Gå til innhold

Restauranttips


Lemona

Anbefalte innlegg

Vi får besøk av et vennepar nordfra neste helg, og skal på revy på Edderkoppen lørdag kveld. De har delegert oppgaven med å finne et bra spisested til oss. Har noen et forslag til restaurant i nærheten av Edderkoppen hvor de har god mat til en ok penge? Kjedelig å bomme på valget når man for en gangs skyld er ute for å lufte seg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den aller nærmeste restauranten er Ylajali. Der har jeg aldri vært, men jeg har hørt mye bra om stedet.

En godt bevart hemmelighet er det thailandske restauranten Chiang Mai, som ligger et steinkast unna Edderkoppen, hvis denslags kunne friste. Der blir man god og mett uten at det merkes for godt i lommeboka, og maten er veldig god. :)

Men det er uansett mange bra spisesteder i Oslo. Men det er vel disse som ligger nærmest Edderkoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags mat, og hva slags sted?

Er åpen for alle tips, så takk for de som har kommet, men hadde kanskje ikke tenkt meg en asiatisk restaurant. Har noen f.eks. prøvd Mink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Har spist på Mink en gang og var veldig fornøyd med maten, men litt små porsjoner. Noen i følger vårt var fremdeles småsultne etter en treretters. Så jeg støtter forslaget om Ylajali - super mat, ok lokale, god service og rett i nærheten av Edderkoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spist på Mink en gang og var veldig fornøyd med maten, men litt små porsjoner. Noen i følger vårt var fremdeles småsultne etter en treretters. Så jeg støtter forslaget om Ylajali - super mat, ok lokale, god service og rett i nærheten av Edderkoppen.

Da tror jeg nok vi går for Ylajali. For lite mat er skrekken. Vet om et par mannfolk som hadde blitt småsure da ja. Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...