Nicky B Skrevet 11. mars 2002 #1 Skrevet 11. mars 2002 Proever aa poste dette spoersmaalet her jeg! Helt siden KG ble nytt har jeg hatt problemer naar jeg trykker paa back knappen i browseren min. Naar jeg har lest ett innlegg, syns jeg det er greit aa trykke back slik at jeg kommer paa "innholdsfortegnelse lista" igjen, men naar jeg gjoer dette faar jeg opp foelgende beskjed: "iexplore.exe has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program. An error log is being created." Er det pc'en som lager feilen eller er det forumet som ikke er innkjoert enda? Er noen mer data kyndige mennesker der ute som vet hva jeg mener, ville jeg bli takknemlig for hjelp! 12
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #2 Skrevet 11. mars 2002 Bruk "hjem" i menyen i stedet da vel Det har pågått en diskusjon om det samme under ris, ros og tips http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...553&forum=15&17
Nicky B Skrevet 11. mars 2002 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2002 Jeg har dessverre ikke sett den diskusjonen jeg, saa takk for pekeren! Naa fungerer det! 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå