Gå til innhold

Flott "Piano, Piano"

Anbefalte innlegg

Gjest Fornøyd TV-seer
Skrevet

Jeg synes "Piano Piano" er et skikkelig stilig program for det ekskluderer alle idiotiske mennesker og ord.

Endelig et program som ikke undervurderer mennesker "der ute" som vil bruke tid på å se litt på TV en lørdag kveld.

Ingen sport, ingen dumme mennesker og ingen teite kommentarer: deilig!

Tusen takk til TV2!

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet
Jeg synes "Piano Piano" er et skikkelig stilig program for det ekskluderer alle idiotiske mennesker og ord.

Flott for deg, Übermensch!

Skrevet

Til fornøyd TV-seer:

Du er ironisk nå, sant?

Til å være en som ikke liker teite kommentarer så kom du med ganske mange selv. :overrasket:

Skrevet
Til fornøyd TV-seer:

Du er ironisk nå, sant?

Til å være en som ikke liker teite kommentarer så kom du med ganske mange selv.  :overrasket:

Nei, jeg var faktisk ikke ironisk, jeg mener det.

Jeg er ikke enig i at det passer best for de over 40, alle gjestene er jo fra slutten av 20-årene og oppover.

Og siden når skulle ikke yngre mennesker bruke litt tid på å se hva andre har å si, selv om de er eldre enn dem?

Kåre Conradi, Mariann Aas Hansen, Lisa Stokke, Trine Rein, osv. kom ikke å si at ikke yngre mennesker kunne ha godt av litt kvalitet. Ingrid B. vet godt hva hun gjør bevisst, når hun kun inviterer kvalitets-folk til sitt program. De slipper ikke så ofte til i søppel-TV, så hun har like gjerne samlet denm opp hos seg.

Programmet er glimrende! :klappe::klappe::)

PS 1! Siden når sble det kult å ikke like intelligens?

PS 2! Tipper majoriteten foretrekker middelmådige Fredrik Skavlan eller middelmådige Thomas og Harald.

Vel, dem om det. Endelig finnes det noe for oss andre også. Er det forbudt i lille kvasi-Norge det kanskje.

Skrevet

Nå ser jeg omtrent ikke tv i det hele tatt fordi det stort sett er bare møkk på alle kanaler. Men "Piano,piano" prøver jeg å få meg meg. Hyggelig og underholdene!

Skrevet

synes det er like dårlig som alt annet på tv, jeg ser kun på filmer eller vitenskapelige programmer på tv.

Skrevet

Jeg registrerer at de som liker programmet argumenterer for hvorfor det er bra, mens de som ikke liker det heller ikke kommer med nopen argumenter på hvorfor de mener det er dårlig.

Min konklusjon blir dermed at det er målgruppen som liker programmet: de intelligente.

• 1 måned senere...
Skrevet

Har nettopp sett porgrammet og syns IGJEN det er dårlig! En selvsentrert Ingrid som helst skulle hatt all tiden selv, dårlige vitser og innøvd latter. Altfor korte intervjuer sånn at hun kan få sagt mer selv, gjør programmet elendig!

Hun kunne fått mye mer ut av et sånt program.

Gjest LoisLane
Skrevet
Jeg registrerer at de som liker programmet argumenterer for hvorfor det er bra, mens de som ikke liker det heller ikke kommer med nopen argumenter på hvorfor de mener det er dårlig.

Min konklusjon blir dermed at det er målgruppen som liker programmet: de intelligente.

Jeg får gjøre meg til talsmann for de uintelligente.

Jeg liker ikke programmet fordi jeg synes Ingrid Bjørnov er masete, umorsom og litt for glad i pianoet sitt.

Skrevet

Jeg liker Ingrid Bjørnov, og jeg liker stilen hun hadde i sitt enkvinneshow. Dessverre syns jeg at det blir litt for mye enkvinneshow også i dette programmet. Jeg kikker på det hvis jeg har tid, men jeg syns hun kunne kortet ned på gjestelisten, og heller intervjuet de som er innom litt mer.

Det sprudlet den gangen Benedicte Adrian var med, fordi hun slengte seg inn og lot ikke Bjørnov overta:)

Håper i grunnen at det blir en sesong til, med bare noen små justeringer. Liker Bjørnovs skrå vinkel til hverdagenstrivialiteter:)

Men liker henne nok også enda litt bedre på radio med Finn Bjelke og han jeg ikke husker hva heter akkurat nå. Da får hun god hjelp og det hele er ganske så underholdende.

Gjest LoisLane
Skrevet

Men liker henne nok også enda litt bedre på radio med Finn Bjelke og han jeg ikke husker hva heter akkurat nå. Da får hun god hjelp og det hele er ganske så underholdende.

Enig. Ingrid Bjørnov kan være morsom sammen med andre, men alene blir hun litt vel kavete.

Yan Friis heter vel den andre herren?

Skrevet (endret)

Når går dette på radio??? Har ikke fått med meg det jeg.... Jeg syns forøverig Piano piano er et bra underholdningsprogram jeg! Liker Ingrid, og tenk jeg er ikke over førti- langt der i fra!!!

Endret av Silje:)
Skrevet
Jeg får gjøre meg til talsmann for de uintelligente.

Jeg liker ikke programmet fordi jeg synes Ingrid Bjørnov er masete, umorsom og litt for glad i pianoet sitt.

Det samme her, jeg gremmes rett og slett når når jeg ser reklamen for progammet.

Skrevet

Jeg synes Ingrid er ganske så slitsom å se på! :sur:

Jeg synes hun prøver å være sååå spesiel ved at hun alltid skal vise at mange kjente sanger er like.... urk! :kvalm:

• 3 uker senere...
Skrevet
Har nettopp sett porgrammet og syns IGJEN det er dårlig! En selvsentrert Ingrid som helst skulle hatt all tiden selv, dårlige vitser og innøvd latter. Altfor korte intervjuer sånn at hun kan få sagt mer selv, gjør programmet elendig!

Hun kunne fått mye mer ut av et sånt program.

Er så enig! Sitter og surfer på kg, og tv2 står på i bakgrunnen, fordi det ikke finnes noe annet å se på...

Jeg synes hun har dårlige vitser, noen av sangene hun synger er nesten grusomme og passer ikke til henne :overrasket: . Mener også hun ødelegger sangene ved å oversette de, snakke til de og sånn.

Gjestene har ikke tid til å sette seg ned før hun kaster de ut!! Det eneste som er bra med programmet er "bandet" som hjelper henne. Når jeg ser på henne sitte å spille piano ser det hele ut som en egotripp.

Mens fredagskveldene har programmer som går ann å se på, vil jeg påstå at lørdagskvelden faktisk er helt tragisk..

Skrevet

Jeg liker ikke Ingrid, men så liker jeg middelmådige Harald og Thomas da :ler:

Skrevet

Jeg har sett på programmet et par ganger, og synes det er helt grusomt av flere grunner:

1. Ingrid Bjørnov er IKKE morsom, selv om det virker som hun synes det sjøl

2. Ingrid Bjørnov kan IKKE synge rent

3. Ingrid Bjørnov er altfor selvopptatt

4. Ingrid Bjørnov har stygge tenner, og det klarer jeg ikke slutte å irritere meg over ettersom hun smiler så bredt (og egentlig litt falskt ser det ut som...)

Over personer jeg gjerne skulle ha fjernet fra norsk tv deler Ingrid Bjørnov førsteplassen med Tommy Steine.

Takke meg til middelmådige Thomas og Harald ja. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...