Thomasine Skrevet 4. februar 2022 #1 Del Skrevet 4. februar 2022 Hei. Poden ønsker seg lerret til å male på. Tips til hvor jeg kan kjøpe i flere størrelser? Gjerne billig og…😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 4. februar 2022 #2 Del Skrevet 4. februar 2022 Søstrene Grene har i ulike størrelser. https://sostrenegrene.com/no/produkter/maleprodukter/strukket-lerret-p-f082c5ef?gclid=Cj0KCQiAuvOPBhDXARIsAKzLQ8FTPwJy5QuAZM9zuT2vESFAN3uC3c5KNiDVD7xZk90ByLThGV-4NtMaAokYEALw_wcB 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 4. februar 2022 #3 Del Skrevet 4. februar 2022 Claes Ohlson har også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 4. februar 2022 👍 Ja, disse har jeg sett…tenkte kanskje det fantes et sted som varbilligerer…4 - 5 av de store blir fort noen kroner…😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Del Skrevet 4. februar 2022 Thomasine skrev (1 minutt siden): 👍 Ja, disse har jeg sett…tenkte kanskje det fantes et sted som varbilligerer…4 - 5 av de store blir fort noen kroner…😉 På bruktbutikker kan man komme over malte lerreter (dvs lerreter som det er malt bilder på) til en billig penge. Disse kan jo males over Men sjekk ført om det er et verdifullt maleri eller ikke 💸 Anonymkode: d2eef...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På bruktbutikker kan man komme over malte lerreter (dvs lerreter som det er malt bilder på) til en billig penge. Disse kan jo males over Men sjekk ført om det er et verdifullt maleri eller ikke 💸 Anonymkode: d2eef...baf ...så vi ikke plutselig får en tråd på KG om "Poden malte over et verdifull E. Munch maleri! Hvordan redde kunstverket 😭?" Anonymkode: d2eef...baf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Del Skrevet 4. februar 2022 Hva med å male på plate i stedet for lerret? (Mona Lisa f.eks. er malt på plate - bare for å ta et kjent eksempel). Du kan kjøpe hele plater og sage opp i standard størrelser som kan rammes inn. De må grunnes med Gesso eller lignende. Ubehandlet plate (P-10071) | Byggmax f.eks Anonymkode: 577e0...0a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): ...så vi ikke plutselig får en tråd på KG om "Poden malte over et verdifull E. Munch maleri! Hvordan redde kunstverket 😭?" Anonymkode: d2eef...baf 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med å male på plate i stedet for lerret? (Mona Lisa f.eks. er malt på plate - bare for å ta et kjent eksempel). Du kan kjøpe hele plater og sage opp i standard størrelser som kan rammes inn. De må grunnes med Gesso eller lignende. Ubehandlet plate (P-10071) | Byggmax f.eks Anonymkode: 577e0...0a6 Det var lerret i ulike størrelser som var viktig…🤷🏽♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Del Skrevet 4. februar 2022 Usikker på hvordan prisen er i forskjell til Søstrene Grene m.fl som er nevnt, men legger ved et par muligheter Malelerret - Sløyd-Detaljer (sloyd-detaljer.no) Kjøp Lerreter til gode priser online | CChobby.no Søkeresultat for 'Maleramme' (europris.no) Anonymkode: 577e0...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #11 Del Skrevet 4. februar 2022 Evt kjøp gjennom finn.no? Søk på brukte lerret https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=243742421 Anonymkode: d2eef...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 4. februar 2022 #12 Del Skrevet 4. februar 2022 Kjøp rull med lerret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #13 Del Skrevet 4. februar 2022 Thomasine skrev (3 timer siden): i flere størrelser Hvilke str ønskes? Anonymkode: d2eef...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #14 Del Skrevet 4. februar 2022 Cisne skrev (Akkurat nå): Kjøp rull med lerret. Smart! Og man kan selv spenne opp lerretene på trerammer Anonymkode: d2eef...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 4. februar 2022 #15 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Smart! Og man kan selv spenne opp lerretene på trerammer Anonymkode: d2eef...baf Nettopp! Mye billigere, plassbesparende og de proffe gjør det gjerne sånn. Enklere å sende bildene ved salg osv osv. Endret 4. februar 2022 av Cisne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 4. februar 2022 #16 Del Skrevet 4. februar 2022 Europris har som regel både store og små lerret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 4. februar 2022 #17 Del Skrevet 4. februar 2022 Ghostface skrev (Akkurat nå): Europris har som regel både store og små lerret. De er dog grusomme å male på, plastikkaktig overflate, og rammene bøyer seg ofte. Duger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 4. februar 2022 #18 Del Skrevet 4. februar 2022 Cisne skrev (Akkurat nå): De er dog grusomme å male på, plastikkaktig overflate, og rammene bøyer seg ofte. Duger ikke. Beklager at jeg ville hjelpe til da. Det var bare et forslag og jaggu skal jeg aldri bidra med noe. Det er bare negativt her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 4. februar 2022 #19 Del Skrevet 4. februar 2022 Ghostface skrev (1 minutt siden): Beklager at jeg ville hjelpe til da. Det var bare et forslag og jaggu skal jeg aldri bidra med noe. Det er bare negativt her inne. Virkelig ikke meningen å være negativ, men deler bare erfaring. Europris sine lerret er dårlige, og duger ikke til å male noe ordentlig på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 4. februar 2022 #20 Del Skrevet 4. februar 2022 Cisne skrev (2 minutter siden): Virkelig ikke meningen å være negativ, men deler bare erfaring. Europris sine lerret er dårlige, og duger ikke til å male noe ordentlig på. Ja, jeg har da prøvd dem jeg også, men tenkte hun tenkte på rimelig pris. Hvis ikke får hun snekre et lerret selv, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå