AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 I fjor ble jeg henvist til nevrolog etter at jeg hadde opplevd panikkangst. Jeg har slitet med endometriose for lenge og ble utsatt for angst og depresjon. Jeg fikk påvist at jeg har Cerebral parese på grunn av symptomer og prematuert fødsel. Likevel jeg kjenner godt at jeg hadde ingen fysiske plager da jeg var barn. Dystoni og balanse fortyrrelse begynste da jeg slitet mye med angst itilleg til kroniske smerter. Jeg forklarte det til fagfolk på Sunnås og fortalte at jeg tviler på diagnose og jeg er ganske sikker at jeg sliter med angst med fysiske plager. Men står det alltid den feil diagnosen i epikrise??... Hva kan jeg gjøre for å endre diagnose? Det forhindre meg å nytte det rette hjelp jeg trenger.... Er det noe lege jeg kan sprørre for evaluering av diagnose? Anonymkode: 4826d...e04
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Snakk med fastlegen din og be om å bli henvist til ny vurdering. Anonymkode: b74ca...545
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå