Milo Minderbinder Skrevet 18. desember 2005 #21 Skrevet 18. desember 2005 Hva med slik som meg, da? Jeg liker ikke hverken Ingrid Bjørnov (altfor innstudert og umorsom), Thomas og Harald eller Skavlan.....
Cymbidium Skrevet 18. desember 2005 #22 Skrevet 18. desember 2005 Når går dette på radio??? Har ikke fått med meg det jeg.... Jeg syns forøverig Piano piano er et bra underholdningsprogram jeg! Liker Ingrid, og tenk jeg er ikke over førti- langt der i fra!!! ← Det er nok Herreavdeilngen de tenker på. Det går tirsdagskveld i P1 fra ti til midnatt (men nå er det vel juleferie)
Skravla Skrevet 18. desember 2005 #23 Skrevet 18. desember 2005 Herreavdelingen har sending hver kveld fra 22-midnatt i uke 51.
Gjest Hilde Skrevet 18. desember 2005 #24 Skrevet 18. desember 2005 Jeg har sett på programmet et par ganger, og synes det er helt grusomt av flere grunner: 1. Ingrid Bjørnov er IKKE morsom, selv om det virker som hun synes det sjøl 2. Ingrid Bjørnov kan IKKE synge rent 3. Ingrid Bjørnov er altfor selvopptatt 4. Ingrid Bjørnov har stygge tenner, og det klarer jeg ikke slutte å irritere meg over ettersom hun smiler så bredt (og egentlig litt falskt ser det ut som...) Over personer jeg gjerne skulle ha fjernet fra norsk tv deler Ingrid Bjørnov førsteplassen med Tommy Steine. Takke meg til middelmådige Thomas og Harald ja. ← Helt enig med deg - bortsett fra at jeg veldig gjerne skulle fjernet Thomas og Harald også ... de er omtrent like anstrengende som Ingrid Bjørnov (om ikke enda mer)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå