Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har tidenes verste kjærlighetssorg.... Han  er den mest perfekte jeg har møtt ever, men det kunne desverre ikke bli oss.. Masse tips til å komme over han ville vært greit💔

Endret av queenbii
Videoannonse
Annonse
Skrevet
queenbii skrev (10 minutter siden):

Jeg har tidenes verste kjærlighetssorg.... Han  er den mest perfekte jeg har møtt ever, men det kunne desverre ikke bli oss.. Masse tips til å komme over han ville vært greit💔

Kunne jo umulig vært perfekt siden det ikke ble han? Uansett, forelskelse er bare kjemikaler i hjernen som skal få oss til å ønske å formere oss osv. Hadde sikkert gått til helvette hvis det hadde blitt dere også. Kanskje om ett år, kanskje om 10 år. Litt kynisk måte å se ting på, men kanskje litt til hjelp også🤪

Anonymkode: b51d2...ca0

Skrevet

Stikk fingeren i jorda, og fokuser på grunnene til at det ikke ble dere.

Anonymkode: d497f...d53

Skrevet

Ta tiden til hjelp og unngå å treffe på han. Ute av syne ute av sinn. Jeg opplevde det samme i høst. Inviterte en jeg har likt godt i flere år på date så viste det seg at han alt treffer ei annen. Jeg er godt voksen men visse følelser endrer seg visst aldri. Nå går det bedre. Har ikke sett han siden i høst og jeg har det fint uten han. Tror når alt kommer til alt at vi er for ulike. 

Anonymkode: 3007c...0a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kunne jo umulig vært perfekt siden det ikke ble han? Uansett, forelskelse er bare kjemikaler i hjernen som skal få oss til å ønske å formere oss osv. Hadde sikkert gått til helvette hvis det hadde blitt dere også. Kanskje om ett år, kanskje om 10 år. Litt kynisk måte å se ting på, men kanskje litt til hjelp også🤪

Anonymkode: b51d2...ca0

Dette. Han er ikke perfekt for deg hvis han ikke har gjensidige følelser/gode følelser og vilje til å bygge relasjon med deg/satse. Dèt kan være drit vondt å innse. Jeg er forelsket selv og jeg klarer ikke å fatte etc. Men jeg vet at jeg på et tidspunkt må videre uansett. 

Anonymkode: 20130...023

Skrevet
queenbii skrev (23 minutter siden):

Ons er beste medisin mot kjærlighetssorg.  Så kom deg ut på byen og spre beina. 

Anonymkode: 39e02...0ad

Skrevet

Mitt eneste tips: ikke bli desperat. Fort gjort å reagere impulsivt når man handler ut i fra et knust hjerte. Og nei, jeg snakker ikke om ons og etc.. Tillat deg selv å sørge, og med tiden blir det bedre♥️ Finn på noe hyggelig innimellom😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ons er beste medisin mot kjærlighetssorg.  Så kom deg ut på byen og spre beina. 

Anonymkode: 39e02...0ad

Ouff.. Verste råd. 

I en tøff tid skal en ut på gata/byen og bli brukt av en haug menn for å få en falsk bekreftelse og føle seg attraktiv igjen.

Ikke rart det er mange skadde kvinner der ute som strever med å etablere et stabilt bånd med en person. 

Anonymkode: 3baaf...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...