AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Skulle tenke på dette til neste gang. Eneste jeg kommer på er at jeg ønsker å få til et liv der jeg ikke bare Ligger hjemme, men at jeg kan få meg et sosialt liv, få en venn, få en jobb og leve som normale folk. Flere ideer? Anonymkode: caf04...320
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skulle tenke på dette til neste gang. Eneste jeg kommer på er at jeg ønsker å få til et liv der jeg ikke bare Ligger hjemme, men at jeg kan få meg et sosialt liv, få en venn, få en jobb og leve som normale folk. Flere ideer? Anonymkode: caf04...320 Terapeuten er interesser i dine mål og ikke målene til fremmende menneske på Internett! Anonymkode: 31933...393 1 2
nomore82 Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Terapeuten er interesser i dine mål og ikke målene til fremmende menneske på Internett! Anonymkode: 31933...393 Viktig poeng!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Jeg har to store mål og det er å få det bra i hverdagen og ikke oppfylle kriteriene til diagnosen lenger. Jeg tenker det er viktig med realistiske mål og noe som betyr noe for deg personlig, ikke hva andre og samfunnet ønsker. Anonymkode: 64bc7...22c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå