Gå til innhold

Niklas Baarli

drivhus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han snøvler når han snakker og det gjør at jeg ikke alltid klarer å få med meg hva han sier, men ellers er han nok en grei fyr.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (17 minutter siden):

Hva synest dere om han? Er han dyktig og morsom, eller bare en frekk klovn??

Det siste

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Kun sett han, på Farmen. Der syns jeg ikke han gjør en god figur.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente ikke så godt til han før Farmen. Kjenner jeg ikke har spesielt behov for å se han i andre tv-programmer. Virker litt klysete.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett ham noe særlig siden jeg ikke ser på Tv2, men det er i alle fall bare å venne seg til fjeset hans i monitor. Tv2 har åpenbart bestemt at han skal bli den neste store reklameplak... jeg mener inntekstsk... nei, stjerna. Den neste store stjerna. 

• Liker 32
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den fyren, og har alltid gjort det. Han har så off humor….

Høydepuntet var da han løp etter geitene, med en kommentar om the «fat lady running» og tv2 klarte å legge på trompetmusikk. Hvorfor er ikke dette en gif allerede? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fremstår i Farmen som en klassisk bølle: Sååå jovial og "ærlig", men egentlig ranter han i øst og vest, slenger dritt og psyker ut på en sleip og back-stabbing måte, trykker ned andre "på en vennlig måte" og et smil (flir) om munnen, pføy!! 
Han har virket som en lun, fin, fyr - frem til Farmen.. er det hans egentlige jeg som kommer frem?

• Liker 41
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt sansen for Niklas etter å ha fulgt med ham og Benjamin i programmet Alle mot alle, men egentlig Benjamin som er mest morsom da 😄 Utover det har jeg ikke noe kjennskap til ham utover at jeg begynte å se på Farmen kjendis... Det ble så fjollete at jeg mistet interessen, men det skyldtes ikke bare Niklas da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tough cookie skrev (11 timer siden):

Han snøvler når han snakker og det gjør at jeg ikke alltid klarer å få med meg hva han sier, men ellers er han nok en grei fyr.

Jeg synes også han har dårlig diksjon, spesielt med tanke på at han jobber i radio.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke like han jeg, prøver og prøver .. 

Så har han tatt over for Andreas på morgenshowet på p5, så nå orker jeg ikke skru på radioen lengre heller.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy på seg sjøl, og ser ned på andre. Klysete, og svært lite morsom. Han har jo innrømmet selv at han har litt merkelige holdninger. Orker ikke google hva det var han sa. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...