Gå til innhold

OL Beijing 2022

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Morsomt.. hun ble tatt for et anabolt steroid som har null effekt for utholdenhetsidrett. Russerne har derimot blitt tatt en drøss ganger for blodmanipulasjon. Noe som er ekstremt fordelaktig i utholdenhetsidrett. 
Johaug ble en dopingtatt utøver fordi hun var/er stokk dum og naiv. 

Anonymkode: 92e34...1f8

Johaug kunne selvfølgelig tatt anabole stereoider, og så påstår hun at hun brukte denne kremen - at at det utelukkende var denne kremen som gjorde utslaget. 

Anonymkode: 8751b...62f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LynxLynx skrev (På 5.2.2022 den 10.24):

Hvor ble det av analysene underveis og etter løpet? Alle kan jo se hva faktisk skjer, kommentatorens jobb må jo være å fylle på med kunnskap. Her var det bare 20 minutter med snakk om at Johaug ville ta gull. Ingen oppbygging av spenning rundt de andre medaljene. Når rykket gikk i den pulja så kommenteres det ikke før det har blitt flere sekunder mellom løperne. Kommentatorene må jo kunne se det med en gang taktomslag kommer.. Visste jo at de ikke leverer på samme nivå som NRK, men hadde trodd de skulle heve seg fra sommer-OL. Jeg gremmes fortsatt over kommenteringen av Ingebrigtsens gull. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Enig, det var kjedelig. Jeg kan ikke så mye om sport, men jeg kommenterte flere ting høyt før kommentatorene gjorde det. Så er nok mange som kunne gjort den jobben de gjorde. Det må da være andre der ute som kan gjøre dette bedre?

Ellers så det bikkjekaldt ut med vinden, Frida Karlsson taklet visst kulda dårlig. Blir spennende å se om det er like kaldt i de neste øvelsene. 

Selv er jeg spent på Marcus Kleveland!

Anonymkode: ea690...443

NRK sender på radio så skru av lyden på tv og hør de beste kommentatorene på radio i stedet🙌🏽

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Johaug kunne selvfølgelig tatt anabole stereoider, og så påstår hun at hun brukte denne kremen - at at det utelukkende var denne kremen som gjorde utslaget. 

Skjønner du ikke. For en langrennsløper er det ingen hensikt å ta anabole steroider for å bedre prestasjon. Det er en utholdenhetsidrett. Steroider er forbeholdt eksplosive idretter som styrkeløft og 100 m sprint. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Er på vinteren grunnet varmen i Qatar! Trodde det var i desember da 

Anonymkode: 06967...cda

Fra 21 november til 18 desember

Anonymkode: 6dbab...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 10.48):

Skjønner du ikke. For en langrennsløper er det ingen hensikt å ta anabole steroider for å bedre prestasjon. Det er en utholdenhetsidrett. Steroider er forbeholdt eksplosive idretter som styrkeløft og 100 m sprint. 

forsøker noen å bruke ett eller annet stoff under selve konkurransene, så er det vel LAAANGT større risiko for å bli oppdaget. Jeg regner selvfølgelig med at det blir gjennomført undersøkelser rundt samtlige sånne konkurranser. 

en utøvere kan selvfølgelig bruke stoff når det er flere måneder (eller noen få år før neste konkurranse) sånn at dem orker å trene mye lenger og tøffere hver gang. Dermed bygger de selvfølgelig mye mer muskelmasse eller utholdenhet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et helt latterlig OL. Leveforholdene på karantenesenterne er forferdelige, maten vestlige/utenlandske idrettsutøvere får er bare til å le av, og utenlandske utøvere blir disket for den minste ting. Ikke nok med det; med alt det som har blitt kjent med Kina de siste årene, er det helt tullete at det har så vidt vært snakk om boikott. Forundrer meg og hvorfor våre utøverne lot seg villig til å utøve i slike kondisjoner. Håper heller ingen normale OL-ivrige folk er naive nok til å tro OL i Kina kunne vært noe uskyldig. Som noen over sa, det er hykleri å snakke om boikott i Qatar men ikke i Kina. Safe to say, har ingen interesse av å følge med på OL i Beijing. Grunnene for det er åpenbar.

Endret av Nilb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nilb said:

For et helt latterlig VM.

Det er OL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er OL

Omforladels, gikk litt fort i svingene da jeg skrev. En liten endring og det er fikset. Du vet godt hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

For de som trekker fram mangelen på kritikk mot Kina som vertsland for OL sammenlignet med den vesentlig større kritikken mot Qatar som vertsland for fotball-VM, og kaller det hykleri, så er det ganske enkelt å motargumentere det. Qatar ble tildelt vertskapet for fotball-VM til tross for bedre alternativer. Det måtte korrupsjon til for at Qatar skulle tildeles vertskapet. De skulle aldri vært tildelt vertskapet i første omgang. Beijing hadde bare én konkurrent som kandidat til vertskapet for Vinter-OL, og det var også et diktatur. Den andre søkerkandidaten var Almaty i Kasakhstan, hvor Nursultan Nazarbajev var diktator. Oslo var en tredje kandidat en stund, men trakk seg fordi søknaden ikke hadde støtte i befolkningen. Det var andre søknader også før det, men alle de trakk seg på et tidligere stadium fordi søknadene ikke hadde tilstrekkelig støtte i sine egne land.

Endret av Klossmajor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...