Gå til innhold

Angrer du på at du var utro ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som mistet din partner fordi du var utro en eller flere ganger.

Hvordan følelser og tanker hadde du etter at du skjønte forholdet var ødelagt pga det ?

Anonymkode: 4dd4e...01f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg angrer ikke. Jeg var egentlig ferdig lenge før jeg var utro, forholdet var over for meg flere år før. Men angrer på at jeg fortalte om det etter bruddet. Gjorde det ikke for å lette på min egen samvittighet, men for å få eksen til å komme over meg. Skulle aldri sagt noe.

Anonymkode: 8ca43...186

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg angrer ikke. Jeg var egentlig ferdig lenge før jeg var utro, forholdet var over for meg flere år før. Men angrer på at jeg fortalte om det etter bruddet. Gjorde det ikke for å lette på min egen samvittighet, men for å få eksen til å komme over meg. Skulle aldri sagt noe.

Ja, det er unødvendig å gjøre vondt verre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg må bare spørre. Hvis forholdet var over mange år før, hvorfor gjorde du det ikke heller slutt?

• Liker 3
Skrevet
Tvillingsjel skrev (6 minutter siden):

Jeg må bare spørre. Hvis forholdet var over mange år før, hvorfor gjorde du det ikke heller slutt?

Små barn i bildet og trodde/håpte i det lengste at det skulle snu. I tillegg oppsøkte jeg psykolog for å få ryddet litt opp i tankene rundt et mulig brudd og psykologen var veldig tydelig på at et brudd ville ødelegge barna. Så holdt ut helt til jeg nesten mistet meg selv. 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Små barn i bildet og trodde/håpte i det lengste at det skulle snu. I tillegg oppsøkte jeg psykolog for å få ryddet litt opp i tankene rundt et mulig brudd og psykologen var veldig tydelig på at et brudd ville ødelegge barna. Så holdt ut helt til jeg nesten mistet meg selv. 

Dette må være den dårligste psykologen du kunne fått tak i. Barn takler skilsmisser langt bedre enn foreldrene, og barna har det langt bedre hos separerte foreldre enn med foreldre som bor sammen, men ikke har det bra sammen. 

Anonymkode: 7f8fc...160

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du som mistet din partner fordi du var utro en eller flere ganger.

Hvordan følelser og tanker hadde du etter at du skjønte forholdet var ødelagt pga det ?

Ja, jeg angrer på at jeg var utro. Har aldri sagt noe til noen fordi jeg vet at det kommer til å ødelegge forholdet.  

Anonymkode: 85d3f...462

Skrevet

Nå mistet ikke jeg partner fordi jeg var utro. Men jeg var sint, lei meg og langt nede fordi partner hadde vært utro mot meg 3 ganger, og han hadde brutt meg ned på andre måter over lang tid. Først en gang etter noen år (som jeg tilga), så utro igjen to ganger til på kort tid før forholder røyk. Så jeg fikk det for meg etter en meget fuktig kveld at jeg skulle være utro som hevn... 

Angrer fryktelig på det jeg gjorde, og jeg stoppet det før det ble noe mer enn kyssing. Kjente det ble helt feil for meg, så jeg avbrøt, å dro hjem. Et par dager senere gjorde jeg det slutt. Jeg fortalte aldri han hva jeg gjorde, da han reagerte med et voldsomt sinne da jeg gjorde det slutt, og det var gråt og mas i månedsvis fra hans side, om at han ville ha en ny sjanse, og at han angret på hva han hadde gjort. Jeg ville ikke blande salt i såret, så jeg sa aldri noe om mitt forsøk på å være utro. 

Anonymkode: 74a93...014

• Liker 1
Skrevet

Angrer på at jeg ikke a sluttet forholdet først. 

Men det er 20 siden, så ikke noe å få gjort med nå

Skrevet

Selv om det bare var et enkeltstående idiotisk feiltrinn i fylla for 15 år siden, har jeg angret bittert på det i alle årene etterpå. Jeg la selvfølgelig kortene på bordet med en gang, og fikk etterhvert tilgivelse, men jeg kommer rett og slett ikke over at jeg kunne være så illojal mot min aller nærmeste.

Anonymkode: b0591...7ef

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Regner med at folk angrer primært om de har ligget med noen av lavere kvalitet i fylla, og de var av lite betydning. Da er jo utroskapet litt bortkasta. 

For min del er jeg kun utro om det er yngre og langt mer attraktive jenter enn kona. Så ser ikke helt hva jeg skulle angre på. Om kona ikke liker det så vet hun hvor døra er, og da kan jeg uansett treffe andre jenter bekymringsfritt. Win/win. 

Og det kommer garantert spørsmål om hvorfor jeg går fra kona selv. Svaret er fordi hun er ellers trivelig og omgås det bare finnes så utallig mye deilige jenter der ute, og det er sex med nye mennesker som er spennende, ikke runde nr 500 med samme kroppen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Regner med at folk angrer primært om de har ligget med noen av lavere kvalitet i fylla, og de var av lite betydning. Da er jo utroskapet litt bortkasta. 

For min del er jeg kun utro om det er yngre og langt mer attraktive jenter enn kona. Så ser ikke helt hva jeg skulle angre på. Om kona ikke liker det så vet hun hvor døra er, og da kan jeg uansett treffe andre jenter bekymringsfritt. Win/win. 

Og det kommer garantert spørsmål om hvorfor jeg går fra kona selv. Svaret er fordi hun er ellers trivelig og omgås det bare finnes så utallig mye deilige jenter der ute, og det er sex med nye mennesker som er spennende, ikke runde nr 500 med samme kroppen. 

Men vet hun om det? For da er du ikke utro? Dersom hun ikke vet om det, får hun jo ikke muligheten til å gå. Jeg har forsåvidt forståelse for at man blir lei av sex med samme partner gjennom mange år, men har selv sagt til mannen min at om han blir det, så må han si at han ønsker et åpent forhold. Det er jo et svik mot partner om man holder sex med andre skjult, og da må i tillegg kona også få muligheten til å ha sex med andre.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Samme her. Jeg angrer heller ikke på overlappen og fortalte det aldri til eksen.

Anonymkode: 976b5...d93

Skrevet

Jeg angrer på at hun jeg var utro med ble gravid, men ikke på at jeg var utro. 

Anonymkode: e60af...86a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du motsier deg selv🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 94488...35d

Skrevet

Kona var utro først. Jeg var den naive trofaste mannen som ikke så det komme. (Aldri igjen)

Jeg var knust. Følte meg ødelagt, demaskulert og ydmyket  men for svak til å gå. Det har jeg angret på seinere. Aldri bli....

Så jeg har vært utro mange ganger. Angrer ikke, trengte det for å skape balanse, booste eget ego og forholdet var allerede tilsmusset så følte ikke jeg ødela noe.

Kona aner ingenting og ungene har det bra og vokser opp i en stabil familie.

Kall det gjerne selvmedisinering. Har gjort meg lykkeligere, mer selvtillit og kona tror vi er over det. I praksis ble det hele feid under teppet og jeg var for svak til å sette hardt mot hardt. Igjen en tabbe.

Skulle ønske dette aldri hadde skjedd i vårt forhold. Men kona tilberedte en skikkelig sølekake og presset den ned i halsen på meg. Følte ingen lojalitet etter det....

Anonymkode: 014e7...ed4

• Liker 4
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Jeg er polyamorøs.

Kan håndter flere personer  følelsesmessig parallelt.

Skrevet

Jeg har ikke vært fysisk utro, bare emosjonelt. Jeg flørtet med en kollega på jobb, og fantaserte om ham. Ja, jeg angrer litt. Der og da hadde jeg allere mentalt «gitt opp» mitt nåværende forhold og måtte få litt utløp for det. Men nå har vi ordnet opp og tenker ikke sånne tanker mer.

Anonymkode: 3c6a0...987

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Sorry, men fy faen, jeg spyr av sånne som deg! 🤮

Er nok ikke så flott og spennende lenger for konen din du heller siden det er minst runde 500, men kanskje konen din i motsetning til deg eier moral og er trofast, men jeg håper for begges del at hun er en like stor utro dritt som deg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg var utro en gang i fylla med en jeg hadde holdt på med over 25 år tidligere. 

Angrer bittert, og skammen er stor. 

Min samboer vet heldigvis ingenting, og det er mange år siden det skjedde nå. 

Skjer ALDRI igjen, for samboeren er verdens snilleste og fineste.

Anonymkode: 0e106...b9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...