AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Del Skrevet 5. februar 2022 Fant ingen tråd angående dette så jeg opprettet en. Flere som skal se på OL? Syns det er litt spennende, selv om jeg ser mange boikotter det også pga Kina. Skjønner ikke helt hvorfor de legger Vinter OL til land som ikke er ordentlige vinternasjoner. Ser det er mye vind der og det ser iskaldt ut?? Men ikke så mye snø. Kjedelig om øvelser skal bli utsatt eller avlyst pga for mye vind. Tenker da på snowboard, hopp, alpint og freeski, der må det jo være gode vindforhold. Anonymkode: 25290...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Del Skrevet 5. februar 2022 Norges første OL gull. Johaug knuste alle. Og svenskene floppet Anonymkode: 92e34...1f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LynxLynx Skrevet 5. februar 2022 #3 Del Skrevet 5. februar 2022 Hvor ble det av analysene underveis og etter løpet? Alle kan jo se hva faktisk skjer, kommentatorens jobb må jo være å fylle på med kunnskap. Her var det bare 20 minutter med snakk om at Johaug ville ta gull. Ingen oppbygging av spenning rundt de andre medaljene. Når rykket gikk i den pulja så kommenteres det ikke før det har blitt flere sekunder mellom løperne. Kommentatorene må jo kunne se det med en gang taktomslag kommer.. Visste jo at de ikke leverer på samme nivå som NRK, men hadde trodd de skulle heve seg fra sommer-OL. Jeg gremmes fortsatt over kommenteringen av Ingebrigtsens gull. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 5. februar 2022 #4 Del Skrevet 5. februar 2022 2 gull så lang, grei start av Norge. Mix-stafetten blei jo svært spennende. I motsetning til 15km som ble ren plankekjøring. Skal følge med så mye som mulig, men blir nok mest radio i og med jeg er på jobb mandag til fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Del Skrevet 5. februar 2022 Johaug-medaljer blir det uansett ikke noe særlig "spenning" rundt på forhånd. Veldig kjedelig at hele denne sporten er blitt så rævva, at det hele greia nå er fullstendig meningsløst. Hva er egentlig poenget med å følge med på TV da? Anonymkode: 8751b...62f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. februar 2022 #6 Del Skrevet 5. februar 2022 Lite snakk om å boikotte kina, mens Qatar skrives det opp om hele tiden, det er hykleri. Men jeg koser meg med OL jeg, akkurat som jeg skal kose meg med fotball VM neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #7 Del Skrevet 5. februar 2022 10 hours ago, LynxLynx said: Hvor ble det av analysene underveis og etter løpet? Alle kan jo se hva faktisk skjer, kommentatorens jobb må jo være å fylle på med kunnskap. Her var det bare 20 minutter med snakk om at Johaug ville ta gull. Ingen oppbygging av spenning rundt de andre medaljene. Når rykket gikk i den pulja så kommenteres det ikke før det har blitt flere sekunder mellom løperne. Kommentatorene må jo kunne se det med en gang taktomslag kommer.. Visste jo at de ikke leverer på samme nivå som NRK, men hadde trodd de skulle heve seg fra sommer-OL. Jeg gremmes fortsatt over kommenteringen av Ingebrigtsens gull. Enig, det var kjedelig. Jeg kan ikke så mye om sport, men jeg kommenterte flere ting høyt før kommentatorene gjorde det. Så er nok mange som kunne gjort den jobben de gjorde. Det må da være andre der ute som kan gjøre dette bedre? Ellers så det bikkjekaldt ut med vinden, Frida Karlsson taklet visst kulda dårlig. Blir spennende å se om det er like kaldt i de neste øvelsene. Selv er jeg spent på Marcus Kleveland! Anonymkode: ea690...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. februar 2022 #8 Del Skrevet 5. februar 2022 lurven skrev (1 time siden): Lite snakk om å boikotte kina, mens Qatar skrives det opp om hele tiden, det er hykleri. Men jeg koser meg med OL jeg, akkurat som jeg skal kose meg med fotball VM neste år Enig! Men fotball VM er i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #9 Del Skrevet 5. februar 2022 18 minutter siden, Sitronmelis said: Enig! Men fotball VM er i år? Ja det et er i november Anonymkode: 6dbab...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokernord Skrevet 5. februar 2022 #10 Del Skrevet 5. februar 2022 Norge burde ha boikottet hele OL! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 6. februar 2022 #11 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja det et er i november Anonymkode: 6dbab...b43 November?? Trodde det var i sommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Del Skrevet 6. februar 2022 Herregud, herrenes løp nå er det kjedeligste jeg har sett noen gang. Anonymkode: 06967...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #13 Del Skrevet 6. februar 2022 Sitronmelis skrev (2 minutter siden): November?? Trodde det var i sommer jeg Er på vinteren grunnet varmen i Qatar! Trodde det var i desember da Anonymkode: 06967...cda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #14 Del Skrevet 6. februar 2022 Fiasko for langrennsherrene i dag. Russerne er sterke. Vi får se om Bolshunov greier seg gjennom doptesten. 😀 Anonymkode: 92e34...1f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #15 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fiasko for langrennsherrene i dag. Russerne er sterke. Vi får se om Bolshunov greier seg gjennom doptesten. 😀 Anonymkode: 92e34...1f8 Får ikke tro han er så dum at han er dopa nå når de er utestengt og ikke for konkurrere under det Russiske flagg! Anonymkode: 25290...d55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #16 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får ikke tro han er så dum at han er dopa nå når de er utestengt og ikke for konkurrere under det Russiske flagg! Anonymkode: 25290...d55 Ja. Får håpe det. Men russerne slutter aldri å overraske meg. Husk, det betyr mye mer for en russer å vinne OL-gull enn andre land. Henger utrolig høyt. En russer som vinner OL-gull får av staten en leilighet, en bil og statspensjon resten av livet. Så da skjønner man fristelsen er stor. Anonymkode: 92e34...1f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 6. februar 2022 #17 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fiasko for langrennsherrene i dag. Russerne er sterke. Vi får se om Bolshunov greier seg gjennom doptesten. 😀 Anonymkode: 92e34...1f8 Vi får da virkelig håpe at russerne har lært, og at de ikke dummer seg ut igjen med enda en dopskandale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #18 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fiasko for langrennsherrene i dag. Russerne er sterke. Vi får se om Bolshunov greier seg gjennom doptesten. 😀 Anonymkode: 92e34...1f8 enda mer spennende med Therese Johaug da! Anonymkode: 8751b...62f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #19 Del Skrevet 6. februar 2022 Sportsvasking på høyt nivå. Anonymkode: 2afd8...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #20 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): enda mer spennende med Therese Johaug da! Anonymkode: 8751b...62f Morsomt.. hun ble tatt for et anabolt steroid som har null effekt for utholdenhetsidrett. Russerne har derimot blitt tatt en drøss ganger for blodmanipulasjon. Noe som er ekstremt fordelaktig i utholdenhetsidrett. Johaug ble en dopingtatt utøver fordi hun var/er stokk dum og naiv. Anonymkode: 92e34...1f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå