AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Hei! Jeg har kraftig indre uro og angst hver eneste kveld for tida. Noen som har noen tips for å roe ned? Jeg savner sånn å ha indre ro og klare å nyte kveldene Anonymkode: 74daa...a5f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Jeg led av det samme. Totalt katastrofetanker og bittesmå utfordringer eller ting som ikke var ferdig planlagt ble enormt store. Jeg fikk hjelp av fastlegen i form av medisin for innsovning etter forsøk på kognitiv terapi og samtale med samtaleterapaut. Jeg bruker de kanskje to dager i uka, men det er et så godt sikkerhetsnett i skuffen. Jeg vet at jeg ikke må ligge våken hele natta, så forsøker alle triks jeg har lært og virker det ikke, så får jeg uansett sove. Har et godt liv på normale skinner, så det er helt uforklarlig angst - og alltid på kvelden. Gruer meg ikke til jobb heller, jeg liker jobben min! Anonymkode: 540a2...9a0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg led av det samme. Totalt katastrofetanker og bittesmå utfordringer eller ting som ikke var ferdig planlagt ble enormt store. Jeg fikk hjelp av fastlegen i form av medisin for innsovning etter forsøk på kognitiv terapi og samtale med samtaleterapaut. Jeg bruker de kanskje to dager i uka, men det er et så godt sikkerhetsnett i skuffen. Jeg vet at jeg ikke må ligge våken hele natta, så forsøker alle triks jeg har lært og virker det ikke, så får jeg uansett sove. Har et godt liv på normale skinner, så det er helt uforklarlig angst - og alltid på kvelden. Gruer meg ikke til jobb heller, jeg liker jobben min! Anonymkode: 540a2...9a0 Takk for svar! Kjenner meg VELDIG igjen i det du skriver her. Katastrofetanker, ting som ikke er ferdig planlagt og bittesmå utfordringer ja Jeg har fått utskrevet innsovings som jeg tar innimellom, og som hjelper masse slik at jeg får en god natts søvn. Men tankene kommer tidligere på kvelden, før leggetid. Da det er alt for tidlig å ta innsovingspiller. Pluss at jeg bør ikke ta det hver kveld Jeg har vært i kontakt med psykolog men jeg føler ikke jeg blir bedre av de samtalene. Jeg får bare mer angst og overtenker alt jeg har sagt. Skulle så gjerne klart å slappe av på kveldene TS Anonymkode: 74daa...a5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå