AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #21 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg som skrev over her at jeg sikkert bruker 2 timer på 1 mil. Jeg har mølle hjemme, men ikke trent på lang tid av ulike årsaker. Når er det realistisk at jeg kan komme meg ned mot 60 minutter? Ser det ligger en del løpeprogram på nett, noen som har prøvd de og vet hva som funker? Anonymkode: 008b3...cf5 Hvis du trener/jogger 3 ganger i uken vil jeg tro ca. 5-6 måneder☺️ Jeg kan anbefale Couch25k (fra sofa til 5 km), det finnes apper. Anonymkode: 45db5...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 6. februar 2022 #22 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg som skrev over her at jeg sikkert bruker 2 timer på 1 mil. Jeg har mølle hjemme, men ikke trent på lang tid av ulike årsaker. Når er det realistisk at jeg kan komme meg ned mot 60 minutter? Ser det ligger en del løpeprogram på nett, noen som har prøvd de og vet hva som funker? Anonymkode: 008b3...cf5 Jeg tror jeg ville tatt en sjekk på hva tiden faktisk blir og hvor du er før du legger en plan. Først og fremst må man sjekke om man greier å komme seg 1 mil, det kan nok være noen som kan få vondter osv. dersom de er utrent. Jeg har selv jogget en del, men nå etter en lengre pause kom jeg ikke lengre enn 4 km før kneet gjorde så vondt at jeg merket at det var lurt å gå resten. Det neste er jo om du faktisk greier å jogge hele veien - man kan oppleve å måtte gå hvis det er pusten det stopper på. 5km/t - dvs 1 mil på 2 timer er min gangfart - er du sikker på at du ikke vil greie det litt fortere? Jeg ville tatt en test og sjekket ut disse tingene før jeg la en plan. (Også ville jeg uansett begynt med 5 km). (for å svare på spm i tråden - hadde jeg prøvd i dag hadde nok kneet stoppet meg. Jeg tror ellers jeg skulle greid å holde ut på ca 9-10km/t, så litt over en time hadde det nok gått) Endret 6. februar 2022 av ekkoet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #23 Del Skrevet 6. februar 2022 Rundt 45 minutter i dag. Rundt ti minutter raskere i yngre og sprekere dager. Anonymkode: a0242...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. februar 2022 #24 Del Skrevet 6. februar 2022 Det ville tatt meg noen dager 😂 men kunne GÅTT den avstanden på et par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #25 Del Skrevet 6. februar 2022 1 time...men det er 5 år siden. Ligger på 1.15 nå, og da må jeg gå litt. men jeg småjogger mest for kosens skyld. Anonymkode: f14b3...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #26 Del Skrevet 6. februar 2022 Ligger på mellom 54-58min, kommer an på terrenget. Anonymkode: c155f...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #27 Del Skrevet 6. februar 2022 Dere som løper både ute og på tredemølle - er det stor forskjell på hvor raskt dere løper en mil på de to måtene? Blir det ikke ganske likt hvis tredemølla har 1 grads helning? Anonymkode: ce980...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #28 Del Skrevet 6. februar 2022 Er i rolig oppbygging nå, men når jeg er i go'form går den unna på ca 50 min. Mila er uansett ikke mitt treningsmål. Anonymkode: 6331b...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #29 Del Skrevet 6. februar 2022 For noen år siden lå jeg på ca 55 min. Da pleide jeg å ha to løpeøkter i uka; en intervalløkt og en roligere lang økt. Nå løper jeg lite, og sist jeg testet ut 10 km brukte jeg opp mot 70 min. Anonymkode: eae33...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #30 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 19.36): Dere som løper både ute og på tredemølle - er det stor forskjell på hvor raskt dere løper en mil på de to måtene? Blir det ikke ganske likt hvis tredemølla har 1 grads helning? Anonymkode: ce980...25c Jeg løper fortere ute enn flatt på mølle. Merkelig nok. Anonymkode: 51ce8...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #31 Del Skrevet 7. februar 2022 47 minutter. Det var ti år og mange kilo siden. Anonymkode: d3fef...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 11. februar 2022 #32 Del Skrevet 11. februar 2022 Raskeste jeg har løpt er 51 min. Ligger på 55 min til vanlig. Løper 10 km flere ganger i uka men løper for kos ikke for fart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #33 Del Skrevet 11. februar 2022 I de få løpene jeg løper ligger jeg på rundt 43 minutt, hvis jeg løper i skogen (stort sett på sti) ca 60 minutter, på veier ca 50 minutter som treningstempo. Lite vits å løpe i "konkurranse-fart" når man trener. Anonymkode: 349bf...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #34 Del Skrevet 11. februar 2022 Ca 50-55 min på bar asfalt. Nå er det en del is, men for bart til å løpe med brodder, så går sent nå. Løper uansett for å holde kondisjonene, så skal jeg speede opp når veiene blir bare igjen Anonymkode: 9acb5...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #35 Del Skrevet 11. februar 2022 CrazyCatLady2500 skrev (På 6.2.2022 den 15.57): Det ville tatt meg noen dager 😂 men kunne GÅTT den avstanden på et par timer. Da er vi to! 😄 Anonymkode: 0f469...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #36 Del Skrevet 11. februar 2022 Perset på 48 minutter på mila. På vanlige treningsturer bruker jeg vanligvis på 55 min. pluss minus et par minutter om jeg løper behagelig. Noen ganger bruker jeg over en time dersom terrenget er veldig kupert. Alle økter skal ikke være "løp så raskt du klarer". Anonymkode: 3d915...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå