AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #21 Del Skrevet 4. februar 2022 Det handler om interesse tror jeg. Noen liker å kjøre bil, er interessert i hvordan bilen virker og komfort. Jeg er en Volvo sjåfør og kunne aldri tenkt meg å kjøre BMW og det finnes de som er totalt motsatt. Jeg ville aldri ha kjøpt tysk eller japse.. Men betyr jo ikke at folk som tar et annet valg er dumme fordet. Også har du de som bare har en bil fordi de må ha det og interessen videre ikke er der. Anonymkode: b74af...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 4. februar 2022 #22 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): BMW = kebabtralle = utlending Volvo = norsk sjåfør som er opptatt av kvalitet Anonymkode: c51f5...190 Tenker de fleste som kjøper Volvo ikke har kvalitet som utslagsgivende faktor men andre ting som status. Dette er bilene som har flest feil (motor.no) Er det kvalitet som er utslagsgivende hadde man holdt seg til japanske og koreanske biler. Eldre volvo - rånerrulle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #23 Del Skrevet 4. februar 2022 De eneste jeg har fordommer mot er Teslaeiere. 😏 De har en egen menighet og tror de er smartere og bedre enn andre. De har sett et eller annet "lys", og mener at de kjører verdens beste bil. Uansett hva slags bil folk skal kjøpe, mener de at de burde velge Tesla istedet. Så, jeg tenker litt negativt om noen bileiere. Kan sikkert nevne noe andre også, men de som kjører/eier Tesla utmerker seg mest. Anonymkode: 4e6e7...e7e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #24 Del Skrevet 4. februar 2022 Som en advokat ga et eksempel under en kurs en gang: Skoda-eiere = høy IQ VW-eiere = middels IQ Audi-eiere = lav IQ Anonymkode: 7af5b...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 4. februar 2022 #25 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De eneste jeg har fordommer mot er Teslaeiere. 😏 De har en egen menighet og tror de er smartere og bedre enn andre. De har sett et eller annet "lys", og mener at de kjører verdens beste bil. Uansett hva slags bil folk skal kjøpe, mener de at de burde velge Tesla istedet. Så, jeg tenker litt negativt om noen bileiere. Kan sikkert nevne noe andre også, men de som kjører/eier Tesla utmerker seg mest. Anonymkode: 4e6e7...e7e De kjører i alle fall påfallende ofte som svin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #26 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De eneste jeg har fordommer mot er Teslaeiere. 😏 De har en egen menighet og tror de er smartere og bedre enn andre. De har sett et eller annet "lys", og mener at de kjører verdens beste bil. Uansett hva slags bil folk skal kjøpe, mener de at de burde velge Tesla istedet. Så, jeg tenker litt negativt om noen bileiere. Kan sikkert nevne noe andre også, men de som kjører/eier Tesla utmerker seg mest. Anonymkode: 4e6e7...e7e Så klart med 700 hk 😄 Anonymkode: 4a66d...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 4. februar 2022 #27 Del Skrevet 4. februar 2022 Hvilken bil kjører mannen din da TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #28 Del Skrevet 4. februar 2022 antar man blir ekstra oppmerksomme på bmw fordi de har ‘frekke’ uttrykk. skjønner ikke helt greien med vulgære biler, men nå til dags er alle biler vulgære, så det blir litt selvmotsigelse. Er vel bare Fiat 500 og lignende som genuint ser hyggelige ut, så lurer på hva som skjuler seg i folks psykologi når de tiltrekkes av så frekke partier på biler. Som om øynene på bilen blir dratt bakover fordi den er for rask til å få med hele bilkroppen sin. 🙈 Anonymkode: 7a5cf...851 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. februar 2022 #29 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mannen min overrasker meg av og til. I lystig lag i kveld takket være koronafrislipp og han påstår at folk som kjører BMW må være litt dummere enn snittet. Så stemmer resten av karene i. Er det virkelig slik at man dømmes ut fra hvilken bil man kjører? Er det i samme sjanger som de som ser ned på IKEA-kjøkken, eller er det en allmenn greie? Anonymkode: f21c0...092 det der er en mannegreie. Man er og tydeligvis helt idiot om man kjører franske biler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. februar 2022 #30 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er faktisk et tema i teorien. Mange som kjøper små fargerike biler er ikke så interessert i bil og dermed ikke kjøring. Jeg måtte le litt av denne - min bilinteresse er så ikke-eksisterende at jeg ikke engang har lappen, men om jeg hadde hatt det ville jeg garantert hatt en liten og knallfarget bil AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva med Audi? Kjenner en som alltod har hatt Audi og har samtidig brukt mer penger på bilverksted enn de fleste. Men Audi skal han ha. Jeg tenker da han må være litt ‘bil-dum’😅 Og kanskje dette blir litt samme greia som bmw? For det er helt klart en slags status med dem. Fordi de er relativt dyre biler. Selv om de er dårlige. Anonymkode: 2b627...56d Min bestefar som var opptatt av og jobbet med bil allerede før de ble allemannseie (og ble stoppet av politiet bak rattet i sin far bil i svært ung alder...) kjørte ikke noe annet enn Audi. Man kunne sikkert si mye om ham, men bil-dum var han neppe... De fleste fordommer har et snev av sannhet i seg, men om man legger dem til grunn som fasit, sier det mest om ens egen intelligens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #31 Del Skrevet 4. februar 2022 Alltid kjørt Volvo og ikke hatt tull med dem. Nå kjører jeg tesla. Er jeg blitt dum nå? 