Gå til innhold

Niklas Baarli


drivhus

Anbefalte innlegg

Jeg tror den godeste Niklas Baarli har fått seg en realty check når Farmen begynte å rulle på skjermen. Han har jo aldri ment å være sånn, han blir feil framstilt, han klippes forkjært. Han har nok taletid til at ikke alt er kryssklippet. Og mye av det han sier er helt utålelig. Jeg tror nok også at alkoholen fløt over mye lengre tid og i striere strømmer enn man har kunnet tenke seg.

Men folk kommer nok til å tilgi ham. Farmen glemmes når finalen er over.

Jeg  kommer nok likevel til å hoppe over program der han annonseres som deltaker/programleder. Der er noe ved ham som har kommet fram som jeg ikke orker mer av.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (9 timer siden):

Hva med de som sitter og skriver trusler til han og skjeller han ut. Dette går jo over stokk og stein. Ja, oppførselen kan diskuteres, men det er og forblir reality tv/søppel tv vi ser på....... Og her sitter vi og gjemmer oss bak anonyme navn, er det så mye bedre? 🤷‍♀️

Det er da ingen her som forsvarer trusler og utskjelling? Å diskutere offentlige personer sin oppførsel i et underholdningsprogram er helt innafor, og ja, veldig mye bedre enn å lyve, stjele og kalle andre for ræva menneske. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnefogden skrev (8 timer siden):

Jeg tror den godeste Niklas Baarli har fått seg en realty check når Farmen begynte å rulle på skjermen. Han har jo aldri ment å være sånn, han blir feil framstilt, han klippes forkjært. Han har nok taletid til at ikke alt er kryssklippet. Og mye av det han sier er helt utålelig. Jeg tror nok også at alkoholen fløt over mye lengre tid og i striere strømmer enn man har kunnet tenke seg.

Men folk kommer nok til å tilgi ham. Farmen glemmes når finalen er over.

Jeg  kommer nok likevel til å hoppe over program der han annonseres som deltaker/programleder. Der er noe ved ham som har kommet fram som jeg ikke orker mer av.

Jeg tror at han har begått et ganske brutalt karakterdrap på seg selv. Det er nok mange som ikke kjøper den joviale stilen når man har sett hvordan han er uredigert. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (9 timer siden):

Hva med de som sitter og skriver trusler til han og skjeller han ut. Dette går jo over stokk og stein. Ja, oppførselen kan diskuteres, men det er og forblir reality tv/søppel tv vi ser på....... Og her sitter vi og gjemmer oss bak anonyme navn, er det så mye bedre? 🤷‍♀️

Hva mener du? Jeg har ikke sett noen trusler mot ham i denne tråden. Ikke utskjelling heller. Kritikk, ja, men den er absolutt berettiget. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett maken til gruppedynamikk som i årets Farmen kjendis. Det virker rett og slett som et merkelig og nokså ubehagelig sted å være. Det hjelper lite å pakke det inn i bonderomantikk.

Forstår godt at Marna virket litt sjokkert da hun kom inn, og opplevde viben derinne. Her ser man voksne -ellers tilsynelatende stødige mennesker- angripe andre på styggeste måte, og nærmest gå ut av sitt gode skinn i frykt for å måtte reise.

Det er konstant baksnakking og konspirasjoner. Får meg til å lure på hva denne mye omtalte “bobla” egentlig er? Den gjør åpenbart at deltakerne glemmer at det de sier og gjør faktisk skal bli offentlig en dag.

Skulle tro det var aller første sesong Big Brother de deltok i, bortsett fra at alle disse er medievante mennesker. De burde da ha forstått at både utroskap og utidige karakteristikker av medmennesker faktisk skulle bli sett av hele Norge?

Noen kommer fra det med integriteten i behold, mens andre er avkledd og avslørt, og har en liten jobb foran seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig lang tråd med klaging for å klage på Niklas klaging? 
Og hvordan tror dere halvparten av dere hadde blitt omtalt på kvinneguiden om disse kommentarene var på film og ikke et forum? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (31 minutter siden):

Aldri sett maken til gruppedynamikk som i årets Farmen kjendis. Det virker rett og slett som et merkelig og nokså ubehagelig sted å være. Det hjelper lite å pakke det inn i bonderomantikk.

Forstår godt at Marna virket litt sjokkert da hun kom inn, og opplevde viben derinne. Her ser man voksne -ellers tilsynelatende stødige mennesker- angripe andre på styggeste måte, og nærmest gå ut av sitt gode skinn i frykt for å måtte reise.

Det er konstant baksnakking og konspirasjoner. Får meg til å lure på hva denne mye omtalte “bobla” egentlig er? Den gjør åpenbart at deltakerne glemmer at det de sier og gjør faktisk skal bli offentlig en dag.

Skulle tro det var aller første sesong Big Brother de deltok i, bortsett fra at alle disse er medievante mennesker. De burde da ha forstått at både utroskap og utidige karakteristikker av medmennesker faktisk skulle bli sett av hele Norge?

Noen kommer fra det med integriteten i behold, mens andre er avkledd og avslørt, og har en liten jobb foran seg nå.

Enig. Har sett noen få episoder og det er veldig ubehagelig å se på. Finnes ikke god underholdning i det hele tatt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (3 minutter siden):

Enig. Har sett noen få episoder og det er veldig ubehagelig å se på. Finnes ikke god underholdning i det hele tatt. 

Ja, det er jo tross alt snakk om Farmen 🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost skrev (44 minutter siden):

Ja, det er jo tross alt snakk om Farmen 🤭

Farmen er da vanligvis et underholdende og OK familieprogram? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnefogden skrev (12 timer siden):

Jeg tror den godeste Niklas Baarli har fått seg en realty check når Farmen begynte å rulle på skjermen. Han har jo aldri ment å være sånn, han blir feil framstilt, han klippes forkjært. Han har nok taletid til at ikke alt er kryssklippet. Og mye av det han sier er helt utålelig. Jeg tror nok også at alkoholen fløt over mye lengre tid og i striere strømmer enn man har kunnet tenke seg.

Men folk kommer nok til å tilgi ham. Farmen glemmes når finalen er over.

Jeg  kommer nok likevel til å hoppe over program der han annonseres som deltaker/programleder. Der er noe ved ham som har kommet fram som jeg ikke orker mer av.

Han påstår jo at han ikke var full foran kameraet en eneste gang, så man kan ikke skylde på alkoholen for denne oppførselsen. Han er nok bare sånn. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig hvordan Niklas blir fremstilt som den store, stygge ulven, mens den virkelige, lille «slangen i paradiset» unngår kritikk. Det er neppe noe vondt i Niklas, de har bare passet på å intervjue ham de gangene han ble grinete for noe. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til han utenom farmen, men inne på farmen fremstår han som en frekk snøffel. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jotun skrev (På 7.2.2022 den 21.39):

Han er i alle fall Tv2 sin nye kjæledegge. Vi kommer til å se mye til han fremover. Noen som vet hva slags utdanning han har? 

Han har ingen utdannelse. Han sluttet på skolen i/etter 2.klasse på videregående skole.

Han har ihvertfall litt selvinnsikt, da; Han sier jo stadig vekk at han er dum.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett Farmen, men syntes han gjorde en knall jobb i mange pr i NRK P3 (P3 morgen, P3 helg). 

Der han kanskje er aller best er i kommentering under CS turneringer og jobben han gjør i APEKS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The Kavorka skrev (På 13.2.2022 den 21.30):

Han har ingen utdannelse. Han sluttet på skolen i/etter 2.klasse på videregående skole.

Han har ihvertfall litt selvinnsikt, da; Han sier jo stadig vekk at han er dum.

Etter å ha sett ham og typen hans i Alle Mot Alle kan jeg si at DET har han i alle fall 100% rett i.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude 73

Har alltid likt Niklas jeg, med sine herlige, tullete og ærlige utfall til tider. Har ledd mye av den gutten. Ja, han var uspiselig til tider på farmen men vi har ikke vært i den settingen de var i. Syns det er mye verre å se kommentarfeltet rundt forbi hvor de skal slå han ned og verre! (da mener jeg ikke her inne) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld, på Lindmo, fikk jeg et helt annet inntrykk av Niklas. Der var han sammen med sin far. Det ble et varmt portrett av far og sønn. Her var det ingen ting som provoserte ham, og dermed så vi heller ingen ting av hans mindre flatterende sider.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...