Pust Skrevet 5. februar 2022 #21 Del Skrevet 5. februar 2022 FruJohansen skrev (52 minutter siden): Har ikke sett ham noe særlig siden jeg ikke ser på Tv2, men det er i alle fall bare å venne seg til fjeset hans i monitor. Tv2 har åpenbart bestemt at han skal bli den neste store reklameplak... jeg mener inntekstsk... nei, stjerna. Den neste store stjerna. Når kommer det serie tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. februar 2022 #22 Del Skrevet 5. februar 2022 Pust skrev (10 minutter siden): Når kommer det serie tro? Egen serie eller eget show er nok rimelig spikra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. februar 2022 #23 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Pust skrev (30 minutter siden): Når kommer det serie tro? Det skal jo komme en hvor faren hans lærer han (og tv-seerne) praktiske ting, så han får faktisk sin egen serie. Niklas Baarli får eget program på TV 2 – VG Endret 5. februar 2022 av Fjugur la til link 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 5. februar 2022 #24 Del Skrevet 5. februar 2022 Elsker Niklas, men ser ikke Farmen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 5. februar 2022 #25 Del Skrevet 5. februar 2022 "Møtte" han først på Camp Kulinaris, han var favoritten min der, utrolig morsom og virket som en fin fyr. Har som mange andre litt dårligere inntrykk etter Farmen Kjendis. Det ble nok for mye Niklas i monitor en stund sånn at jeg ble mettet på humoren hans, og så har han jo vist seg å være kanskje en smule usympatisk. Jeg er helt for å spille spillet, men han her driter nok kanskje hakket for mye i andre enn seg selv og sine. Dersom han skulle spilt det spillet å bli "hele Norges Niklas", sånn verdens fineste fyr-type som alle kan samles rundt, så måte han nok faket frem litt mer antydning til å ha noe omsorg for andre. Han virker rett og slett ikke spesielt snill, sånn innerst inne. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 5. februar 2022 #26 Del Skrevet 5. februar 2022 Cuntzilla skrev (40 minutter siden): "Møtte" han først på Camp Kulinaris, han var favoritten min der, utrolig morsom og virket som en fin fyr. Har som mange andre litt dårligere inntrykk etter Farmen Kjendis. Det ble nok for mye Niklas i monitor en stund sånn at jeg ble mettet på humoren hans, og så har han jo vist seg å være kanskje en smule usympatisk. Jeg er helt for å spille spillet, men han her driter nok kanskje hakket for mye i andre enn seg selv og sine. Dersom han skulle spilt det spillet å bli "hele Norges Niklas", sånn verdens fineste fyr-type som alle kan samles rundt, så måte han nok faket frem litt mer antydning til å ha noe omsorg for andre. Han virker rett og slett ikke spesielt snill, sånn innerst inne. Dette 🙌🏻. Jeg likte han også godt på CK, men på Farmen kjendis fremstår han klysete, ufin og falsk. Aner ikke hvilken av de rollene hans personlighet er nærmest, men etter hvordan han har taklet kritikken heller jeg mot Farmen-Niklas så jeg orker ikke mer av han. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ctrl Skrevet 5. februar 2022 Populært innlegg #27 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Jeg hadde godt inntrykk av Niklas i forbindelse GKN og andre TV-innslag. Synes han virket som en jordnær, trivelig, glad og humoristisk person. Jeg gledet meg veldig til å se han på Farmen Kjendis i år. Men inntrykk kan virkelig bedra. For jeg tok feil. Han virker selvopptatt, nedlatende og oppmerksomhetssyk. Jeg skjønner han prøver hardt på å humorisere både ting og mennesker rundt seg, men det slår oftere feil enn at det er morsomt. Faktisk så lurer jeg på om han gjemmer seg bak humor som en slags metode for å ytre seg mer åpent og direkte. For bak "humoren" finner man holdninger og ting som trykker ned både folk og folkegrupper. Tror ikke jeg har trekt på smilebåndet en eneste gang pga Niklas under Farmen Kjendis i år. Heller tvert imot. Det som overrasker meg aller mest er hvor ærlig han har vært om hans væremåte, holdninger og seg selv. Han hater visstnok barn (greit nok, ærlig sak det), han nevnte hans psykopatiske trekk, han har poengtert at han er lat (lever mellom sofa og senga iløpet av dagen) og alkohol er visst hans livsbrød. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro og føle om han lenger. Men han er ikke en mann som jeg anser som interessant eller morsom. Nå har han i tillegg havnet inn i TV2s kjendismelkeri, så han kommer til å "plage" oss videre i lang tid framover. Synd, for jeg føler meg mett på han allerede. Endret 5. februar 2022 av Ctrl 54 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. februar 2022 #28 Del Skrevet 5. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinepia Skrevet 5. februar 2022 #29 Del Skrevet 5. februar 2022 Han var den beste programlederen på Sommerbilen! Han fremsto som en brilliant og energisk, trivelig fyr som hadde masse empati! Ble skikkelig glad over de episodene han var med. Men han har skuffet med en arrogant holdning etter det. Tar han seg sammen så er han en av de bedre programlederene vi har i Norge, så jeg synes det er synd at det kun var på Sommerbilen at han var så rett-igjennom-god… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizziea Skrevet 5. februar 2022 #30 Del Skrevet 5. februar 2022 Liker han ikke. Ødela Jokke's to fulle menn for meg når han la ut på P3 morgen at han og sambo pleide og knulle til den når de var på fylla. Masete og ikke morsom fyr. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. februar 2022 #31 Del Skrevet 6. februar 2022 Han er en herlig gutt med humor og han virker jordnær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 6. februar 2022 #32 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg liker ham, han er morsom og sjarmerende. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 6. februar 2022 #33 Del Skrevet 6. februar 2022 Ctrl skrev (23 timer siden): Jeg hadde godt inntrykk av Niklas i forbindelse GKN og andre TV-innslag. Synes han virket som en jordnær, trivelig, glad og humoristisk person. Jeg gledet meg veldig til å se han på Farmen Kjendis i år. Men inntrykk kan virkelig bedra. For jeg tok feil. Han virker selvopptatt, nedlatende og oppmerksomhetssyk. Jeg skjønner han prøver hardt på å humorisere både ting og mennesker rundt seg, men det slår oftere feil enn at det er morsomt. Faktisk så lurer jeg på om han gjemmer seg bak humor som en slags metode for å ytre seg mer åpent og direkte. For bak "humoren" finner man holdninger og ting som trykker ned både folk og folkegrupper. Tror ikke jeg har trekt på smilebåndet en eneste gang pga Niklas under Farmen Kjendis i år. Heller tvert imot. Det som overrasker meg aller mest er hvor ærlig han har vært om hans væremåte, holdninger og seg selv. Han hater visstnok barn (greit nok, ærlig sak det), han nevnte hans psykopatiske trekk, han har poengtert at han er lat (lever mellom sofa og senga iløpet av dagen) og alkohol er visst hans livsbrød. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro og føle om han lenger. Men han er ikke en mann som jeg anser som interessant eller morsom. Nå har han i tillegg havnet inn i TV2s kjendismelkeri, så han kommer til å "plage" oss videre i lang tid framover. Synd, for jeg føler meg mett på han allerede. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 6. februar 2022 #34 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg hadde et godt inntrykk av han før, men på farmen er han usympatisk og ganske uspiselig til tider. Noen ting han sier er morsomt, men han fremstår så høy på seg selv at jeg faktisk ikke klarer å le. Jeg syns faktisk at mange der inne ikke er så greie med kjersti. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 7. februar 2022 Forfatter #35 Del Skrevet 7. februar 2022 Han er i alle fall Tv2 sin nye kjæledegge. Vi kommer til å se mye til han fremover. Noen som vet hva slags utdanning han har? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet 7. februar 2022 #36 Del Skrevet 7. februar 2022 Syns ikke han har gjort spesielt god figur i Farmen, tror han har fått alt for mye skjermtid. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 7. februar 2022 #37 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) Han er en sprudlende fyr men han snøvler når han snakker og snakker veldig fort, og det gjør at han er slitsom å høre på. Merkelig at han ikke har fått tilbud om talepedagog Endret 8. februar 2022 av Tough cookie 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 8. februar 2022 #38 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg har også fått nok av han. Orker ikke høre på P5 lenger. Han blir liksom bare litt mye... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 8. februar 2022 #39 Del Skrevet 8. februar 2022 Han presiserer i en eller annen sending på GKN at det ikke er hans skyld at han får så mye tid på sync. Det er nok riktig. Men alt som kommer ut av kjeften på ham må han jo uansett stå for. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 8. februar 2022 #40 Del Skrevet 8. februar 2022 Amber skrev (På 4.2.2022 den 23.45): Det siste Helt enig. Virkelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå