AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #161 Del Skrevet 4. februar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Han ser da unektelig veldig kjekk ut. Er dere ikke enige sånn isolert sett. Skjønner godt damene blir våte i trusa av ham og låner han penger. Anonymkode: 7c072...dd4 Ser ut som en glatt fyr som damer, der kun går opp i utseende og status, biter på. Anonymkode: 94129...0c9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #162 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trodde norske jenter syntes sydlandske typer så kjekke ut jeg. Anonymkode: 7c072...dd4 'Norske jenter' er ikke en homogen gruppe som alle liker akkurat samme type mann...... Han gjør ingenting for meg. Er heller ikke interessert i den type livsstil han liker. Anonymkode: b77d2...c24 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #163 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser ut som en glatt fyr som damer, der kun går opp i utseende og status, biter på. Anonymkode: 94129...0c9 Men når man starter kontakt i en datingapp så er det utseende man går etter først. Anonymkode: 7c072...dd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #164 Del Skrevet 4. februar 2022 Dumme instagram drømmere, synes ikke noe synd på de. Anonymkode: 04c38...a35 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 4. februar 2022 #165 Del Skrevet 4. februar 2022 Men jeg skjønner ikke hvordan han kan driver på fortsatt? Hvordan klarer han å starte fra null etter fengsel? Og er i politiet sitt søkelys i mange land? Nesten som jeg blir imponert. Han er virkelig dyktig 🧐 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #166 Del Skrevet 4. februar 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Men når man starter kontakt i en datingapp så er det utseende man går etter først. Anonymkode: 7c072...dd4 Ikke bare på datingapper. Eksempelvis på byen også, og på bussen. Utseende er ett element, og man kan få en viss pekepinn på grad av forfengelighet Anonymkode: 94129...0c9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #167 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Trodde norske jenter syntes sydlandske typer så kjekke ut jeg. Anonymkode: 7c072...dd4 Nei, du kan ikke skjære alle over en kam. Verken jeg eller mine (etnisk) norske venninner tiltrekkes mer av sydlendinger enn andre type menn. Jeg kunne sikkert blitt sammen med en hvis kjemien mellom oss passet, men det er ikke en type jeg generelt tiltrekkes av. Men man så jo typen damer som syns han var kjekk da. Hun Cecilie sa jo rett ut at det var ekstra stas at han var rik og kjekk. Anonymkode: b31f8...033 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joni123 Skrevet 4. februar 2022 #168 Del Skrevet 4. februar 2022 Smascha skrev (36 minutter siden): Eg kan ikkje forstå at nokon tør å sette seg på et fly til Aust-Europa saman med ein mann ein nettopp har møtt? 😮 Og heller ikkje bare hoppa på eit fly til Amsterdam for å møta ein kar.. Desse damene er nok mange ting, men dei er iallfall modigare enn meg! Når det er sagt: Heia Ayleen ❤️☺️ Det skjønner ikke jeg heller. Jeg hadde trodd han ville solgt meg til bordell eller noe og aldri turt å bli med😂 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hero1 Skrevet 4. februar 2022 #169 Del Skrevet 4. februar 2022 Smascha skrev (18 timer siden): Eg kan ikkje forstå at nokon tør å sette seg på et fly til Aust-Europa saman med ein mann ein nettopp har møtt? 😮 Og heller ikkje bare hoppa på eit fly til Amsterdam for å møta ein kar.. Desse damene er nok mange ting, men dei er iallfall modigare enn meg! Når det er sagt: Heia Ayleen ❤️☺️ Hørt om hypergamy? Han er kastet ut av Tinder nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. februar 2022 #170 Del Skrevet 5. februar 2022 shab skrev (19 timer siden): Tror ikke dere kan forstå hva man er i stand til å gjøre når man er forelsket! Jeg hadde lett bitt på. Folk kan være forelsket uten å låne to millioner og gi dem vekk til en i praksis fremmed fyr man har kjent i noen uker. Hero1 skrev (10 timer siden): Han er kastet ut av Tinder nå! Hm, interessant...! Hvor lang tid tar det før han finner opp en ny personlighet og et nytt navn, tro, og legger ut fellen på nytt på Tinder? Og internett? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altius Skrevet 5. februar 2022 #171 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Million skrev (3 minutter siden): Hm, interessant...! Hvor lang tid tar det før han finner opp en ny personlighet og et nytt navn, tro, og legger ut fellen på nytt på Tinder? Og internett? Er flere som har vært med på denne scam-bedriften. "Livvakten", sjåfører og hun dama m/barn som faket å være ex og barnet hans. Endret 5. februar 2022 av altius . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 5. februar 2022 #172 Del Skrevet 5. februar 2022 Lord Friendzone skrev (På 3.2.2022 den 10.45): Denne dokumentaren var skremmende. Da vi fikk innblikk i Cecilies første møte med ham tenkte jeg at denne svindelen virket helt vanvittig gjennomført! Tur med privatfly, detaljerte profiler på nettet, og han hadde livvakt og andre folk rundt seg. Det er neppe mange som ville ha tenkt at dette måtte være «finansiert» av hans tidligere svindel-ofre. Blir bare kvalm av hele fyren. Én ting er å ty til kriminalitet når man har havnet i en desperat situasjon. Men hans motiv var jo bare å kunne opprettholde en ekstremt overdådig livsstil, ved hjelp av andres hardt opptjente penger og dyre lån. I tillegg har han manipulert og spilt på følelsene til kvinner som var forelsket i ham og følte stor tillit til ham. Det er skremmende at han ikke fikk flere års fengsel. At denne overføringen av penger gikk altfor langt er jo sant. Men at disse kvinnene først lot seg lure av denne svært profesjonelle svindleren og hans meget gjennomførte fasase er faktisk ikke så rart. Det finnes jo eksempler på at folk har sendt millioner til folk de kun har kommunisert med på nettet, så når det gjelder ofrenes naivitet er dette langt ifra det verste tilfellet jeg har hørt om... Politi i Norge henla saken. altius skrev (7 timer siden): Er flere som har vært med på denne scam-bedriften. "Livvakten", sjåfører og hun dama m/barn som faket å være ex og barnet hans. Hvis jeg forstår det riktig, så var hun faktisk ex, en av ofrene og barnet hans. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
someone_here Skrevet 5. februar 2022 #173 Del Skrevet 5. februar 2022 Tanuki skrev (På 2.2.2022 den 10.37): syntes den norske og svenske kvinnen var utrolig modige som sto frem. De har vært dumme, men denne svindleren var/er proff. Har ikke sett dokumentaren, men hvorfor synes du har gjort noe galt? Som om at kvinner ikke utnytter menn i ulike sammenhenger. Det gøyeste er at de tilsynelatende trodde at han var multimillionær og at de endelig har funnet drømmemannen. Men han var litt raskere 😁😁 Lord Friendzone skrev (På 3.2.2022 den 10.45): Denne dokumentaren var skremmende. Da vi fikk innblikk i Cecilies første møte med ham tenkte jeg at denne svindelen virket helt vanvittig gjennomført! Tur med privatfly, detaljerte profiler på nettet, og han hadde livvakt og andre folk rundt seg. Det er neppe mange som ville ha tenkt at dette måtte være «finansiert» av hans tidligere svindel-ofre. Blir bare kvalm av hele fyren. Én ting er å ty til kriminalitet når man har havnet i en desperat situasjon. Men hans motiv var jo bare å kunne opprettholde en ekstremt overdådig livsstil, ved hjelp av andres hardt opptjente penger og dyre lån. I tillegg har han manipulert og spilt på følelsene til kvinner som var forelsket i ham og følte stor tillit til ham. Det er skremmende at han ikke fikk flere års fengsel. At denne overføringen av penger gikk altfor langt er jo sant. Men at disse kvinnene først lot seg lure av denne svært profesjonelle svindleren og hans meget gjennomførte fasase er faktisk ikke så rart. Det finnes jo eksempler på at folk har sendt millioner til folk de kun har kommunisert med på nettet, så når det gjelder ofrenes naivitet er dette langt ifra det verste tilfellet jeg har hørt om... Var de forelsket i ham fordi de tenkte han kunne gitt dem bekymringsfritt og rikt liv? Commander skrev (På 3.2.2022 den 13.15): Gjelder dette også kvinner som kommer til Norge og lundlurer norske menn med lovnad om kjærlighet og familie? Som stikker når de har fått den dyre veska, IPHONE X, smykker og reist rundt til alle turistattraksjonene i Norge. Dama reiser videre, mannen sitter blakk tilbake. Mannen blir latterliggjort (med rette). Oksana fra Belarus med platina hår og modellkropp?. Hva trodde Torbjørn fra Tynset egentlig??? Han burde visst bedre. I hjembyen min er menn blitt utsatt for akkurat dette av damer fra Ukraina, Russland, Kina, Thailand, Brasil mm. Kan ikke huske at noen av disse mennene har fått noe sympati?? Her plutselig rollene snudd. Denne playeren dingler penger, fly og luksus foran nesa til disse damene og de biter på med søkke og snøre. Dette vekker oppsikt fordi rollene er snudd. Svindlere utnytter folks svakheter og grådighet. Denne svinepelsen har perfeksjonert svindelen. Men oppsiktsvekkende er det ikke +++ Evelynita skrev (På 3.2.2022 den 22.56): Du har ikke sett serien..? Han "ansatte" de i firmaet sitt og ga de fake lønnsslipper så de kunne få høyere lån. Vil forøvrig anbefale serien, noe helt annet enn VG spesialen. Forøvrig syns jeg jentene er modig. Ingenting skjer og han får bare fortsatte. Så de stilte opp verden rundt og får SÅ mye hat. Digger Ayleen. Jeg må si én ting, SHIT its på norsk. Altså Cecilie, lol. Det er også kriminelle som stiller opp til intervju, til og med sjefer for karteller, hva så? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #174 Del Skrevet 5. februar 2022 har en mann penger nok (eller klarer å overbevise kvinner om at man er rik nok) så er dette "sexy" nok for en del kvinner. Anonymkode: e11dc...f5f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 5. februar 2022 #175 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nope, han er en sånn jeg umiddelbart hadde sveipet bort. Sånn påfugl-type som skal vise fram blingen sin som tror han er så deilig. Ser ut som en sånn sleazy "sydlandsk" type som jeg er helt allergisk mot. Blæh 🤮 Anonymkode: b31f8...033 Han ser ikke sydlandsk ut. Mer mot øst. Liten dukkemann, fatter ikke at damene falt for han der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 5. februar 2022 #176 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Trodde norske jenter syntes sydlandske typer så kjekke ut jeg. Anonymkode: 7c072...dd4 Det der er ikke typisk sydlandsk, og han er ikke kjekk. Han når ikke de «kjekke sydlandske» mennene opp til knærne engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #177 Del Skrevet 5. februar 2022 Forstå psykologien BAK i stedet for å dømme. Hekt&traumebånd. Anonymkode: 7b23e...9ad 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 5. februar 2022 #178 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forstå psykologien BAK i stedet for å dømme. Hekt&traumebånd. Anonymkode: 7b23e...9ad Enig, det er faktisk interessant dette her. For det hele handler om å jakte på kjærlighet. Og nå hadde de møtt den. (Men hun ene var jo bare venninne, men hadde vært sammen med han i sus og dus en hel sommer. Blir helt forvirra jeg) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. februar 2022 #179 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forstå psykologien BAK i stedet for å dømme. Hekt&traumebånd. Anonymkode: 7b23e...9ad Traumebånd, virkelig? Kan vi ikke spare på kruttet til de som virkelig sliter med den type ting? Syns ikke det passer til naive kvinner som regelrett kaster penger etter en mann de har kjent i 5 minutter. 8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 5. februar 2022 #180 Del Skrevet 5. februar 2022 altius skrev (7 timer siden): Er flere som har vært med på denne scam-bedriften. "Livvakten", sjåfører og hun dama m/barn som faket å være ex og barnet hans. Inkludert hun norske selv, som lot seg bli "ansatt" i firmaet hans for å øke sin egen kreditverdi. Hun har lite selvinnsikt, og det er alt for mange som ser bort fra hennes egen rolle i det. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå