AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Jeg planlegger å være mer aktiv med damer og kanskje potensielt langtidsforhold. Litt kort om meg: Jeg er attraktiv blant en del damer og er jo i min beste alder som en mann og prøve å finne riktig partner. Vært singel i et år nå. I en diskusjon her om dagen endte opp med å si at jeg kommer ikke til å ta en kvinne som er over 30 seriøst i forhold å stifte familie sammen senere etc. Altså jeg kan ende opp med å ha sex med dem. Men jeg kommer garantert til å gå for en kvinne som er nærmere 24/25 enn 30. Og helst ikke over 30. Dette for langtidsforhold etc og jeg ser jo for meg å gifte meg og flere barn. Dette ble sykt slått ned på og folk hevde øyebrynene. Jeg kan også se for meg at dette ikke gjelder bare denne gjengen, men samfunnet generelt. Hvorfor blir folk så overrasket eller sjokkert over sånne preferanser? Anonymkode: be88a...f2b 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Kvinner i dag venter generelt lenger med å etablere seg og stifte familie. Dette fordi de fleste vil ha utdanning (gjerne 5 årig) i tillegg til fast jobb, egen bopel ol før de finner en make. De fleste kvinner er i større grad mer eller mindre uavhengige og har ikke behov for en «forsørger». En mann vil for mange være jordbæret på toppen av bløtkaka. De fleste kvinner i dag får sitt første barn i en alder av 30 år og oppover, dette er det jo statistikk på. Du må gjerne sikte etter 25 åringer, men du kan jo heller ikke da forvente at de kanskje ønsker å slå seg til ro med det første. Mange vil leve livet litt, hvertfall i den alderen. Anonymkode: 453ca...4a4 27
Kipling Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Fordi kvinners evige nemesis er yngre kvinner, og de HATER å bli konfrontert med noe som helst bevis på at de taper konkurransen mot yngre kvinner. Folk lever i bobler de lager seg selv hvor de ikke vil kontronteres med sannheten, men bare eksistere i en ønskedrøm, og en vanlig ønskedrøm nå om dagen er ideen om at det er "urettferdig" å forskjellsbehandle kjønn når det gjelder alder. Så hvis menn holder seg sexy når de bikker 40, så er det nærmest en hatforbrytelse å ikke påstå at kvinner holder seg like godt. Så det er ikke bare at de tror at kvinner holder seg sexy, men det er at de nærmest mener at menn er moralsk forpliktet til å selv syns og offentlig annerkjenne at kvinner holder seg sexy. Det er helt skrullete. Men ja, dette burde være opplagt. Det er bare å ta en titt på fruktbarhetstallene for kvinner av ulik alder, og så kan du regne deg bakover i forhold til hvor mange barn du vil ha og hvor lenge du må date henne for å være sikker på at hun er den rette, og du kommer til det samme vi alle kommer til, nemmelig at hun må være under 30. Og instinktene våre vet jo dette allerede, det er derfor kvinner i 20årene bare er deiligere enn kvinner i 30årene. Seksualdriften er en drift for å reprodusere, så naturlig nok peker den oss i retning av kvinner som er i høyden av fruktbarhet. 9 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Helt normalt. Jeg er 57 år og vil ha kvinner under 30. Anonymkode: 75431...594 3 3
Gjest Dustete Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Jo du må være politisk korrekt å godta å kjøpe andre sine ødelagte terapibehovkjerringer med 5 barn.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Bare vær obs på at (med mindre du bor på bygda) så er det mange kvinner som får sitt første barn i en alder av 33-36. Og kanskje siste barn 37-42 år. Alt rundt dette er normalt. Dette vil med andre ord gjøre deg til en haugammel førstegangsfar. Anonymkode: 7ee5e...17e 22
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kvinner i dag venter generelt lenger med å etablere seg og stifte familie. Dette fordi de fleste vil ha utdanning (gjerne 5 årig) i tillegg til fast jobb, egen bopel ol før de finner en make. De fleste kvinner er i større grad mer eller mindre uavhengige og har ikke behov for en «forsørger». En mann vil for mange være jordbæret på toppen av bløtkaka. De fleste kvinner i dag får sitt første barn i en alder av 30 år og oppover, dette er det jo statistikk på. Gode poeng. Men det med sitt første barn etter 30 år. Det er vel en av grunnene til vi er et verdens rikeste land, men også hovedgrunnen til at etnisk norske folketallet synker? Anonymkode: be88a...f2b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 4 minutter siden, Kipling said: Fordi kvinners evige nemesis er yngre kvinner, og de HATER å bli konfrontert med noe som helst bevis på at de taper konkurransen mot yngre kvinner. Folk lever i bobler de lager seg selv hvor de ikke vil kontronteres med sannheten, men bare eksistere i en ønskedrøm, og en vanlig ønskedrøm nå om dagen er ideen om at det er "urettferdig" å forskjellsbehandle kjønn når det gjelder alder. Så hvis menn holder seg sexy når de bikker 40, så er det nærmest en hatforbrytelse å ikke påstå at kvinner holder seg like godt. Så det er ikke bare at de tror at kvinner holder seg sexy, men det er at de nærmest mener at menn er moralsk forpliktet til å selv syns og offentlig annerkjenne at kvinner holder seg sexy. Det er helt skrullete. Men ja, dette burde være opplagt. Det er bare å ta en titt på fruktbarhetstallene for kvinner av ulik alder, og så kan du regne deg bakover i forhold til hvor mange barn du vil ha og hvor lenge du må date henne for å være sikker på at hun er den rette, og du kommer til det samme vi alle kommer til, nemmelig at hun må være under 30. Og instinktene våre vet jo dette allerede, det er derfor kvinner i 20årene bare er deiligere enn kvinner i 30årene. Seksualdriften er en drift for å reprodusere, så naturlig nok peker den oss i retning av kvinner som er i høyden av fruktbarhet. Det er som jeg skulle sagt det selv. Tusen takk for at du poster! Dette innadboende hatet mot attraktive jenter på KG er helt utrolig. Er helt enig med TS og tenker akkurat det samme. Så lenge man har status og er attraktiv nok til at de deilige jentene på 18-28 er intr så er det INGEN vits til å plukke ei som pusher 40. Absolutt ingen grunn overhodet! Fullt forståelig at noen gjør det, men det er mange menn som ikke har sjangs på de beste damene, og de må da velge noe annet. Også hr du de som er livredd for stigmaet. Anonymkode: 06857...ee3 1
Nymerïa Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 Du bestemmer jo selv hva du ønsker. Men du bestemmer ikke hva andre mener om ønskene dine. På lista over det du verdsetter så kommer altså alder øverst. Jeg tror du skal være forberedt på at kvinnene under 30 også reagerer på dette. Få personer ønsker å bli valgt på grunn av noe sånt, og hvis de tenker litt lenger så dukker jo spørsmålet opp om hvordan du kommer til å forholde deg til det at de blir over 30. I henhold til dine verdier så er de da mindre attraktive for deg når de vipper 30. Altså noe de ikke kontrollerer. Hva tenker du at sannsynligheten er for at du finner ei dame på 24/ 25 som vil bli sammen med deg? 32 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare vær obs på at (med mindre du bor på bygda) så er det mange kvinner som får sitt første barn i en alder av 33-36. Og kanskje siste barn 37-42 år. Alt rundt dette er normalt. Dette vil med andre ord gjøre deg til en haugammel førstegangsfar. Dette er jo krise egentlig. Sannsynligheten for å bringe super healthy barn til verdenene etter 37 er dårlig. ts Anonymkode: be88a...f2b 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 Kipling skrev (9 minutter siden): Fordi kvinners evige nemesis er yngre kvinner, og de HATER å bli konfrontert med noe som helst bevis på at de taper konkurransen mot yngre kvinner. Dette er så sant. Latterlig å lese trådene her inne om eldre damer som tror de har mer draget enn yngre 😂 Anonymkode: 75431...594 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er jo krise egentlig. Sannsynligheten for å bringe super healthy barn til verdenene etter 37 er dårlig. ts Anonymkode: be88a...f2b Ikkesant. Derfor alle som bor i Oslo feks går rundt å har downs🤦🏼♀️ Anonymkode: 7ee5e...17e 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #13 Skrevet 5. februar 2022 Når jeg var 24/25, så var en mann på 35+ fullstendig uinteressant. Jeg syntes det var ekkelt at noen som var så gammel la an på meg. Anonymkode: 7862a...d47 36 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #14 Skrevet 5. februar 2022 Kipling skrev (14 minutter siden): Fordi kvinners evige nemesis er yngre kvinner, og de HATER å bli konfrontert med noe som helst bevis på at de taper konkurransen mot yngre kvinner. Dette kan være én grunn til at folk rundt TS reagerer på det han sier, men vi vet egentlig ikke hvem han snakket med. En annen grunn kan rett og slett være at TS' ønske antakeligvis ikke fungerer så veldig bra for ham. Nå har han fylt 35, så en kvinne på 25 er faktisk ti år yngre. Mange kvinner på 25 i storbyene er ikke klare for å slå seg til ro, og kvinnene på 25 på bygdene, vil oftere velge en jevnaldrende mann. Men TS, du gjør jo akkurat som du vil, uavhengig av folk rundt deg. Eller vil du bare starte en diskusjon om attraktivitet? Anonymkode: 1c5cd...662 16
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #15 Skrevet 5. februar 2022 NymeriaRhoynar skrev (2 minutter siden): Få personer ønsker å bli valgt på grunn av noe sånt, og hvis de tenker litt lenger så dukker jo spørsmålet opp om hvordan du kommer til å forholde deg til det at de blir over 30. I henhold til dine verdier så er de da mindre attraktive for deg når de vipper 30. Altså noe de ikke kontrollerer. Hva tenker du at sannsynligheten er for at du finner ei dame på 24/ 25 som vil bli sammen med deg? Grunnen til at jeg (ts) ønsker yngre kvinner er at de har biologien på sin side når det gjelder barn og flere barn i framtiden. Også er de mer freshe. (jeg er direkte med ord, sorry hvis det plager folk Til det andre spm ditt. Jeg scorer på en del ting, først og fremst økonomisk stabilitet langt framover i framtiden. Og jeg omgås yngre kvinner veldig ofte. Tror jeg har sjansen er god jeg. Anonymkode: be88a...f2b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #16 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gode poeng. Men det med sitt første barn etter 30 år. Det er vel en av grunnene til vi er et verdens rikeste land, men også hovedgrunnen til at etnisk norske folketallet synker? Anonymkode: be88a...f2b Nei. Før fikk man 5-6 barn. Nå får man likegodt 0 barn, evt 1-2, kanskje 3. Man fikk barn i «høy» alder før i tiden og. Klarer du regnestykket videre selv? Anonymkode: 7ee5e...17e 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #17 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men TS, du gjør jo akkurat som du vil, uavhengig av folk rundt deg. Eller vil du bare starte en diskusjon om attraktivitet? Jeg gjør som jeg vil. Men dette var bare en diskusjon om hvorfor disse preferansene blir slått ned på når det gir så mye mening. Interessant synes jeg Anonymkode: be88a...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #18 Skrevet 5. februar 2022 NymeriaRhoynar skrev (13 minutter siden): Du bestemmer jo selv hva du ønsker. Men du bestemmer ikke hva andre mener om ønskene dine. Hvis alle hadde fulgt rådet ditt så hadde ikke kvinneguiden vært en diskusjonstråd. Anonymkode: be88a...f2b
youcancallmejune Skrevet 5. februar 2022 #19 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når jeg var 24/25, så var en mann på 35+ fullstendig uinteressant. Jeg syntes det var ekkelt at noen som var så gammel la an på meg. Anonymkode: 7862a...d47 Samme her. Jeg syntes menn i midten av trettiårene var oldiser, men jeg vet også at det er mange som synes en slik aldersforskjell er helt kurant. Hvis han ser bra ut og ellers har ting på stell kan han sikkert finne seg en ung kjæreste, men det spørs om hun er så keen på å få barn med det samme. De fleste vil jo vente til de er over 30. 10
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #20 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Før fikk man 5-6 barn. Nå får man likegodt 0 barn, evt 1-2, kanskje 3. Man fikk barn i «høy» alder før i tiden og. Klarer du regnestykket videre selv? En kvinne som får sitt første barn i en alder av 20 år for sannsynligvis flere barn enn en kvinne som får sitt første barn i en alder av 30 år. KLARER DU REGNESTYKKET VIDERE SELV? ts Anonymkode: be88a...f2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå