AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Jeg er så skuffet. 3 doser med sprøyteangst. Smittet av korona. «Kommer nesten ikke til å merke det». Fytti faen. Er et rent helvete. Er ikke noe jeg ønsker min værste fiende engang. Faens dritt, hold dere langt unna dette helvete her Anonymkode: d895d...1a8 1 2
Tough cookie Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er så skuffet. 3 doser med sprøyteangst. Smittet av korona. «Kommer nesten ikke til å merke det». Fytti faen. Er et rent helvete. Er ikke noe jeg ønsker min værste fiende engang. Faens dritt, hold dere langt unna dette helvete her Anonymkode: d895d...1a8 Mener du korona eller vaksinene? 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er så skuffet. 3 doser med sprøyteangst. Smittet av korona. «Kommer nesten ikke til å merke det». Fytti faen. Er et rent helvete. Er ikke noe jeg ønsker min værste fiende engang. Faens dritt, hold dere langt unna dette helvete her Anonymkode: d895d...1a8 Jeg tror ikke du har det så aller verst, når du orker å være inne på kvinneguiden å diskutere.. 😄🤷♀️ Anonymkode: 84c6c...1a5 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke du har det så aller verst, når du orker å være inne på kvinneguiden å diskutere.. 😄🤷♀️ Anonymkode: 84c6c...1a5 Heheh, ventet på den 😂 ville bare klage litt. Og si at det faktisk er jævlig. Forventet at vaksinene skulle gjøre at jeg ikke merket stort til koronaen Anonymkode: d895d...1a8 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 Få i deg masse D-vitaminer og resept på Bronkyl (slimløsende) og Melantonin. Både lindrer og får deg fortere frisk🌸 Anonymkode: 7b5b8...6bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Heheh, ventet på den 😂 ville bare klage litt. Og si at det faktisk er jævlig. Forventet at vaksinene skulle gjøre at jeg ikke merket stort til koronaen Anonymkode: d895d...1a8 Tenk deg hvor dårlig du kunne vært uten vaksinene Anonymkode: 36870...690 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #7 Skrevet 3. februar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er så skuffet. 3 doser med sprøyteangst. Smittet av korona. «Kommer nesten ikke til å merke det». Fytti faen. Er et rent helvete. Er ikke noe jeg ønsker min værste fiende engang. Faens dritt, hold dere langt unna dette helvete her Anonymkode: d895d...1a8 Gjør alt jeg kan for å holde meg unna koronadriten, men det er sannelig ikke lett når man er nødt til å leve et liv ved siden av 😕 Som nå, på jobb hvor det koronaen er skummelt nære. Anonymkode: a2c27...a2b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #8 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er så skuffet. 3 doser med sprøyteangst. Smittet av korona. «Kommer nesten ikke til å merke det». Fytti faen. Er et rent helvete. Er ikke noe jeg ønsker min værste fiende engang. Faens dritt, hold dere langt unna dette helvete her Anonymkode: d895d...1a8 Er du på sykehus? Nei? Da funker den. Anonymkode: 256b1...b64 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #9 Skrevet 3. februar 2022 Jeg og mannen har begge 3 doser og vasser i covid, men blir ikke smittet likevel. Synes det er litt rart når man ser at de fleste andre med 3 doser blir smittet, men jeg kjenner flere som har det på samme måte og er husstandsmedlem uten å bli smittet. Anonymkode: 4477e...985
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #10 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Heheh, ventet på den 😂 ville bare klage litt. Og si at det faktisk er jævlig. Forventet at vaksinene skulle gjøre at jeg ikke merket stort til koronaen Anonymkode: d895d...1a8 Da har du hatt for høye forhåpninger gitt 😛 men faren for at du hadde blitt MYE dykere uten vaksinene er reell. Anonymkode: 7dbd1...fc9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #11 Skrevet 3. februar 2022 Coronavaksinen hindrer ikke sykdom, den hindrer alvorlig sykdom. Det gjør den også hos deg, all den tid du er i stand til å være hjemme og sitte på KG. Anonymkode: 828cb...02d 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #12 Skrevet 3. februar 2022 Jeg er ikke vaksinert, og har enda til gode og få covid hvis ikke jeg allerede har hatt det uten og vite det Anonymkode: a3968...f3c
Lomvi Skrevet 3. februar 2022 #13 Skrevet 3. februar 2022 Tråden stenges grunnet rommets retningslinjer. Lomvi, mod.
Anbefalte innlegg