Gå til innhold

Jeg hater ansiktet mitt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kanskje slanke deg, hvis du har fått dobbelhake? Eller er det kun hud?

Anonymkode: 3360f...6fb

Dårlig ide. De fleste som slanker seg hvor hode/ansikt blir synlig slankere, blir seende mer dratt ut i ansiktet. De ser slitne og dratt ut. Fordi det mange ikke tenker på når de går ned i vekt er at fettet faktisk fungerer som en slags naturlig botoxbehandling i ansiktet. Man går ned i vekt og ansiktet vil se uthult ut i kinnene

Anonymkode: 84a86...569

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Hilde Bjerke på Cosmo Clinic i Oslo. Har vært der for ansiktsløft og panneløft. Det var en så trygg og fin opplevelse. Følte meg trygg hele veien, fikk mye informasjon i forkant av operasjonen. Ikke minst ser resultatet utrolig naturlig og fint ut etterpå. Kan ikke se tydelig at det er tatt kirurgi, samtidig som at jeg ser ti år yngre ut. Uten tvil. Fikk sjokk da jeg så før og etter bildene. 

Samt trening regelmessig. Det gjør underverker både fysisk og psykisk. 

Anonymkode: a9133...d47

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg anbefaler Hilde Bjerke på Cosmo Clinic i Oslo. Har vært der for ansiktsløft og panneløft. Det var en så trygg og fin opplevelse. Følte meg trygg hele veien, fikk mye informasjon i forkant av operasjonen. Ikke minst ser resultatet utrolig naturlig og fint ut etterpå. Kan ikke se tydelig at det er tatt kirurgi, samtidig som at jeg ser ti år yngre ut. Uten tvil. Fikk sjokk da jeg så før og etter bildene. 

Det hørtes kostbart ut...💸

TS

Anonymkode: 15461...6a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dårlig ide. De fleste som slanker seg hvor hode/ansikt blir synlig slankere, blir seende mer dratt ut i ansiktet. De ser slitne og dratt ut. Fordi det mange ikke tenker på når de går ned i vekt er at fettet faktisk fungerer som en slags naturlig botoxbehandling i ansiktet. Man går ned i vekt og ansiktet vil se uthult ut i kinnene

Anonymkode: 84a86...569

Dette er riktig! Jeg veide 59kg for en del år siden og på kort tid gikk jeg ned til 52kg, ansiktet ser ikke fint ut som da jeg veide 59kg, mer linjer og uthult i kinnene. Selv om jeg kommer meg opp til 59kg igjen så forblir ansiktet uendret. Fettet fordeler seg andre steder.

Anonymkode: 7631f...cb2

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har bare hørt gode omtaler av Hilde Bjerke. Får man avslag dersom man tar flere operasjoner på samme dag? F.eks panneløft og ansiktsløft som du tok?

Anonymkode: 9c7e8...721

Skrevet
On 2/6/2022 at 12:56 PM, AnonymBruker said:

Jeg har bare hørt gode omtaler av Hilde Bjerke. Får man avslag dersom man tar flere operasjoner på samme dag? F.eks panneløft og ansiktsløft som du tok?

Avslag på prisen altså.

Skrevet

Jeg synes det er vel tidlig å få så slapp hud som du beskriver. Du beskriver jo «kalkunhals» og «hamsterposer». De fleste får jo det etterhvert, og slanke mennesker før overvektige. Det er jo underhudsfett som forsvinner og huden blir slapp. 

Det eneste som vil hjelpe er kosmetisk kirurgi. Jeg skjønner godt at du blir deppa av dette. De som skriver psykolog osv har ikke peiling på hvordan det er å mistrives SÅ sterkt med eget utseende. 

Jeg føler med deg og har dessverre ikke noen gode (rimelige) råd. 

Anonymkode: 5ee71...79e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 12.56):

Jeg betalte i overkant av hundre tusen, og fikk ikke avslag. Nå er prisen satt opp enda mer også pga avgiften som er satt opp for all kirurgi. 

Skrevet

Så trist at vi ikke lenger kan eldes med verdighet. Jeg er og 40, og ser jo at magen/pupper ikke er som før, ansiktet endrer seg.. Men- hva er egentlig alternativet? Skal alle måtte operere seg fordi vi eldes? Så blir vi sånne tynne Hollywood fruer, som er så ulykkelige som det går an å bli. Ikke er de fine heller. De ser operert ut. Det ser jo aldri naturlig ut. Jeg er sikker på du er finere enn du tror.

Anonymkode: afb0d...777

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg kan ikke se at det er annet enn kosmetiske inngrep som kan fikse det. Tviler på at å spise mer frukt og drikke vann gjør at det forsvinner.

Så enten kan du spare opp penger til det eller så kan du heller prøve å nyte livet. Vet at du ikke ønsket slike råd, men aldringstegn er permanente og ikke mulig å fjerne uten at man gjør inngrep.

Jeg skjønner litt hvordan du har det. Liker heller ikke mitt eget ansikt, men jeg har ikke råd til kosmetiske inngrep og har egentlig heller ikke lyst til å gjøre store inngrep.

Skrevet

Slik jeg ser det så har du bare to alternativer. 1) spare penger til operasjon/behandling. 

2) akseptere det, og heller smink deg/kle deg på en måte slik at oppmerksomheten havner et annet sted. F.eks med ny hårklipp eller contouring.

Det finnes ingen mirakelkur for hengehud. Det kan ikke strammes opp ved hjelp av produkter eller kosthold.

Anonymkode: c5b86...c13

• 7 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 12.18):

Er du fremdeles fornøyd?? Jeg har vært der selv, og vet ikke helt, jeg synes kinnene er litt vel fort på nedovertur igjen 😢

Anonymkode: c8662...318

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...