Gå til innhold

Angrer du på at du var utro ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 23.30):

Du som mistet din partner fordi du var utro en eller flere ganger.

Hvordan følelser og tanker hadde du etter at du skjønte forholdet var ødelagt pga det ?

Anonymkode: 4dd4e...01f

Angrer ikke, hun var ond og vrien i forholdet. Anser det hun gjorde mot meg som verre enn det jeg gjorde mot henne.

Anonymkode: 4a110...812

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk det stikk motsatt. Kona oppdaget at jeg var utro. Vi hadde kanskje hatt sex et par ganger siste året. Da hun oppdaget at jeg hadde en ff ble det et utrolig lurveleven. Jeg fortalte henne, rolig og behersket hvorfor. Da vi la oss den kvelden skrevde hun over meg, helt uoppfordret og red meg så det rant av oss begge. Tror vi pulte hele natten. Hun kjempet for ekteskapet, og vant meg tilbake, selv om jeg ikke hadde til hensikt p flytte. 

Anonymkode: 17d6d...2dd

• Liker 1
Skrevet

Ekskona mi angrer nok veldig siden det var sønnen vår som fant ut av det da han var 16 og var han som ringte meg og fortalte om det.

Lang historie kort ble skillsmisse temmelig kjapt og sønnen endte opp med å bo hos meg da han nektet å være med mora.

Må nesten overtale sønnen min hver eneste gang mora har bursdag om at han skal ringe henne noe jeg beklager og har aldri snakket stygt om henne til sønnen min det er tross alt mora hans.

Men har i midten av 20 årene nå og snakker knapt med mora idag noe jeg personlig synes er fælt siden jeg vet at hun er glad i ham.

Anonymkode: a1987...3ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...