🤭 Anonymkode: 641cb...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #32 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva med Audi? Kjenner en som alltod har hatt Audi og har samtidig brukt mer penger på bilverksted enn de fleste. Men Audi skal han ha. Jeg tenker da han må være litt ‘bil-dum’😅 Og kanskje dette blir litt samme greia som bmw? For det er helt klart en slags status med dem. Fordi de er relativt dyre biler. Selv om de er dårlige. Anonymkode: 2b627...56d Så fordi en venn av deg har hatt Audien sin mye på verksted, er Audi OG BMW dårlige biler? 🤔 Anonymkode: f7021...bed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #33 Del Skrevet 4. februar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nå kjører jeg tesla. Er jeg blitt dum nå? 🤭 Anonymkode: 641cb...fbd Du har blitt en av de jeg forventer grisekjøring av. Anonymkode: db855...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #34 Del Skrevet 4. februar 2022 7 hours ago, Mardrøm said: * Stusser også over folk som ikke har lademulighet hjemme, men likevel kjøper elbil. Høres dyrt og tungvint ut. Vi gjorde det. Ladet på jobb og kjøring var stort sett kjøring mellom jobb og evt barnehage. Hadde vært dyrere med fossilt, da hadde vi måttet betale for parkering og bompenger Anonymkode: de21a...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 4. februar 2022 #35 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) Selvfølgelig ikke. Det er vel mer at folk liker å dømme andre når de sier sånt. Alltid noen som må dømme andre etter hvilken bil de kjører, hvilken klesstil/hårfrisyre de har, hva slags musikk de liker osv. Det er folk som dømmer andre som må skjerpe seg. Endret 4. februar 2022 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. februar 2022 #36 Del Skrevet 4. februar 2022 Min første bil var en Golf, så kjøpte jeg Audi, Audi, BMW, BMW og nå Tesla. Blitt bare dummere jeg? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #37 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva med Audi? Kjenner en som alltod har hatt Audi og har samtidig brukt mer penger på bilverksted enn de fleste. Men Audi skal han ha. Jeg tenker da han må være litt ‘bil-dum’😅 Og kanskje dette blir litt samme greia som bmw? For det er helt klart en slags status med dem. Fordi de er relativt dyre biler. Selv om de er dårlige. Anonymkode: 2b627...56d Mens jeg hadde min siste Audi i 13 år og bare betalte for slitedeler. Tenker jo da at du må være litt bil-dum? Anonymkode: f5585...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #38 Del Skrevet 4. februar 2022 De populære bilene selges det helt enormt mange av. Så jeg tenker mer at de som tror ett helt merke er dårlig, er litt enkle sjeler. Hvertfall de som føler seg litt bedre og smartere enn andre, på grunnlag av hvilken eller hvilke biler som står i garasjen. Anonymkode: f5585...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #39 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mens jeg hadde min siste Audi i 13 år og bare betalte for slitedeler. Tenker jo da at du må være litt bil-dum? Anonymkode: f5585...ba8 Kun slitedeler her også, hatt min BMW i 8 år og har ingen planer om å kvitte meg med den. Hvit er jeg også, gitt - født og oppvokst i Norge med etnisk norske foreldre og hva faen ikke. Jeg har forresten innovertiss og pupper og er sammen med en hvit mann som også kjører BMW. Ikke er han dårlig utstyrt, og ikke er han en drittsekk. Vi har bare funnet «vårt» merke. Og vi bruker blinklys begge to. Shit, ass. Anonymkode: f7021...bed 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 4. februar 2022 #40 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): antar man blir ekstra oppmerksomme på bmw fordi de har ‘frekke’ uttrykk. skjønner ikke helt greien med vulgære biler, men nå til dags er alle biler vulgære, så det blir litt selvmotsigelse. Er vel bare Fiat 500 og lignende som genuint ser hyggelige ut, så lurer på hva som skjuler seg i folks psykologi når de tiltrekkes av så frekke partier på biler. Som om øynene på bilen blir dratt bakover fordi den er for rask til å få med hele bilkroppen sin. 🙈 Anonymkode: 7a5cf...851 Fantastisk skrevet! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå