende stand up komiker. Han ser snill og vennlig ut. Alt kom som lyn fra klar himmel for meg. Han hadde et dobbeltliv. Jeg skal ikke late som om jeg gjennomskuet ham. Det gjorde jeg ikke. 

• Liker 4
Skrevet
Michaelhe skrev (4 minutter siden):

Cosby er veldig god på scenen. En glitrende stand up komiker. Han ser snill og vennlig ut. Alt kom som lyn fra klar himmel for meg. Han hadde et dobbeltliv. Jeg skal ikke late som om jeg gjennomskuet ham. Det gjorde jeg ikke. 

Hos meg startet det med at jeg bare syntes det var noe rart i enkelte sener, og etterhvert syntes jeg måten han tok imot hu minste på jeg syntes var mer og mer creepy. Fikk litt følsen av at ble et barn som venta på godtepose sin. Mye av det var ikke noe liksom å sette direkte finger på. Men noe som ikke stemte. 

Husker jeg nevnte det for noen venner også, men ble kraftig motsagt på den meningen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hos meg startet det med at jeg bare syntes det var noe rart i enkelte sener, og etterhvert syntes jeg måten han tok imot hu minste på jeg syntes var mer og mer creepy. Fikk litt følsen av at ble et barn som venta på godtepose sin. Mye av det var ikke noe liksom å sette direkte finger på. Men noe som ikke stemte. 

Husker jeg nevnte det for noen venner også, men ble kraftig motsagt på den meningen. 

Det er veldig lett å være etterpåklok. Jeg synes fortsatt han er en morsom mann. Det er som er så trist er at jeg ikke skjønner hvordan en som er så kjent, med et så tilsynelatende mildt vesen, og som er i stand til å være så morsom skal være nødt til å dope folk for å ha sex med dem. Det er egentlig helt uforståellig. 

• Liker 4
Skrevet
Michaelhe skrev (1 minutt siden):

Det er veldig lett å være etterpåklok. Jeg synes fortsatt han er en morsom mann. Det er som er så trist er at jeg ikke skjønner hvordan en som er så kjent, med et så tilsynelatende mildt vesen, og som er i stand til å være så morsom skal være nødt til å dope folk for å ha sex med dem. Det er egentlig helt uforståellig. 

Jeg vet ikke helt hvorfor man stadig drar inn at jammen de er jo flinke i jobben sin. Det er jo ikke sånn at man automatisk er dårlig arbeider, selv man er overgriper. 

Så jeg er enig at han er morsom. 

Jeg vil tro at dopet er for å gjøre damene usikre på hva de er utsatt for. Hvis de får hodepine tablett, eller en te for hygge. Og kvinnene visste nok også at det å beskylde en folkehelt, for sånt  kunne bli vanskelig. Men ser jo ut til at han har blitt mer uforsiktig etterhvert da

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg vet ikke helt hvorfor man stadig drar inn at jammen de er jo flinke i jobben sin. Det er jo ikke sånn at man automatisk er dårlig arbeider, selv man er overgriper. 

Så jeg er enig at han er morsom. 

Jeg vil tro at dopet er for å gjøre damene usikre på hva de er utsatt for. Hvis de får hodepine tablett, eller en te for hygge. Og kvinnene visste nok også at det å beskylde en folkehelt, for sånt  kunne bli vanskelig. Men ser jo ut til at han har blitt mer uforsiktig etterhvert da

Mange vakre kvinner hiver seg jo etter kjendiser? Kunne han ikke velge og vrake blant disse? Det må jo være selve dopingen som tenner han? Selve det han gjør? Han kunne fått så mye vanlig sex som han ville ved å troppe opp på en hvilken som helst vanlig bar. 

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, Michaelhe said:

Mange vakre kvinner hiver seg jo etter kjendiser? Kunne han ikke velge og vrake blant disse? Det må jo være selve dopingen som tenner han? Selve det han gjør? Han kunne fått så mye vanlig sex som han ville ved å troppe opp på en hvilken som helst vanlig bar. 

Rart med det, er mange creepy skuespiller menn som har ingen grunn til å oppføre seg slik de gjør. De kan jo få hvem som helst! Hva gjør at de fortsatt bare må oppføre seg slik de gjør? Merkelig! 

Anonymkode: 47048...7aa

Skrevet

Raring han Bill Cosby. Kritiserte rap-artister for å rappe om bitches and hoes. For vulgært språk. 
Mens han selv gikk rundt å voldtok damer. 

Anonymkode: e84cb...706

• Liker 4
Skrevet

Jeg husker han mest fra serien "Kids sat the darndest things" synes det var morsomt, men synes han også var litt rar. Men jeg synes selvfølgelig det er overraskende at han dopa ned og voldtok damer! Han er en helt forferdelig fyr, og jeg kunne jo ikke akkurat se det fra  det showet. 

Anonymkode: fa201...84a

Skrevet

Jeg ble veldig overrasket da jeg hørte om det, ja. Hadde ikke sett det for meg, nei... 

Anonymkode: c5028...7ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Raring han Bill Cosby. Kritiserte rap-artister for å rappe om bitches and hoes. For vulgært språk. 
Mens han selv gikk rundt å voldtok damer. 

Anonymkode: e84cb...706

Samtidig hadde han jokes om å dope ned damer også, noe han gjorde IRL! 🤢

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har du bilder? Bill Cosby er vel uansett ikke pedofil. Han er voldtektsmann, han voldtar voksne kvinner og ikke barn. 

Michaelhe skrev (7 timer siden):

Enig. Når man går så langt som å dope ned noen for å ha sex med dem så er det ikke kun sexen man er ute etter. Da er det selve voldtekten man tenner på. 

Anonymkode: 049f2...f78

• Liker 2
Skrevet

Enig. Cosby virket alltid som en raring, men det betyr jo ikke at man han er en person som doper ned kvinner for å ha sex med dem. 

I ettertid ser alt mistenkelig ut. Kanskje tok Cosby på rumpa til noen av de kjønnsmodne gjestene. Men selv om det er ugreit, så er det enormt skritt fra å "tilfeldigvis" komme borti rumpa på en jente og å dope ned og voldte en kvinne. 

• Liker 1
Skrevet

Han lurte meg. Jeg må ha sett alt med Bill Cosby i hele barndommen.

Men jeg stusser over sånne og lignende saker, der  kona støtter overgrepstiltalte mann fullt ut.

Hadde du helt ærlig, ikke gjort deg noen tanker om for eksempel din mann blitt beskyldt av flere kvinner, og dem kom med den samme historien med å bli dopet og voldtatt? 

Har kona aldri fattet mistanke? 

Anonymkode: 4ef1e...c22

Skrevet

Jeg så ikke dette for meg. Jeg er både overrasket og skuffet.

Anonymkode: 44405...c13

Skrevet

Voldtekt handler ofte om makt og vold, ikke sex.

Det er ikke sånn at voldtektsmenn bare er folk som ikke får pult. Da har du et veldig naivt syn på det. 

Blir som en (ultrakristen) person jeg kom i prat med en gang da Ricky Martin endelig kom ut av skapet. Han lurte på hvordan han kunne være homofil, når han kunne få hvilken kvinne han ville.

Uten sammenligning for øvrig mellom voldtekt og homofilil selvsagt! Bare poengterer hvor dumt spørsmålet er. 

Anonymkode: b96f0...02c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han lurte meg. Jeg må ha sett alt med Bill Cosby i hele barndommen.

Men jeg stusser over sånne og lignende saker, der  kona støtter overgrepstiltalte mann fullt ut.

Hadde du helt ærlig, ikke gjort deg noen tanker om for eksempel din mann blitt beskyldt av flere kvinner, og dem kom med den samme historien med å bli dopet og voldtatt? 

Har kona aldri fattet mistanke? 

Anonymkode: 4ef1e...c22

Jeg tenker det er rart om hun ikke vet noe. Men det er vel mulig at han er truende mot henne også? at hun ikke tør å gå imot han..?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker det er rart om hun ikke vet noe. Men det er vel mulig at han er truende mot henne også? at hun ikke tør å gå imot han..?

Eventuelt lever hun i fornektelse. Om man først har bestemt seg for å ikke tro på voldtektsanklagene så lager man alle mulige unnskyldninger for hvorfor de ikke er reelle. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er mest sannsynlig totalt hjernevasket. 

Anonymkode: 57663...d29

Skrevet

Hvor går dokumentaren?

Anonymkode: 53e5d...7ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...