Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

DETTE ER KUN ET HYPOTETISK TILFELLE OG IKKE REELT

Hvis jeg på et eller annet vis fant en måte for å jukse på pantemaskinen, være seg å bruke falske flasker eller lignende, hvilken straff ville jeg bli møtt med da??

Jeg kan opplyse at jeg har jukset en gang. Da puttet jeg på norske strekkoder på danske 0,33 l colabokser. De var kjøpt på danskebåten så jeg tjente nesten mer enn de kostet å kjøpe. Veldig mye profitt med andre ord! 

Kan jeg bli tatt for det overstående?

Om jeg tok med dansk colaflasker, eller spansk for denslagskyld, poenget er at jeg tar med utenlandsk til Norge, så ville jeg blitt tatt for å gjøre dette eller kunne jeg komt meg unna hvis jeg ikke hadde på etikett? Forøvrig funker nye tomramaskiner (De med trykkskjerm) veldig bra. De er dummere og  raskere. De tar søppel. De tar flasker. De tar dorullkjerner. Og om noen lurer, ja de tar faktisk MELKEKARTONGER!! Da har dere vel fått svar på det hehe :)

Endret av Hecker
anonym
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk straffeloven rundt underslag.

• Liker 1
Skrevet

Deg igjen.. 

Anonymkode: cf941...5f9

• Liker 2
Skrevet

Hvis du trenger penger, hadde det nok både vært mindre styr og mer lønnsomt å ta seg en eller annen vanlig jobb enn å svindle på panteautomater ved å bytte om på etiketter.

Skrevet

Er dette samme personen med posene i pantemaskinen? 🙄

Anonymkode: 68bf3...cb6

• Liker 3
Skrevet

Poser?? Hæ hva i huleste snakker du om??? Jeg hev og poser i pantemaskinen, er ny her hehe

Anonymkode: 2ce7b...3e6

Skrevet

Om du tar norske strekkoder på danske flasker så mister du jo panten på de norske flaskene? Du tjener ikke noe på å sette dem på danske flasker. 🤣

Det straffes på linje med annen nasking i butikken. 

Anonymkode: 0a1dd...d16

• Liker 2
Skrevet

Nei. Hvis jeg blir kriminell så velger jeg nok en litt annen vei å gå. Men you do you! 

Anonymkode: dc2e9...dd2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Hvis jeg blir kriminell så velger jeg nok en litt annen vei å gå. Men you do you! 

Anonymkode: dc2e9...dd2

Hva mener du, 14 kr I pant er jo en fest!

Anonymkode: e6f15...73a

Skrevet

Dette er jo underslag, men du blir nok mye heller utledd og utestengt fra butikken enn faktisk straffeforfulgt. Og det høres ut som like mye arbeid som han Gjerrigknarken som gikk hele runder rundt butikken for å få løst ut pantelapper på 2,50 en og en heller enn i bunke for å "tjene" noen femtiøringer. 

Skrevet

Jeg gjør det i flere forskjellige butikker. Ofte kan det være lurt å hive inn en glassflaske eller lignende tung flaske etter 4-5 papir-biter så den kverner det opp. Bare ikke bli sett eller tatt. Har elsparkesykkel så de kan ikke løpe etter meg heller. Om purken dukker opp stikker jeg bare av i et smug. De er treg og har breie drittbiler. Biler kan ikke kjøre hvor som helst, de er ikke i GTA liksom heller så de vil ikke kunne spore meg. Og nei, jeg har ikke telefon på meg om jeg skal stikke av. Da legger jeg den i sølvfolie "boosterbag" jeg har. Som blokker signaler. 

Forøvrig: Jeg bruker GSM/4G jammer på bussen. Why? Gratis tur. De kan ikke sjekke billett. De tror min er ekte. De går på den. Ferdig!

Skrevet

Hvorfor gjør du deg selv for kjeltring for småmynt du kan finne på gata? Hva er poenget med det?

Anonymkode: 6dc2f...0a1

Skrevet

Penger er penger. Poenget er at jeg har funnet en bug. IKKE at jeg tjener penger. Burde jeg heller rapportert til Tomra som lager maskin, at jeg fant en bug og hjulpet dem å tette hullet/feilen? Det er kanskje mer penger i 

Skrevet

De nye maskinene leser jo strekkoden på flaskene/boksene, du sier det jo selv, får ikke pant for papirlapper og poser da, vettu 🤦🏼‍♀️😂

Skrevet
Hecker skrev (3 timer siden):

Jeg gjør det i flere forskjellige butikker. Ofte kan det være lurt å hive inn en glassflaske eller lignende tung flaske etter 4-5 papir-biter så den kverner det opp. Bare ikke bli sett eller tatt. Har elsparkesykkel så de kan ikke løpe etter meg heller. Om purken dukker opp stikker jeg bare av i et smug. De er treg og har breie drittbiler. Biler kan ikke kjøre hvor som helst, de er ikke i GTA liksom heller så de vil ikke kunne spore meg. Og nei, jeg har ikke telefon på meg om jeg skal stikke av. Da legger jeg den i sølvfolie "boosterbag" jeg har. Som blokker signaler. 

Forøvrig: Jeg bruker GSM/4G jammer på bussen. Why? Gratis tur. De kan ikke sjekke billett. De tror min er ekte. De går på den. Ferdig!

Ordentlig tøffing, du altså. 

Anonymkode: 59a20...ec5

• Hjerte 1
Skrevet

Tar buss og panter falske flasker . Du har virkelig kommet deg frem i verden . 
hva blir det neste ? 
selge dyre speiderkaker til gamle damer ? 

• Liker 2
Skrevet

Wow du er skikkelig cool crime genius assa... du burde heller henge Freak.no, der er det større sjanse for at du klarere å imponere noen wannabee gangsta kids.

Anonymkode: 0b7e8...153

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...