AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Jeg er så plaget med løs mage som ødelegger hele livet mitt, og misunner så veldig de som har forstoppelse. Men de som har forstoppelse har vel sine tanker om det også. Hva synes dere er verst - å være forstoppet eller ha konstant løs mage? Virker så fantastisk å få slippe.. Anonymkode: 68b2c...3b0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Løs mage er definitivt verst. Det hemmer oss sosialt. Anonymkode: 9c8f2...e37 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Jeg er så heldig å få begge deler, og ingen er vel egentlig bedre enn den andre. Problemet med forstoppelse er at det er så vondt hele tiden, så man går i mange dager med konstante smerter og klarer ikke gjøre noe særlig. På det verste går jeg bare rundt på gulvet på natten fordi det er umulig å ligge eller sitte stille, langt mindre sove. Og det er konstant vond, kjennes som kniver i magen. Fordelen med løs mage er at det hjelper på smertene å gå på do. Men da får man til gjengjeld problemet at man alltid må være nær en do, og løs mage er jo også vondt, det er mer i smertebølger. Anonymkode: eb8a3...a8b 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Jeg er kronisk forstoppa, og det er jo ikke gøy det heller. Er veldig smertefullt, og er det ille, så kan jeg ikke spise uten å kaste opp. For alt stopper opp. Jeg har ikke vært på date på 4 år, fordi jeg føler jeg ikke kan ha sex med noen. Da jeg føler jeg alltid har avføring i analen. Et av problemene er at jeg aldri får tømt meg heller, og avføringen er så hard, så går stort sett rundt med følelsen av en dildo i rumpa. Har stort sett rifter i analen og. Men jeg ser jo for meg at det er sosialt hemmende, og alltid ha diare. Jeg ønsker ikke det heller. Akkurat nå skulle jeg gjerne hatt diare, men det er bare nå. For nå har jeg så store magesmerter, fordi jeg er så forstoppa, og avføringsmiddelet jeg har tatt dobbel dose av, ser ikke ut til å hjelpe. Anonymkode: 470e9...d42
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Åh, tar lett løs mage før forstoppelse ja! Det kan være så smertefullt. Anonymkode: 52d74...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Hater forstoppelse. Har treg mage og vanskelig med å bli kvitt maten igjen. Periodevis gjør forstoppelse/fordøyelse at jeg velger å ikke spise på noen dager. Føler meg lett og fin når magen og tarmene ikke har innhold. Dessverre får jeg problemer med luftsmerter og rett og slett konstant fare for å prompe, om jeg velger å spise litt. Det må være vanlig matinntak eller ingenting. En mellomting skaper flauere problemer enn en forstoppelse. Anonymkode: 4902d...a03
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hater forstoppelse. Har treg mage og vanskelig med å bli kvitt maten igjen. Periodevis gjør forstoppelse/fordøyelse at jeg velger å ikke spise på noen dager. Føler meg lett og fin når magen og tarmene ikke har innhold. Dessverre får jeg problemer med luftsmerter og rett og slett konstant fare for å prompe, om jeg velger å spise litt. Det må være vanlig matinntak eller ingenting. En mellomting skaper flauere problemer enn en forstoppelse. Anonymkode: 4902d...a03 Forresten så blir jeg nesten glad av løs mage. Da blir man kvitt alt. Anonymkode: 4902d...a03
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forresten så blir jeg nesten glad av løs mage. Da blir man kvitt alt. Anonymkode: 4902d...a03 Ikke nødvendigvis og det er enda verre. Jeg har løs mage men det aller verste er at jeg ikke får tømt tarmen. Og kombinasjonen av løs mage med ufullstendig tømming er virkelig ikke pen Anonymkode: 68b2c...3b0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 Heller løs mage enn forstoppelse. Forstoppelse er sinnsykt vondt og kan være ganske så farlig Anonymkode: f2de4...e24
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 Heller løs her også. Når man er forstoppet men væske kan passere så går man rundt å driter på seg hele tiden. Anonymkode: aba86...ceb
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 Heller løs enn forstoppelse. Har tidvis begge deler (ikke samtidig), og forstoppelse er så sykt vondt, klarer ikke å spise etterhvert og det er som en liten fødsel å få det ut. Anonymkode: ffee0...641
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 Nå sliter jeg ikke med noen av delene, men opplevd det har jeg jo - og jeg må si jeg foretrekker løs mage. Dette fordi når jeg opplever det, så er smerten kortvarig og den forsvinner når man får gått på do. Samtidig må det jo være veldig hemmende i hverdagen om man har kronisk diare, så klart! Men jeg har et par ganger hatt så forstoppelse over lang tid at det har gjort vondt hele dagen, og man får ikke noe ut og man sliter egentlig med å slappe av og tenke på noe annet. Det er rett og slett helt jævlig, og man drømmer nærmest om å få diare i stedet for 😅 Anonymkode: 3d4fd...ff8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #13 Skrevet 5. februar 2022 Jeg skjønner godt at dubføler diaré ødelegger livet ditt. Jeg har kronisk forstoppelse. Jeg ser alltid gravid ut, har veldig vondt, har stadig vonde sår og blødninger i endetarmen, vondt å sitte og har også den følelsen av å alltid gå med en stor dildo i rumpa. Anonymkode: 2fe4d...6eb
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #14 Skrevet 5. februar 2022 Heller forstoppelse enn konstant løs mage. Det er fryktelig slitsomt å måtte løpe på do ofte, og gå med en konstant frykt for om man rekker frem i tide. Og den flauheten når man står midt på gulvet å kjenne at det renner ned over beina, fordi man ikke rakk fram, den er så jævlig. Alt må planlegges rundt hvor det er toaletter. Det er også smertefult når man har løpt på do 10 ganger på en dag, og man får sår rundt åpningen. Og når man da må løpe på do enda flere ganger, og avføringen renner over sårene, det svir så grusomt. Jeg har hatt forstoppelse også, og ja, det er grusomt vondt det også, men for meg er det ikke i nærheten av så slitsomt og hemmende som konstant diare. Anonymkode: 59bca...c20
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #15 Skrevet 5. februar 2022 Når jeg bare kan være hjemme er løs mage best og forstoppelse verst, for smertene og ubehaget ved forstoppelse er langvarig. Ved løs mage har man ikke vondt hele tiden. Når jeg er ute blant folk, hadde jeg derimot foretrukket forstoppelse. Det er bedre å ha litt smerter enn å løpe på do og bli lenge borte og evt.stinke ned andres toalett. Anonymkode: 088e2...2db
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #16 Skrevet 5. februar 2022 Jeg har slitet noe voldsomt med obstipasjon (forstoppelse) Det er forferdelig å ikke komme på do. Å gå nesten to uker uten å tømme seg. En blir syk av det, uvel, kvalm, smerter m.m.. Tror jeg faktisk heller hadde foretrukket å tømme meg for mye enn aldri. Måtte ta avføringstabletter jevnlig for å komme på do, og det i seg selv er også smertefullt. God bedring 🌺 Anonymkode: 21251...4c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå