Entern Skrevet 9. februar 2022 #41 Del Skrevet 9. februar 2022 Aldri likt ham, og nå tåler jeg ikke trynet på fyren. Dustete, usympatisk og direkte dum type. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 9. februar 2022 #42 Del Skrevet 9. februar 2022 Kate Upton skrev (På 6.2.2022 den 13.23): Jeg liker ham, han er morsom og sjarmerende. Har du sett farmen kjendis i år?😅 spesielt den siste uken 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 9. februar 2022 #43 Del Skrevet 9. februar 2022 Klappe skrev (14 minutter siden): Har du sett farmen kjendis i år?😅 spesielt den siste uken Ja, selvsagt. Står for det jeg skriver. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 9. februar 2022 #44 Del Skrevet 9. februar 2022 Klappe skrev (15 minutter siden): Har du sett farmen kjendis i år?😅 spesielt den siste uken Dagens episode kommer han i alle fall ikke godt ut av. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 9. februar 2022 #45 Del Skrevet 9. februar 2022 Kul type. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 9. februar 2022 #46 Del Skrevet 9. februar 2022 On 2/7/2022 at 9:39 PM, Jotun said: Han er i alle fall Tv2 sin nye kjæledegge. Vi kommer til å se mye til han fremover. Noen som vet hva slags utdanning han har? Han har såvidt ungdomsskolen, såvidt jeg har skjønt. Synes han er ganske flink på radio, på TV blir han for mye. Men han er tydeligvis TV2s store satsning fremover, han figurerer i disse tider i hele fem programmer på kanalen: God Kveld Norge Farmen Gullfisken Sofa Sin nye, egne serie med sin far. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 9. februar 2022 #47 Del Skrevet 9. februar 2022 Han er en dyktig, morsom, frekk klovn. Herlig kombo, liker han både i farmen og sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 9. februar 2022 #48 Del Skrevet 9. februar 2022 Elsker ham! Synes han gjør hele farmen med kommentarene sine. Hadde blitt veldig kjedelig uten ham der. Han vet nøyaktig hvordan han skal lage bra og engasjerende reality TV, det er jo tydelig på alle reaksjonene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Alisha* Skrevet 9. februar 2022 Populært innlegg #49 Del Skrevet 9. februar 2022 Hva har skjedd med denne mannen? Han er godt voksen,men oppfører seg som et barn. Selvopptatt, nedlatende og direkte ufyselig oppførsel. Skjønner meg ikke på dere som sier han lager god tv! 57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 9. februar 2022 #50 Del Skrevet 9. februar 2022 Har tidligere hatt sansen. Men, har avfulgt han i dag etter smakløs opptreden gjennom hele Farmen kjendis. Spesielt dagens episode. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 9. februar 2022 #51 Del Skrevet 9. februar 2022 Liker ikke fyren, men mannen hans derimot☺️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar 2022 #52 Del Skrevet 9. februar 2022 For en udregelig oppførsel på Farmen i dag. Liker ham ikke! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shawtyella Skrevet 9. februar 2022 #53 Del Skrevet 9. februar 2022 Han har et veldig kaldt ansiktsutrykk, og virker toxic som person på farmen. Utenom det har jeg alltid syntes han er veldig morsom og virket som en fin fyr. Usikker på hva jeg mener om han nå etter farmen.. Tenker jeg ikke skal dømme, men tror nok mange har endret syn på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zwish Skrevet 9. februar 2022 #54 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Måten han snakker til andre på gjør at det vrenges. 🤮 Endret 9. februar 2022 av Zwish For usakelig 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 9. februar 2022 #55 Del Skrevet 9. februar 2022 Luckie skrev (1 time siden): Liker ikke fyren, men mannen hans derimot☺️ Er så enig, elsker mannen hans, smart og morsom 🧡 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sideburn Skrevet 10. februar 2022 #56 Del Skrevet 10. februar 2022 Ser at denne slitsomme dusten fra farmen har fått eget program på TV2. Aldri hørt om han før. Kan ikke forstå at den fyren er interessant for noen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet 10. februar 2022 #57 Del Skrevet 10. februar 2022 Murstein skrev (På 9.2.2022 den 18.23): Hva har skjedd med denne mannen? Han er godt voksen,men oppfører seg som et barn. Selvopptatt, nedlatende og direkte ufyselig oppførsel. Skjønner meg ikke på dere som sier han lager god tv! Spørs om han er redd for at fremtidige jobber står i fare, siden han beklager voldsomt egen oppførsel i riksaviser i dag. Skikkelig usjarmerende oppførsel på han på farmen. Jeg synest mange på farmen kjendis har gjort et godt inntrykk i forhold til hva jeg hadde av dem før de deltok på farmen, men for å si det sånn....Niklas er overhode ikke der. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 10. februar 2022 #58 Del Skrevet 10. februar 2022 Gårsdagens episode fikk meg til å lure på hvor mye alkohol de egentlig hadde tilgang til … 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 10. februar 2022 #59 Del Skrevet 10. februar 2022 Hva med de som sitter og skriver trusler til han og skjeller han ut. Dette går jo over stokk og stein. Ja, oppførselen kan diskuteres, men det er og forblir reality tv/søppel tv vi ser på....... Og her sitter vi og gjemmer oss bak anonyme navn, er det så mye bedre? 🤷♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luna1 Skrevet 10. februar 2022 #60 Del Skrevet 10. februar 2022 Murstein skrev (På 9.2.2022 den 18.23): Hva har skjedd med denne mannen? Han er godt voksen,men oppfører seg som et barn. Selvopptatt, nedlatende og direkte ufyselig oppførsel. Skjønner meg ikke på dere som sier han lager god tv! Öde lagde god tv❤️ 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå