Gå til innhold

Long covid og mageproblemer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et par uker før jul, fikk vi covid i hus. Jeg småhoster fremdeles, slet med pusten fram til for litt over ei uke siden, og er fremdeles veldig slapp og sliten. Jeg hadde vanvittig mange lymfeknuter under armene og i puppene, og den ene største, er enda der (har blitt henvist til sjekk) Men det verste er magen! Jeg har alltid hatt dårlig mage med store smerter og kvalme rundt mensen. Gjerne fra et par dager før, til et par dager etter.

etter jeg ble syk i desember, så er jeg sånn 1-3 ganger i uka. Det begynner med kvalme etter middag, og utover kvelden bare går det på. Enorme smerter nederst i magen, og mange turer på do. Aldri skikkelig diaré, men jammen ikke normalt heller. For jeg har normale dager innimellom. Når disse rundene kommer, er det bare å sette av et par-tre timer før det er over. Det bølger på om og om igjen. Jeg har besvimt og kastet opp av smertene flere ganger. Legene finner ikke noe galt! Alt av prøver viser at jeg er frisk som en fisk. Så nå lurer jeg på om dette kan ha sammenheng med koronainfeksjonen? Er det noen som har opplevd lignende? Også mildere versjoner da jeg har arrvev som kan skape ekstra smerter

Anonymkode: 8e643...5af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt vaksinen. Du har ikke noe annet også, ikke kun long covid? Det er det som er ekkelt med corona. Det er ikke et rent virus for kun respirasjonsorganenene, men for alle kroppens organer. Noe skikkelig dritt. God bedring 🙏🏻

Anonymkode: 34b70...0c6

Skrevet

Ja dessverre. Romlig og bråk fra magen, løs mage spesielt om natten og tilbakevendende magesmerter og noen ganger oppkast. Hadde også covid rundt jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...