AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 De siste ukene har jeg hørt lyder fra loftet i ny og ne. Spesielt om kveldene. Jeg er mye alene for tiden da samboer har vært en del vekk de siste ukene grunnet jobb. Jeg er litt mørkeredd, og har derfor ikke turt å gått opp på loftet for å sjekke da jeg hørte lydene. Jeg fortalte om det til samboer og han sier gamle hus knirker og det har vært en del uvær i det siste, jeg tok meg til ro med det. Jeg har også merket at det er tomt for melk når jeg vet jeg ikke har drukket den opp. Jeg tvingte meg til å gå opp på loftet for 2 dager siden da det var lyst, og det var en sovepose der oppe, tepper, og masse kjeks smuler på madrassen. Ritz kjeks esken lå tom. Jeg ryddet loftet rett før jul. Jeg ble veldig skremt da jeg så dette, og samboer sier han ikke forstår dette selv. På grunn av dette har min kusine sovet over her. Men hva skal jeg gjøre når hun må dra? Hun kan jo ikke sove her hver natt frem til samboer kommer hjem. Min kusine har ikke merket noe til lyder og jeg har heller ikke hørt noen lyder siden. Tok også vekk soveposen og ryddet vekk små rotet der oppe, men jeg kunne se tydelig at noen har sovet der. Vi har også skiftet låsen på døra, så det er litt betryggende, men veldig ubehagelig å ikke vite. Jeg får ikke vekk dette fra tankene mine. Hva ville dere gjort her? Tanker? Anonymkode: ad13b...e55
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Svar på spørsmålet: Ja Send en epost til Åsted Norge Anonymkode: 658bd...747 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Eh, ringt politiet selvsagt, før vi hadde ryddet? Anonymkode: 1c52f...167 12
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Ja det skjer ofte på film. Anonymkode: e59d2...18f 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Fin historie. Anonymkode: 079f1...e13 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Svar på spørsmålet: Ja Send en epost til Åsted Norge Anonymkode: 658bd...747 Hva kan Åsted Norge gjøre med dette? Tror det er bedre å sette opp skjulte kameraer? Ts Anonymkode: ad13b...e55
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Eh, ringt politiet selvsagt, før vi hadde ryddet? Anonymkode: 1c52f...167 Jeg tenkte ikke på det, jeg ble ganske redd. Samboer sa det samme til meg, ts Anonymkode: ad13b...e55
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja det skjer ofte på film. Anonymkode: e59d2...18f Jeg vet det. Så er ganske sikker på at jeg ikke blir trodd her inne av de fleste, men det er faktisk noen som vil dele tankene sine og tro meg heldigvis. Ts Anonymkode: ad13b...e55
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenkte ikke på det, jeg ble ganske redd. Samboer sa det samme til meg, ts Anonymkode: ad13b...e55 Så du ble redd, men ryddet det bort? Anonymkode: 0acdb...05d 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 Du får sette opp skjult kamera. Anonymkode: ecb02...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 Det kan vel skje. Minner meg om en artikkel jeg leste i guardian https://www.google.no/amp/s/amp.theguardian.com/lifeandstyle/2021/sep/10/experience-a-stranger-secretly-lived-in-my-home Anonymkode: d85de...69e
Forundret.. Skrevet 4. februar 2022 #12 Skrevet 4. februar 2022 Sett opp kamera ved inngangspartiet/ene. Kanskje det dukker opp noen som vil prøve å komme seg inn med feil nøkkel fremover 😁 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #13 Skrevet 4. februar 2022 Dere har kun inngang til loftet fra inne i huset? Da høres denne historien meget usannsynlig ut. Anonymkode: e8e45...2d6 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå