Gå til innhold

3 vaksiner funker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så skuffet. 3 doser med sprøyteangst. Smittet av korona. «Kommer nesten ikke til å merke det». Fytti faen. Er et rent helvete. Er ikke noe jeg ønsker min værste fiende engang. Faens dritt, hold dere langt unna dette helvete her 

Anonymkode: d895d...1a8

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er så skuffet. 3 doser med sprøyteangst. Smittet av korona. «Kommer nesten ikke til å merke det». Fytti faen. Er et rent helvete. Er ikke noe jeg ønsker min værste fiende engang. Faens dritt, hold dere langt unna dette helvete her 

Mener du korona eller vaksinene?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror ikke du har det så aller verst, når du orker å være inne på kvinneguiden å diskutere.. 😄🤷‍♀️

Anonymkode: 84c6c...1a5

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke du har det så aller verst, når du orker å være inne på kvinneguiden å diskutere.. 😄🤷‍♀️

Anonymkode: 84c6c...1a5

Heheh, ventet på den 😂 ville bare klage litt. Og si at det faktisk er jævlig. Forventet at vaksinene skulle gjøre at jeg ikke merket stort til koronaen 

• Liker 3
Skrevet

Få i deg masse D-vitaminer og resept på Bronkyl (slimløsende) og Melantonin. Både lindrer og får deg fortere frisk🌸

Anonymkode: 7b5b8...6bc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Heheh, ventet på den 😂 ville bare klage litt. Og si at det faktisk er jævlig. Forventet at vaksinene skulle gjøre at jeg ikke merket stort til koronaen 

Tenk deg hvor dårlig du kunne vært uten vaksinene

Anonymkode: 36870...690

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Gjør alt jeg kan for å holde meg unna koronadriten, men det er sannelig ikke lett når man er nødt til å leve et liv ved siden av 😕 Som nå, på jobb hvor det koronaen er skummelt nære.

Anonymkode: a2c27...a2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du på sykehus? Nei? Da funker den.

Anonymkode: 256b1...b64

• Liker 3
Skrevet

Jeg og mannen har begge 3 doser og vasser i covid, men blir ikke smittet likevel. Synes det er litt rart når man ser at de fleste andre med 3 doser blir smittet, men jeg kjenner flere som har det på samme måte og er husstandsmedlem uten å bli smittet. 

Anonymkode: 4477e...985

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da har du hatt for høye forhåpninger gitt 😛 men faren for at du hadde blitt MYE dykere uten vaksinene er reell. 

Anonymkode: 7dbd1...fc9

Skrevet

Coronavaksinen hindrer ikke sykdom, den hindrer alvorlig sykdom. Det gjør den også hos deg, all den tid du er i stand til å være hjemme og sitte på KG. 

Anonymkode: 828cb...02d

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke vaksinert, og har enda til gode og få covid hvis ikke jeg allerede har hatt det uten og vite det

Anonymkode: a3968...f3c

Skrevet

Tråden stenges grunnet rommets retningslinjer. Lomvi, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...