AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Føler meg nesten litt rar for jeg har aldri opplevd å motta dickpics, noe som det virker som er utrolig vanlig og alle damer får. Jeg har heller aldri opplevd at menn kun vil pule, de vil alltid ha forhold. Det vil si, det er kanskje noen som har prøvd å sjekke meg opp på byen som bare ville ha en ons, men de har jeg i så fall ikke gitt en sjanse for jeg har som sagt ikke opplevd det. Jeg har alltid vært populær blant menn, alltid mye oppmerksomhet, mange interesserte, men jeg har en kropp som er slank med små former. Jeg liker kroppen min, men er ikke noe sex bombe. Er nok ansiktet mitt og spesielt øynene som gjør meg attraktiv. Lurer på om dette kan være grunnen. Jeg klager jo ikke, føler meg tvert imot veldig heldig. Men, er jo litt rart synes jeg. Er så mange rundt som klager på fuckboys. Kanskje jeg rett og slett bare tiltrekker meg de seriøse? Hva tenker dere? Flere som meg? Anonymkode: 175ed...71a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Alle mennene jeg møter er fuckboys vær glad du slipper det.. 🙄 Anonymkode: d45b5...fb9 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Vel, jeg har heller aldri fått dickpics, kun møtt seriøse modne menn. Men har ikke behov for å rakke ned på de som har fått det av den grunn. De har vel vært uheldige da, de som har fått det. Anonymkode: 104bb...624 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Føler meg nesten litt rar for jeg har aldri opplevd å motta dickpics, noe som det virker som er utrolig vanlig og alle damer får. Jeg har heller aldri opplevd at menn kun vil pule, de vil alltid ha forhold. Det vil si, det er kanskje noen som har prøvd å sjekke meg opp på byen som bare ville ha en ons, men de har jeg i så fall ikke gitt en sjanse for jeg har som sagt ikke opplevd det. Jeg har alltid vært populær blant menn, alltid mye oppmerksomhet, mange interesserte, men jeg har en kropp som er slank med små former. Jeg liker kroppen min, men er ikke noe sex bombe. Er nok ansiktet mitt og spesielt øynene som gjør meg attraktiv. Lurer på om dette kan være grunnen. Jeg klager jo ikke, føler meg tvert imot veldig heldig. Men, er jo litt rart synes jeg. Er så mange rundt som klager på fuckboys. Kanskje jeg rett og slett bare tiltrekker meg de seriøse? Hva tenker dere? Flere som meg? Anonymkode: 175ed...71a Alt dette bør du jo være himla glad for, eller ?? Synes kvinner til stadighet klager på det motsatte. Ingenting blir riktig når det kommer til menn 😄 Lag deg Tinderprofil og be om dickpicks. Verdens enkleste sak. Anonymkode: 1d100...6ef 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Du har ikke blitt utsatt for overgrep og synes det er rart og lurer på hvorfor? Bekymringsverdig tid vi lever i. Anonymkode: e0d3f...69a 9
Gjest Warrior Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 (endret) Det må da være bra det at du aldri har fått dickpics. Du må være en av de færreste som aldri har fått. Har nesten ikke møtt noen som aldri har fått dickpics for de fleste får/har fått en eller annen gang. Tror du ikke seriøse menn også sender til kvinner? Det har nok ingenting med hvor seriøs en mann er, du har vel bare vært heldig å møtt på menn som ikke har noe behov for å sende sånne bilder til kvinner (og noen menn). Endret 4. februar 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 Det får jeg hele tiden. Til og med av menn fra KG. Anonymkode: 9b06d...94f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 Aldri fått jeg heller, og ser vel ikke på det som noe savn. Dog tror jeg årsaken er at jeg ikke er spesielt pen, og ikke at jeg liksom skulle være guds gave til mannen. Jeg har aldri vært særlig ettertraktet blant menn, og lever i grunn ganske greit med det. Anonymkode: a0b26...ce6 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Alt dette bør du jo være himla glad for, eller ?? Synes kvinner til stadighet klager på det motsatte. Ingenting blir riktig når det kommer til menn 😄 Lag deg Tinderprofil og be om dickpicks. Verdens enkleste sak. Anonymkode: 1d100...6ef Hvis du leser innlegget mitt en gang til så står det at jeg ikke klager og føler meg heldig. Men, i og med at «alle» får dette, så lurer jeg på hvorfor det ikke skjer med meg. Jeg klager altså ikke, og vil ikke ha det. Anonymkode: 175ed...71a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 HI taler for seg selv. Du har alltid vært populær blant menn, og de respekterer deg fordi de blir interessert. Alle damer er ikke like heldige. Noen av oss har aldri fått god oppmerksomhet eller blitt respektert. Alt går på utseendet når det gjelder menns syn på damer. Det er alt de tror vi er, utseende vårt. Så vi som menn ikke er interessert i blir ikke respektert. Får alt mulig dritt fra dem, og blir bare kalt femcels osv når vi snakker om dårlige erfaringer... Ingen vil høre, men det er sånn at damer har veldig forskjellige erfaringer med menn og forskjell syn på dem. Har du dårlig syn på dem, så er det fordi de ikke respekterer deg og har aldri gjort det. Men hvem bryr seg?... "Æsj, femcel, stygge feminist" osv... er de svarene man får. Anonymkode: 5e8c1...9ac 1
Gjest HegeMarie Skrevet 4. februar 2022 #12 Skrevet 4. februar 2022 Du har ikke gått glipp av så mye.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #13 Skrevet 4. februar 2022 40 minutter siden, Warrior said: Det må da være bra det at du aldri har fått dickpics. Du må være en av de færreste som aldri har fått. Har nesten ikke møtt noen som aldri har fått dickpics for de fleste får/har fått en eller annen gang. Tror du ikke seriøse menn også sender til kvinner? Det har nok ingenting med hvor seriøs en mann er, du har vel bare vært heldig å møtt på menn som ikke har noe behov for å sende sånne bilder til kvinner (og noen menn). Ja, trodde faktisk ikke seriøse menn gjorde dette.. synd å høre..er jo en ganske useriøs ting å gjøre. Tror også jeg er en av de færreste og derfor jeg synes det er rart. Jeg er som sagt glad for det, men skjønner ikke hvorfor🤔 Anonymkode: 175ed...71a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #14 Skrevet 4. februar 2022 Har heller aldri fått, og det er jeg bare glad for Anonymkode: d7542...0fd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #15 Skrevet 4. februar 2022 Jeg har fått. Og jeg fant fort ut at man kan lett bli lurt med tanke på størrelse. Den ene såg skikkelig fin og perfekt ut men den var jo minimini 😥 Anonymkode: acbd6...a57 1
Adrenalina1 Skrevet 4. februar 2022 #16 Skrevet 4. februar 2022 Du bør prise deg lykkelig over at du aldri har fått det. Du har ikke gått glipp av noe som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #17 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler meg nesten litt rar for jeg har aldri opplevd å motta dickpics, noe som det virker som er utrolig vanlig og alle damer får. Jeg har heller aldri opplevd at menn kun vil pule, de vil alltid ha forhold. Det vil si, det er kanskje noen som har prøvd å sjekke meg opp på byen som bare ville ha en ons, men de har jeg i så fall ikke gitt en sjanse for jeg har som sagt ikke opplevd det. Jeg har alltid vært populær blant menn, alltid mye oppmerksomhet, mange interesserte, men jeg har en kropp som er slank med små former. Jeg liker kroppen min, men er ikke noe sex bombe. Er nok ansiktet mitt og spesielt øynene som gjør meg attraktiv. Lurer på om dette kan være grunnen. Jeg klager jo ikke, føler meg tvert imot veldig heldig. Men, er jo litt rart synes jeg. Er så mange rundt som klager på fuckboys. Kanskje jeg rett og slett bare tiltrekker meg de seriøse? Hva tenker dere? Flere som meg? Anonymkode: 175ed...71a Tror nok ikke du har gått glipp av noe. Det er de færreste menn som har behov for å sende dickpics, men det er disse du hører om. Om du ukritisk legger til tørste menn på snapchat og tinder vil det være en mulig konsekvens. Jeg har aldri forstått fenomenet og synes det er en sær fremtreden. Det er jo den moderne form for blotting. Hilsen en mann som aldri har hatt behov, og heller aldri kommer til å sende et eneste bilde av eget kjønnsorgan. Anonymkode: 866b0...28c 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #18 Skrevet 4. februar 2022 Om jeg skal snakke for min egen del så varierer min oppførsel mot kvinner seg forskjellig, fra hva jeg ønsker å oppnå. Enkelte kvinner er kjæresteemner, andre ser jeg bare på som et sexobjekt. Er man en kvinne som ofte opplever å få bilder av en manns penis og som aldri oppnår annet enn å være en tømmestasjon så ville jeg kanskje ha gått litt mer i meg selv enn å bare legge skylda på mannen. Anonymkode: ab32c...e1a 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #19 Skrevet 4. februar 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: HI taler for seg selv. Du har alltid vært populær blant menn, og de respekterer deg fordi de blir interessert. Alle damer er ikke like heldige. Noen av oss har aldri fått god oppmerksomhet eller blitt respektert. Alt går på utseendet når det gjelder menns syn på damer. Det er alt de tror vi er, utseende vårt. Så vi som menn ikke er interessert i blir ikke respektert. Får alt mulig dritt fra dem, og blir bare kalt femcels osv når vi snakker om dårlige erfaringer... Ingen vil høre, men det er sånn at damer har veldig forskjellige erfaringer med menn og forskjell syn på dem. Har du dårlig syn på dem, så er det fordi de ikke respekterer deg og har aldri gjort det. Men hvem bryr seg?... "Æsj, femcel, stygge feminist" osv... er de svarene man får. Anonymkode: 5e8c1...9ac Så synd å høre at du har hatt så dårlige erfaringer❤️ Anonymkode: 175ed...71a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #20 Skrevet 4. februar 2022 Jeg har heller ikke fått dickpicks, og ingen av venninnene mine har nevnt noe om å få det uoppfordret heller. Men vi har diskutert mye om hvordan håndtere det, og alle er enige om både politianmeldelse og eventuelt varsle familie til avsender. Anonymkode: 66d8e...116
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå