Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på svar på pcr som ungene tok i går kl 17. sånn erfaringsmessig, hvor lsng tid tar det før svar om dagene? Har det noe å si at det er helg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 dager, og ja, helg kan spille en rolle men det er an på hvor i landet du bor og om testene blir sendt med vanlig postavgang

Skrevet
Kaktusogsol skrev (15 minutter siden):

6 timer. Testet i går

Når på dagen tok du den? Var den positiv?

Skrevet
ATLAS6 skrev (18 minutter siden):

2-3 dager, og ja, helg kan spille en rolle men det er an på hvor i landet du bor og om testene blir sendt med vanlig postavgang

Bor sentralt, tre dager hørtes mye ut syns jeg... har testet før (typ ett år siden..) da fikk jeg svar innen dagen etter til tross for helg.

Skrevet
Nesly skrev (6 minutter siden):

Når på dagen tok du den? Var den positiv?

Tok den litt etter kl 12. Var positiv ja

Skrevet
Kaktusogsol skrev (Akkurat nå):

Tok den litt etter kl 12. Var positiv ja

Ok, du var nok heldig og fikk tatt den før helgen begynte.😊 God bedring til deg! Hva er symptomene dine?

Skrevet
Nesly skrev (1 minutt siden):

Ok, du var nok heldig og fikk tatt den før helgen begynte.😊 God bedring til deg! Hva er symptomene dine?

Takk. Det er sønnen min som er syk. Han har hatt et døgn med 40 i feber og hodepine. Nå har han litt feber og er slapp

Skrevet
Kaktusogsol skrev (1 minutt siden):

Takk. Det er sønnen min som er syk. Han har hatt et døgn med 40 i feber og hodepine. Nå har han litt feber og er slapp

Uffda. Høres kjent ut! Sjeldent barn har hopepine, min sønn klagde og på det. Slappheten er lammende..

Skrevet

Har testet begge ungene og meg selv ca kl 11 på tre forskjellige dager denne uka. Alle fikk svar mellom kl 21 og 23 samme kveld.

Skrevet

Kommer vel an på hvor man bor. Fikk svar hhv 6 timer og 8 timer etter test her. Ukedager, begge positive.

• Liker 1
Skrevet

Har alltid fått svar på formiddagen dagen etter, også i helgen. 

Skrevet

Tok test 13.50 i går, svaret kom på kvelden, negativ.

Skrevet

Tok test kl. 09.30 i går. Svar kl. 18.10 i ettermiddag. 

Skrevet

Tok test i går kl 12.20, fikk svar kl 15 i dag. Positiv

Skrevet

Hos barnet mitt tok det 48 timer, dette var midt i uken..

Skrevet

Testen meg og ungene på to forskjellige ukedager. Tok 26 timer for å få første resultat (test tatt kl 9.30), og 22 timer for å få resultat for den andre (test tatt kl 13).

Så vår erfaring er ca ett døgn. Dette varierer sikkert veldig med kommune og landsdel osv.

• Opprett ny...