Gå til innhold

Finnes det håp for meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En mann i slutten av 20 årene som har hatt sex med ett titalls damer, som har blitt sjekket opp av noen stygge men også et par pene jenter, som har klart og skjekke opp en del midt på treet damer men også et par veldig pene, en mann som går perioder uten sex og har hatt dårlig utfall på nettdating. Er det håp for meg og finne en partner?.

Anonymkode: 3d423...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva faen

Anonymkode: c0f54...b11

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 2e55e...c35

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje hvis du lar være å rangere så hardt på utseende? Mange andre kvaliteter og egenskaper som er viktig i et samliv.

Anonymkode: 10c32...6cd

• Liker 2
Skrevet

Hva får en mann til å måle kvinner? 

Hva måles kvinnene ut i fra? 

Altså, et godt råd hvis du ikke vil forbli alene i fremtiden er å måle kvinnen ut fra hvor godt dere har det sammen, på de plan som er relevante for dere begge. 

Anonymkode: f70ec...a36

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som om du har et litt merkelig syn på kvinner der du deler dem inn i "stygge" eller "pene" kategorier. Spørs om det er en kvalitet kvinner vil sette pris på.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva får en mann til å måle kvinner? 

Hva måles kvinnene ut i fra? 

Altså, et godt råd hvis du ikke vil forbli alene i fremtiden er å måle kvinnen ut fra hvor godt dere har det sammen, på de plan som er relevante for dere begge. 

Anonymkode: f70ec...a36

De måles utifra utsende, jeg har ikke så veldig høye krav men følte utsende på kvinnene jeg har hatt sex med kan være relevant i HI

Ost skrev (2 minutter siden):

Høres ut som om du har et litt merkelig syn på kvinner der du deler dem inn i "stygge" eller "pene" kategorier. Spørs om det er en kvalitet kvinner vil sette pris på.

Det vet de jo ikke, tankene er i hodet mitt.

Skrevet

Lol. 

Anonymkode: d0b24...e4e

Skrevet
Ost skrev (6 timer siden):

Kvinner gjør det samme om menn

Anonymkode: e0cb4...365

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.2.2022 den 12.20):

En mann i slutten av 20 årene som har hatt sex med ett titalls damer, som har blitt sjekket opp av noen stygge men også et par pene jenter, som har klart og skjekke opp en del midt på treet damer men også et par veldig pene, en mann som går perioder uten sex og har hatt dårlig utfall på nettdating. Er det håp for meg og finne en partner?.

Hvis du ikke har fått Hiv alt av de titalls du har pult, så bør det vel gå,

men en person som rangerer damer i stygge, pene, midt på treet, mens han samtidig puler de alle som en  bør virkelig ikke sikte for høyt når det gjelder hva slags dame han har håp om å kapre som partner.

Anonymkode: 018f8...d2c

• Liker 1
Skrevet

Tror du bør finne deg en psykolog

Skrevet

NEI, ikke når du må poste her, løpet er kjørt.

Anonymkode: 50616...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...