Eloise12345 Skrevet 18. februar 2022 #81 Del Skrevet 18. februar 2022 Jeg synes at han er morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xertio Skrevet 18. februar 2022 #82 Del Skrevet 18. februar 2022 Jeg liker han. Men har ikke sett en eneste episode av farmen kjendis i år. Ser ut som det kanskje er like grelt 😅🙈 Synes podcasten han har med mannen er fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konditor Larsen Skrevet 19. februar 2022 #83 Del Skrevet 19. februar 2022 (endret) Han var så likanes på 71 grader nord, skikkelig følsom godgutt, men han er blitt noe høy på seg selv etter hvert, dessverre. Det skjer tydeligvis med de som får for mye oppmerksomhet. Det er tydeligvis vanskelig å takle. Jeg ser ikke Farmen, men har oppfattet at han er noe uspiselig der. Endret 19. februar 2022 av Konditor Larsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 23. februar 2022 #84 Del Skrevet 23. februar 2022 Fin type. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå