molly83 Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Jeg har liggi i halvannen uke, nå er det hodevondt og kvalme som er verst..
Ze.Xhx Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Jobbet dag 1. Var sofa-liggende dag 2 og 3. Jobbet fra dag 4.
Gjest theTitanic Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 O dager. Men var redusert i 14 dager. Forventet verre og kortere.
Blondiemamma Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Var ikke sengeliggende. Men redusert i en uke.
Jolanda Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Ingen i familien (to voksne og to barn) var sengeliggende i det hele tatt.
Moonbeam Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 Foreløpig sengeliggende på dag 5. Går ikke over med det første ser det ut til. Hatt rundt 40 i feber, hoste og halsvondt, hodepine...Når feberen ga seg, kom magetrøbbelet. Klarer ikke holde på noe mat og er konstant kvalm. Håper dette gir seg snart, er fullstendig kraftløs....
Fju Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 Er på dag 7, har ikke vært sengeliggende, men markant dårligere form enn vanlig og mye sofa. Har kunnet jobbe litt hjemmefra, men blir fort sliten. Også svinger formen veldig. Kan føle meg på bedringens vei, og så blir jeg plutselig slått ut igjen. Føles som en mildere men mer langdryg utgave av influensa. Gleder meg til det går over, og kjenner at det tar litt på psyken å ikke vite når det skjer. Når man har forkjølelse eller influensa er man jo godt kjent med forløpet.
Anbefalte innlegg