AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Hei! Jeg har nettopp kommet ut av et langt forhold der vi kun var venner de siste årene.Ingen form for fysisk (eller psykisk) kjærlighet på veldig lenge.Jeg merker jeg savner mannlig kontakt,og tenkte å prøve ut facebook dating.MEN jeg er dog livredd for å møte på folk eksen (eller jeg) kjenner godt.Hvordan er dette?Noen med erfaring?Kan mine venner se jeg er på denne datingsiden? Anonymkode: d7dcc...a8e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Nei, du ser ikke dine venner på FB dating, men venners venner. Prøv det. Du kan let slette datingprofilen. Du trenger ikke bekymre deg for at andre går opp i at du er der. Beklager om jeg skuffer deg, men folk har sitt eget liv. Anonymkode: 9b1b9...b58
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har nettopp kommet ut av et langt forhold der vi kun var venner de siste årene.Ingen form for fysisk (eller psykisk) kjærlighet på veldig lenge.Jeg merker jeg savner mannlig kontakt,og tenkte å prøve ut facebook dating.MEN jeg er dog livredd for å møte på folk eksen (eller jeg) kjenner godt.Hvordan er dette?Noen med erfaring?Kan mine venner se jeg er på denne datingsiden? Anonymkode: d7dcc...a8e Ulempen fra en mannsperspektiv er mange falske profiler og scammers som vil gi investeringsråd. Gjerne fra Asia med generiske åpningsmeldinger om "hello handsome man" og spørsmål om å ta samtalen videre på WhatsApp. Anonymkode: a6005...f36 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ulempen fra en mannsperspektiv er mange falske profiler og scammers som vil gi investeringsråd. Gjerne fra Asia med generiske åpningsmeldinger om "hello handsome man" og spørsmål om å ta samtalen videre på WhatsApp. Anonymkode: a6005...f36 Hvorfor vi de ta samtalen på WhatsApp, tror du? Noen menn på Tider vil også det. Har møtt dem, og de har tilsynelatende vært redelige folk. Anonymkode: 9b1b9...b58
Lillpia Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ulempen fra en mannsperspektiv er mange falske profiler og scammers som vil gi investeringsråd. Gjerne fra Asia med generiske åpningsmeldinger om "hello handsome man" og spørsmål om å ta samtalen videre på WhatsApp. Anonymkode: a6005...f36 Jeg og en date (som jeg traff på fb-dating) sammenlignet appene og det var store ulikheter i preferansene. Jeg kunne f.eks sette avstandskriterier, det kunne ikke han. Jeg fikk da kun se menn som var innenfor 30 km, eller hva jeg valgte, mens han fikk treff fra hele verden! Tror det var andre ting også som vi kvinner kunne velge, men ikke menn? Jeg synes det var ganske trygt at jeg fikk treff på venners venner, da hadde jeg noen jeg potensielt kunne spørre og var jo da sikker på at det var ekte folk.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Har ikke sett noen kjentfolk på Facebook dating, men det er generelt dårlig utvalg der. Har truffet noen men tror nok at de aller fleste er på tinder… Anonymkode: 9ec79...fe4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ulempen fra en mannsperspektiv er mange falske profiler og scammers som vil gi investeringsråd. Gjerne fra Asia med generiske åpningsmeldinger om "hello handsome man" og spørsmål om å ta samtalen videre på WhatsApp. Anonymkode: a6005...f36 Det er nok av falske profiler fra et kvinneperspektiv også, men det er ikke så vanskelig å gjenkjenne dem. Svulstige formuleringer om kjærlighet og hvor romantisk han er kombinert med amerikansk lege eller offiser som av ukjente grunner befinner seg i indre gokk i Norge. Anonymkode: 25dd8...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nok av falske profiler fra et kvinneperspektiv også, men det er ikke så vanskelig å gjenkjenne dem. Svulstige formuleringer om kjærlighet og hvor romantisk han er kombinert med amerikansk lege eller offiser som av ukjente grunner befinner seg i indre gokk i Norge. Anonymkode: 25dd8...a0e Akkurat, du ser at de har studert og jobbet på andre siden av verden, har hele profilen på engelsk, kun bilder fra internasjonale steder, modellbilder, skriver et avsnitt på engelsk om at de søker den store kjærligheten, men befinner seg i typ Gjøvik😅 Anonymkode: a6005...f36
Anjatapinjata Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 Jeg synes det nesten er bedre enn tinder. Møtte min ff der. Visste ikke egentlig hva jeg lette etter Men. Også fordel å kunne blokkere de man ikke Vil møte på der inne😅
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #10 Skrevet 2. februar 2022 Det er ikke så mange der, i hvert fall. Man kan sikkert ha flaks for det. Som seriøs mann er det kun Happn som funker for meg av appene, men det kan jo sikkert være annerledes for mange. Anonymkode: b574d...383
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #11 Skrevet 2. februar 2022 Møtte en veldig fin mann på FBdating lillejulaften ❤️ Likte Tinder også jeg, men prøvde FB denne gangen… Anonymkode: 2d290...19b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #12 Skrevet 3. februar 2022 Lillpia skrev (11 timer siden): Jeg og en date (som jeg traff på fb-dating) sammenlignet appene og det var store ulikheter i preferansene. Jeg kunne f.eks sette avstandskriterier, det kunne ikke han. Jeg fikk da kun se menn som var innenfor 30 km, eller hva jeg valgte, mens han fikk treff fra hele verden! Tror det var andre ting også som vi kvinner kunne velge, men ikke menn? Jeg synes det var ganske trygt at jeg fikk treff på venners venner, da hadde jeg noen jeg potensielt kunne spørre og var jo da sikker på at det var ekte folk. Mann her. Det hørtes rart ut. Jeg har vært på FB et par ganger, og avstand, alder, etc har jeg bestandig kunne filtrere på. Noe annet er jo helt håpløst. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor vi de ta samtalen på WhatsApp, tror du? Noen menn på Tider vil også det. Har møtt dem, og de har tilsynelatende vært redelige folk. Anonymkode: 9b1b9...b58 Både seriøse og useriøse vil ønske å flytte chatten til Snap, Whatsapp, Messenger etc, fordi de innebygde chatklientene er ganske dårlige. Men det er jo ikke noe du trenger å godta, før du kjenner at du virkelig vil chatte videre. Anonymkode: 7bcc7...ec0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #13 Skrevet 3. februar 2022 Er registrert der, men har aldri møtt noen derfra. Foretrekker egentlig Tinders løsning med anonyme likes, og FB har et enormt problem med falske profiler. Anonymkode: bbe1f...387 1
Pingvinen Skrevet 3. februar 2022 #14 Skrevet 3. februar 2022 (endret) Traff kjæresten min der.. Enkel og gratis dating. Lett å sette på pause eller slette profilen. Anbefales. Endret 3. februar 2022 av Pingvinen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå