Milio Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Hvor dårlige ble dere? Kvier meg for en dose 3, for jeg fikk skikkelig mensforstyrrelser etter 2 første. Men blir litt nervøs for å bli veldig dårlig. 🥵
Trilletrill Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Ble syk på mandag - smittet av minsten. Dårlig og dårlig - som en sterk influensa. Vondt i kroppen, høy feber, tung i hodet, fort sliten, tett i nesa og hodet. Dag 3 nå og ikke så mye feber men tett i nesa og hodet, slim i halsen og hoste. fikk tilbud om dose 3 uken før smitte - somlet meg aldri til å ta det…mannen min som tok nr 3 er den eneste som ikke er smittet så noe må det være i det. 1
mandel92 Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Ble ikke dårlig. Var som en mild forkjølelse, ville vanligvis aldri tenkt over at jeg var syk. Jeg dreiv å hoppa opp og ned og sprang rundt i rommet da jeg var i isolasjon. Til sammenligning husker jeg at jeg ble svært dårlig den ene gangen i livet mitt jeg har hatt influensa. Alle jeg kjenner som har hatt korona har fått det veldig mildt. To av de var uvaksinerte, resten med en eller to doser. Vet ikke om noen med 3 doser som har fått det. Ville ikke brukt energi på å bekymre meg hvis jeg var deg. Dose 3 er foreløpig kun anbefalt til de over 45 og de som er sårbare. I de aller fleste tilfeller er 2 doser nok.
hopeful Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Dårligst av alle i familien. 2 barn og 2 voksne. Jeg er eneste med 2 vaksiner (ungene og mannen har ingen vaksiner). Men jeg har heller ikke veldig syk. Ganske vondt i halsen og en voldsom tørrhoste og noe sliten. Men aldri noe feber. Og ikke sengeliggende. Så ble noen lange uker i karantene og isolasjon når alle var friske, men syke.
Vesi Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Trilletrill skrev (1 time siden): Ble syk på mandag - smittet av minsten. Dårlig og dårlig - som en sterk influensa. Vondt i kroppen, høy feber, tung i hodet, fort sliten, tett i nesa og hodet. Dag 3 nå og ikke så mye feber men tett i nesa og hodet, slim i halsen og hoste. fikk tilbud om dose 3 uken før smitte - somlet meg aldri til å ta det…mannen min som tok nr 3 er den eneste som ikke er smittet så noe må det være i det. Som en sterk influensa? Forrige gang jeg hadde influensa var jeg så syk at skulle jeg bli så syk nå i disse tider vil jeg bli skikkelig redd. Hadde så vondt i kroppen og så høy feber at jeg måtte ha påfyll av paracet før forrige pille var ute av kroppen. Var helt ute i 5 dag, og brukte uker etter der for å bli helt frisk.
JuneR Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Har korona nå. Har to doser. Positiv hurtigtest på mandag. Blitt gradvis dårligere frem til i dag. Blitt mer og mer tett i nesa, hoster slim, tett i brystet, vondt i hodet, bak øynene, i skuldrene og i nakke pluss øvre del av rygg. Feber og magesmerter. Positiv PCR bekreftet i dag Ikke no»høydare», for å si det sånn! Min mann har tre doser. Værst på dag to og tre, da var han nærmest sengeliggende.
Trilletrill Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Vesi skrev (32 minutter siden): Som en sterk influensa? Forrige gang jeg hadde influensa var jeg så syk at skulle jeg bli så syk nå i disse tider vil jeg bli skikkelig redd. Hadde så vondt i kroppen og så høy feber at jeg måtte ha påfyll av paracet før forrige pille var ute av kroppen. Var helt ute i 5 dag, og brukte uker etter der for å bli helt frisk. Nå må det sies at jeg ikke har hatt influensa før så muligens det er som en vanlig influensa🥵 Det jeg KAN med sikkerhet si er at en real runde med streptokokker er mye verre - eneste gangen jeg har følt at jeg skal dø.
stinus Skrevet 2. februar 2022 #10 Skrevet 2. februar 2022 Hadde 2 doser, fikk ikke tatt 3 tidsnok. Begynte med hoste og er nå på 7 dagen fra hosten startet. Feber i 2,5 dager. Den ene dagen der det var verst med feber(38,1) lå jeg i sengen fra morgen til ettermiddag. Intense Brystsmerter, intenst muskelverk, hovne mandler, intense smerter i ørene, svimmel, klarte ikke å stå oppreist, kvalm, spydde 1 gang. verste jeg har vært med på, på lang tid. Håper ikke det blir verre, nå er det mest hosten og slapphet og litt snørrete. Testen slo ut idag, 7 dager dager etter symptomstart.. 🤔 1 1
Catbert Skrevet 2. februar 2022 #11 Skrevet 2. februar 2022 Ble smittet og har bare to doser. Har vært ganske dårlig. Vondt i hals, hode og kropp, feber, etter hvert hosting. Som en influensa som mange her skriver. Men ikke mistet smak eller noe sånn ☺️
Lomvi Skrevet 2. februar 2022 #12 Skrevet 2. februar 2022 Tråden stenges grunnet rommets retningslinjer. Lomvi, mod.
Anbefalte innlegg