Blue Berry Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Har 39 i feber og hoster opp mye seigt slim, som setter seg i halsen. Veldig ekkelt. Ikke vondt i lungene og ikke tungpustet. Flere andre som opplever dette? Drikker mye, men hjelper ikke mot det seige…
Sofie125 Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Har nøyaktig samme symptomer..40 i feber, sporadisk hoste med masse seigt slim som setter seg fast så jeg brekker meg. I tillegg heftig hodepine. Ikke noe lett forkjølelse for min del iaf..febern er på vei ned nå dag 2 så håper det gir seg relativt fort da.
Blue Berry Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2022 Sofie125 skrev (7 minutter siden): Har nøyaktig samme symptomer..40 i feber, sporadisk hoste med masse seigt slim som setter seg fast så jeg brekker meg. I tillegg heftig hodepine. Ikke noe lett forkjølelse for min del iaf..febern er på vei ned nå dag 2 så håper det gir seg relativt fort da. «Godt» vi er flere… Bare meg i familien som er dårlig. De andre merker det knapt.. Jeg også brekker meg nesten, er så vemmelig. Også har jeg jo lest mye om covid gjennom de 2 årene og får angst når jeg får symptomer fra lungene. Har også sinnsyk hodepine. Når fikk du positiv test? God bedring til deg
Moonbeam Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Hei! Jeg er på dag 6 med symptomer nå, 5 siden pos test. Har det på samme måten. Du kan ta noe som hjelper mot slimet. Broncyl eller Bisolvon. Begge deler løses opp i drikke. Da tynnes slimet ut og man får det opp, ikke den følelsen av å brekke seg. Har også hatt intens hodepine med feber, men det har gitt seg nå. Hold ut, det går over. Bare vær tålmodig, kan visst ta opptil 14 dager... God bedring!
Blue Berry Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2022 Moonbeam skrev (3 minutter siden): Hei! Jeg er på dag 6 med symptomer nå, 5 siden pos test. Har det på samme måten. Du kan ta noe som hjelper mot slimet. Broncyl eller Bisolvon. Begge deler løses opp i drikke. Da tynnes slimet ut og man får det opp, ikke den følelsen av å brekke seg. Har også hatt intens hodepine med feber, men det har gitt seg nå. Hold ut, det går over. Bare vær tålmodig, kan visst ta opptil 14 dager... God bedring! Takk for tips! Skal bestille meg det på nettapoteket nå. Verste er egentlig at jeg blir litt engstelig av dette her… Uff! Godt å høre at du begynner og kjenne deg litt bedre God bedring til deg også!
Sofie125 Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Blue Berry skrev (10 minutter siden): «Godt» vi er flere… Bare meg i familien som er dårlig. De andre merker det knapt.. Jeg også brekker meg nesten, er så vemmelig. Også har jeg jo lest mye om covid gjennom de 2 årene og får angst når jeg får symptomer fra lungene. Har også sinnsyk hodepine. Når fikk du positiv test? God bedring til deg Jeg fikk svakt positiv test på torsdag kveld, hadde da litt forkjølelsesymptomer, knallrød strek på fredag morgen🙈 formen ble gradvis mer og mer dårlig utover dagen. Når fikk du positiv test? God bedring til deg og😊
Blue Berry Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2022 Sofie125 skrev (7 minutter siden): Jeg fikk svakt positiv test på torsdag kveld, hadde da litt forkjølelsesymptomer, knallrød strek på fredag morgen🙈 formen ble gradvis mer og mer dårlig utover dagen. Når fikk du positiv test? God bedring til deg og😊 Følte meg litt slapp, hodepine og litt rar i halsen onsdag morgen. Positiv test først i går tidlig… De sterke symptomene begynte tors kveld.. Håper dette går fort over 😀
Blue Berry Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2022 Burnett's Pain skrev (12 minutter siden): Det er vesenet inni deg som begynner å vokse... You're fucked. Ellers har du det bra?
Anbefalte innlegg