Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes at han er morsom. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker han. Men har ikke sett en eneste episode av farmen kjendis i år. Ser ut som det kanskje er like grelt 😅🙈

Synes podcasten han har med mannen er fin :)

• Liker 2
Gjest Konditor Larsen
Skrevet (endret)

Han var så likanes på 71 grader nord, skikkelig følsom godgutt, men han er blitt noe høy på seg selv etter hvert, dessverre. Det skjer tydeligvis med de som får for mye oppmerksomhet. Det er tydeligvis vanskelig  å takle.

Jeg ser ikke Farmen, men har oppfattet at han er noe uspiselig der. 

Endret av Konditor Larsen
  • 3 år senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

Sol, admin. 

Skrevet (endret)

Nå er jeg ikke noen ivrig TV-titter, men det er jo umulig å ikke få med seg denne fyren her. Jeg forstår overholdet ikke hvorfor han er overalt og hvorfor han hele tiden dukkker opp i diverse nettmedier. Hva er det han er flink til - er han smart - på hvilken måte bidrar han til noe som helst... Jeg klarer ikke å se noe ved ham som skulle gjøre ham populær på noen som helst måte. Tvert imot  synes ikke han framstår som sympatisk en gang. 

Endret av Johan uten land
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Oppfatter han som humørsyk.

• Liker 5
Skrevet

Gøy i små doser utenfor konkurransesetting. 

• Nyttig 1
Skrevet

Han er et helt menneske med adhd. Så han kan til tider høres mer brutal ut enn han er. Har hørt på han på frokostshowet, som han slutta på etter sommerferien. 

Det går litt høyt og lavt. Veldig tydelig når han ikke har tatt medisiner, noe han ofte ble konfrontert med i radioprogrammet. 

Det var vel publikum, som meldte inn til han flere ganger at han burde sjekke seg for adhd. Fordi han er et klassisk eksempel på hva det kan være.

Så litt frekk og ufin, og veldig høylytt til tider, men god i bunnen

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes han er morsom og har vært fast lytter av radioprogrammene. Men er ferdig nå 

Skrevet
Johan uten land skrev (2 timer siden):

Nå er jeg ikke noen ivrig TV-titter, men det er jo umulig å ikke få med seg denne fyren her. Jeg forstår overholdet ikke hvorfor han er overalt og hvorfor han hele tiden dukkker opp i diverse nettmedier. Hva er det han er flink til - er han smart - på hvilken måte bidrar han til noe som helst... Jeg klarer ikke å se noe ved ham som skulle gjøre ham populær på noen som helst måte. Tvert imot  synes ikke han framstår som sympatisk en gang. 

Synes han er litt morsom i små doser. Veldig sjelden jeg ser eller hører han da jeg ser lite på tv. Liker mannen hans enda bedre. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Edit: spørsmål til moderering tas på Ris og Ros Rampelyset.

Sol, admin.

Skrevet
Krokenguri skrev (9 timer siden):

Han er et helt menneske med adhd. Så han kan til tider høres mer brutal ut enn han er. Har hørt på han på frokostshowet, som han slutta på etter sommerferien. 

Det går litt høyt og lavt. Veldig tydelig når han ikke har tatt medisiner, noe han ofte ble konfrontert med i radioprogrammet. 

Det var vel publikum, som meldte inn til han flere ganger at han burde sjekke seg for adhd. Fordi han er et klassisk eksempel på hva det kan være.

Så litt frekk og ufin, og veldig høylytt til tider, men god i bunnen

Og snøvler / dårlig diksjon

• Liker 2
Skrevet

Surrogati på denne måten er rett og slett menneskehandel

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjenner ikke Benjamin og Niklas på noen måte, bortsett fra gjennom media og det de gjør/jobber med.

Utfra det jeg ser og hører, bør ikke Niklas ha barn. Først må man vokse opp og bli moden selv, før en skal ta vare på et barn. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Sykt irriterende fyr!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.
Tråden stenges inntil videre, da ingen forholder seg til regler og ryddemelinger. 

Sol, admin.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...