Gå til innhold

Hvor ofte suger du / blir du sugd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver dag jeg kommer fra jobb.  Hun elsker å suge.

Anonymkode: e6a8d...029

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slikker hver gang vi har sex, men blir aldri sugd.

Anonymkode: 072a5...43c

Skrevet

Vi gir hverandre oral nesten alltid når vi har sex. Så det blir minst 3 ganger i uken på oss begge. Vært sånn i alle år. Heldige oss... Takknemlig for at begge liker å gi og få! 

M49

Anonymkode: bc720...973

Skrevet

Var gift med ei dame som var skikkelig ego i senga (ellers også). Jeg slikket henne ofte, men opplevde sjelden å bli sugd. Hun var også en dramaqueen, av den typen som er livstruende skadd hvis hun knekker en negle. Den ene gangen hun fikk et hår i munnen når hun den ene gangen sugde meg, og holdt på å dø av det så tenkte jeg at niks, ikke mer slikking fra meg. Hun gikk noen år uten å bli slikka. Heldigvis er hun ut av livet mitt nå.

Anonymkode: 25b50...7ee

• Liker 3
Skrevet

Aldri

Anonymkode: 998f4...440

Skrevet
On 2/7/2022 at 8:56 PM, AnonymBruker said:

Æsj, da ville jeg sagt nei til bj heretter. Ingen skal tvinge seg til noe som byr dem så imot. Bare forklar at det er ekkelt. 

Anonymkode: 3c748...a1b

Eehh det blir ikke nevnt noe om at noen tvinges til noe. "Men er ikke så glad i bj, så gir det som regel i dusjen etc..". 

Hvor får du tvang og ekkelt fra?

Hvis jeg har misforstått og den jeg siterer vil rette på meg så gjør gjerne det.

Anonymkode: 9ab2d...16e

Skrevet

Blir vel litt suging hver gang vi har sex. Bare teasing, men det er da noe, Og får vel en blow annenhver uke ca. Noen ganger oftere, noen gangen sjeldnere. Kommer helt an på.

Skrevet

Når enn mannen vil ha, det er en kjapp affære, 3-5 minutter.. en slags kjapp en i hverdagen

Anonymkode: 74bbe...c30

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Når enn mannen vil ha, det er en kjapp affære, 3-5 minutter.. en slags kjapp en i hverdagen

Anonymkode: 74bbe...c30

De 3-5 minuttene er visst jævla slitsomme for noen☹️

• Nyttig 1
Skrevet

Ønsker å bli sugd 3-4 ganger per uke. Bra at hun svelger også. Har vært med damer som ikke gidder å svelge… snakk om å skape dårlig stemning.

Anonymkode: 08b12...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...