Leonaen Skrevet 18. februar 2022 #561 Del Skrevet 18. februar 2022 kar90 skrev (3 minutter siden): De har begge helt ordinære på utseende skalaen. Det er ikke uvanlig at jenter overvurderer eget og andre jenters utseende. Kan så være. Jeg har ikke så mye kunnskap om hvor vanlig det er. Bryr meg svært lite om skalaen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. februar 2022 #562 Del Skrevet 18. februar 2022 Mange her snakker om at de ikke ville falt for «flørte»-meldingene hans («Love you babe» osv). Det som slo meg mest med disse talemeldingene var tonefallet - helt emosjonsløst og uten innlevelse, skulle tro han leste opp fra handlelista med dagligvarer. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 18. februar 2022 #563 Del Skrevet 18. februar 2022 De har jo blitt kjærester og feriert som millionærer før han ber om å låne kortet. Han har bilder fra mange slike luksusturer. Skjønner godt at de ikke stiller spørsmål ved om han er betalingsdyktig. Røde flagg var det nok, men forelskelse gjør en litt blind. Overrasket over responsen på denne historien. Leser flere innlegg om at damene var griske enn at han var det. Ganske trist i grunn.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenesene Skrevet 18. februar 2022 #564 Del Skrevet 18. februar 2022 Disse kvinnene er så sterke som står frem. De var nok veldig klar over hvor mye hets de ville få. Alle sier det ikke kunne skjedd med deg, men det vet du faktisk ikke. Disse menneskene lykkes av en grunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenesene Skrevet 18. februar 2022 #565 Del Skrevet 18. februar 2022 kar90 skrev (På 17.2.2022 den 17.22): Er ikke enig i at han er ond. Utspekulert ja, men i motsetning til mange svindlere så gir han jo faktisk noe igjen. Disse jentene er villedet til å delevis finansiert sitt eget forbruk i tillegg til hans. De har som sagt flydd verden rundt i privatfly, bodd i luksusleiligheter og vært på glamorøse middager og begivenheter. Skulle ikke forundre meg om han betaler tilbake dette om han tjener godt på historien sin Hahaha. Dagens mest kunnskapsløse kommentar. Denne mannen bryr seg bare om seg selv og seg selv alene. Han gir jo igjen for å kunne gjennomføre con jobben. Det er et komplekst puslespill for å holde folk på kroken. Dere ødelegger så mye for alle menn når dere forsvarer rasshøl som dette. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 18. februar 2022 #566 Del Skrevet 18. februar 2022 Leonaen skrev (29 minutter siden): Kan så være. Jeg har ikke så mye kunnskap om hvor vanlig det er. Bryr meg svært lite om skalaen. 👏👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 18. februar 2022 #567 Del Skrevet 18. februar 2022 Lenesene skrev (4 minutter siden): Hahaha. Dagens mest kunnskapsløse kommentar. Denne mannen bryr seg bare om seg selv og seg selv alene. Han gir jo igjen for å kunne gjennomføre con jobben. Det er et komplekst puslespill for å holde folk på kroken. Dere ødelegger så mye for alle menn når dere forsvarer rasshøl som dette. Du ødelegger mer for deg selv om du fraskriver disse gold diggerene noe ansvar for situasjonen de har satt seg i. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 18. februar 2022 #568 Del Skrevet 18. februar 2022 Jeg har vært kjæreste med en cluster B, det var som å være under en forbannelse jeg ikke klarte å komme meg bort fra. Var på en måte forhekset.. Jeg VET dette høres latterlig ut, men det var slik. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 18. februar 2022 #569 Del Skrevet 18. februar 2022 kar90 skrev (Akkurat nå): Du ødelegger mer for deg selv om du fraskriver disse gold diggerene noe ansvar for situasjonen de har satt seg i. Det finnes mer årsaker enn det øyet ser.. dessverre tror jeg dette må oppleves selv for og forstå dybden i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenesene Skrevet 18. februar 2022 #570 Del Skrevet 18. februar 2022 kar90 skrev (Akkurat nå): Du ødelegger mer for deg selv om du fraskriver disse gold diggerene noe ansvar for situasjonen de har satt seg i. Forventet ikke noe annet enn DARVO fra deg. Jenter er jo bare horer som ikke tar betalt uansett i dine øyne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 18. februar 2022 #571 Del Skrevet 18. februar 2022 Lenesene skrev (4 minutter siden): Forventet ikke noe annet enn DARVO fra deg. Jenter er jo bare horer som ikke tar betalt uansett i dine øyne. Cecilie tar inget ansvar for det hun har gjort. Hun har svindlet til seg penger fra banken, kun fordi hun fant en fyr hun trodde var rik, og hun har overbevist seg selv om at hun ikke er grunn, grisk og overfladisk, og liksom prøvde å hjelpe en fyr i nød. Det er så gjennomskubart, og en stor andel vil slite å ha sympati med henne av nettopp disse grunnene. Du er vel samme ulla, eller kanskje bare slike jenters nyttige idiot. 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskaffe123 Skrevet 19. februar 2022 #572 Del Skrevet 19. februar 2022 kar90 skrev (10 timer siden): Cecilie tar inget ansvar for det hun har gjort. Hun har svindlet til seg penger fra banken, kun fordi hun fant en fyr hun trodde var rik, og hun har overbevist seg selv om at hun ikke er grunn, grisk og overfladisk, og liksom prøvde å hjelpe en fyr i nød. Det er så gjennomskubart, og en stor andel vil slite å ha sympati med henne av nettopp disse grunnene. Du er vel samme ulla, eller kanskje bare slike jenters nyttige idiot. Igjen med det våset om å svindle en bank. Herregud hvem som helst kan få milliongjeld ved å søke x antall forbrukslån. Fordi forbrukslån faktisk ikke krever noe form for dokumentasjon på at du er i stand til å betale pengene tilbake. Dette var også i 2018, og da var det enda mer ville vesten når det gjaldt forbrukslån. Cecilie ble fortalt av svindleren hvordan hun skulle få høyere kreditt på Amex og var nølende til å gjøre det. Har du sett dokumentaren? Så du at Cecilie var engstelig fordi hun innså at pengebruken var ute av kontroll? Men hun stolte dessverre på en kriminell. Hvis man skal ta lærdom av noe her, så er det jo at menn (igjen) viser seg å være noen møkkafolk uten snev av samvittighet. Man bør heller ikke glemme at andre kvinner ble svindlet etter Cecilie og fikk nyss i det utelukkende fordi Cecilie stod frem i VG. Ergo har hun gjort en kjempeinnsats for at andre ikke skal oppleve det samme. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 19. februar 2022 #573 Del Skrevet 19. februar 2022 Har ikke sett den, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Fenger ikke veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jokke1 Skrevet 19. februar 2022 #574 Del Skrevet 19. februar 2022 (endret) Gjest Marbelle skrev (På 6.2.2022 den 2.12): Så hvorfør tokk ikke banken det videre da? Det er jo dem som bestemmer og så obvoius at dem ansåg at hun var i en sårbar situation. Hun ble grovt manipulert! Det er forsjell på å bli manipulert en å bare forfalske kun for sin egen vinning - eller gå emot loven bevist. Jeg sier ikke at det jeg nå skal skrive stemmer, men en kan anta at det finnes en rimelig stor sannsynlighet for at det stemmer. Den norske dama er, uten at hun nødvendigvis har mine verdier, en flott dame utseendemessig. Hun kunne lett blitt sammen med Sigurd Siggerud, Ola Olsen i Norge eller Clark Clarkson i London. Hun vil ikke ha disse fordi hun nå har funnet den fantastiske prinsen i livet sitt, som har mer penger enn hun noensinne vil klare å bruke. Jeg er rimelig sikker på at dersom dette var Per Persen som gikk på arbeidsavklaringspenger så hadde hun ikke tatt opp og slengt over samme mengde penger i hans retning. Hun ser det altså som penger som hun uansett vil få tilbake, ganger 1000. Hun vil, så lenge de er sammen, kunne leve som en prinsesse der han forsørger henne. DERMED blir det for egen vinning. At hun ikke saksøkes av banken er for meg helt latterlig. Skal en synes synd på noen? Hva med mannlige festglade menn som dopes ned på GHB i øst-europa for så å våkne opp med -300.000 på konto. Det finnes flere tilfeller hvor 10.000-flere hundre tusen har blitt trukket fra menn i slike sammenhenger. Det er selvfølgelig ingenting å få igjen på dette, og menn som har vært på strippeklubb blir sett ned på av damer, FYSJ for noen menn. Mens her sitter det en obvious golddigger i mine øyne og ber om medlidenhet? Noen ganger tror jeg ikke (noen!) kvinner er programmert til å skjønne sunn fornuft. Og til dere som synes det er så stort at de blottlegger seg med historien. Har dere peiling på hvor mange incels som er villige til å bla opp enorme summer til alt fra skitne sokker til hot-tub girls, og fuckings ALT innimellom? De viser seg selv hovedsaklig for å redde sin egen stump. Endret 19. februar 2022 av jokke1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jokke1 Skrevet 19. februar 2022 #575 Del Skrevet 19. februar 2022 Olsen skrev (På 10.2.2022 den 5.01): Jeg savner noen refleksjoner hos den norske og den svenske damen som var med i dokumentaren. Det var som jeg fikk følelsen av at de nøt litt for mye å fortelle historien sin og bli filmet. Det er ikke alltid det er like passende å smile... At fyren er en gjennomført svindler og at det er han som er skurken er det vel lite tvil om. At rettsvesen/politi ikke tar mer tak i en slik fyr er synd. Noe av problemet er vel at han opererer så raskt og forflytter seg enda raskere. Han har antakelig noen evner helt utenom det vanlige når det gjelder å få folk i garnet sitt og utnytte dette. Han har jo holdt på siden han var tenåring, og ikke bare med jenter/kvinner. Jeg tipper at noen tidligere klassekamerater ville hatt noe å fortelle, også. Blir man betatt/forelsket er det ikke akkurat slik at evnen til kritisk tenkning øker. Men man er fortsatt ansvarlig for det man foretar seg, inkludert ansvar for lån man tar opp. Mulig bankene burde sjekket nærmere, men denne lønnsutbetalingen hun kunne dokumentere kan jo ha virket overbevisende nok. Og hun lånte vel i ulike banker, tror det var 9 forskjellige. Jeg skulle ønske vi kunne fått litt mer god, gammeldags etterpåklokskap fra ofrene. Etterpåklokskap er tross alt bedre enn ingen klokskap. For det savner jeg her. Det er nesten så jeg fikk inntrykk at to av damene(hun norske og hun svenske) syntes at det hadde vært verdt det og at nå skal bankene ta ansvaret. Her har jo også de som lager filmen et ansvar, et ansvar for hvordan ofrene framstår. Jeg ser hvem som er ofrene i denne historien, men de to damene vekket ikke så veldig mye sympati hos meg i måten de framstod på. Rettsvesenet tar tak i? Damene har tatt opp lån i eget navn og overført? Det er ingenting ulovlig med det. Uetisk? Absolutt. Ulovlig? Absolutt ikke. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 19. februar 2022 #576 Del Skrevet 19. februar 2022 jokke1 skrev (20 minutter siden): Jeg sier ikke at det jeg nå skal skrive stemmer, men en kan anta at det finnes en rimelig stor sannsynlighet for at det stemmer. Den norske dama er, uten at hun nødvendigvis har mine verdier, en flott dame utseendemessig. Hun kunne lett blitt sammen med Sigurd Siggerud, Ola Olsen i Norge eller Clark Clarkson i London. Hun vil ikke ha disse fordi hun nå har funnet den fantastiske prinsen i livet sitt, som har mer penger enn hun noensinne vil klare å bruke. Jeg er rimelig sikker på at dersom dette var Per Persen som gikk på arbeidsavklaringspenger så hadde hun ikke tatt opp og slengt over samme mengde penger i hans retning. Hun ser det altså som penger som hun uansett vil få tilbake, ganger 1000. Hun vil, så lenge de er sammen, kunne leve som en prinsesse der han forsørger henne. DERMED blir det for egen vinning. At hun ikke saksøkes av banken er for meg helt latterlig. Skal en synes synd på noen? Hva med mannlige festglade menn som dopes ned på GHB i øst-europa for så å våkne opp med -300.000 på konto. Det finnes flere tilfeller hvor 10.000-flere hundre tusen har blitt trukket fra menn i slike sammenhenger. Det er selvfølgelig ingenting å få igjen på dette, og menn som har vært på strippeklubb blir sett ned på av damer, FYSJ for noen menn. Mens her sitter det en obvious golddigger i mine øyne og ber om medlidenhet? Noen ganger tror jeg ikke (noen!) kvinner er programmert til å skjønne sunn fornuft. Og til dere som synes det er så stort at de blottlegger seg med historien. Har dere peiling på hvor mange incels som er villige til å bla opp enorme summer til alt fra skitne sokker til hot-tub girls, og fuckings ALT innimellom? De viser seg selv hovedsaklig for å redde sin egen stump. Jeg tror du traff spikeren presis på hodet her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
someone_here Skrevet 19. februar 2022 #577 Del Skrevet 19. februar 2022 Lenesene skrev (16 timer siden): Hahaha. Dagens mest kunnskapsløse kommentar. Denne mannen bryr seg bare om seg selv og seg selv alene. Han gir jo igjen for å kunne gjennomføre con jobben. Det er et komplekst puslespill for å holde folk på kroken. Dere ødelegger så mye for alle menn når dere forsvarer rasshøl som dette. Ødelegger ikke disse tre golddiggere for kvinner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 19. februar 2022 #578 Del Skrevet 19. februar 2022 Iskaffe123 skrev (7 timer siden): Igjen med det våset om å svindle en bank. Herregud hvem som helst kan få milliongjeld ved å søke x antall forbrukslån. Fordi forbrukslån faktisk ikke krever noe form for dokumentasjon på at du er i stand til å betale pengene tilbake. Dette var også i 2018, og da var det enda mer ville vesten når det gjaldt forbrukslån. Cecilie ble fortalt av svindleren hvordan hun skulle få høyere kreditt på Amex og var nølende til å gjøre det. Har du sett dokumentaren? Så du at Cecilie var engstelig fordi hun innså at pengebruken var ute av kontroll? Men hun stolte dessverre på en kriminell. Hvis man skal ta lærdom av noe her, så er det jo at menn (igjen) viser seg å være noen møkkafolk uten snev av samvittighet. Man bør heller ikke glemme at andre kvinner ble svindlet etter Cecilie og fikk nyss i det utelukkende fordi Cecilie stod frem i VG. Ergo har hun gjort en kjempeinnsats for at andre ikke skal oppleve det samme. Ansvarsfraskrivelse. Hun var med på å svindle banken meg å oppgi falske opplysninger om sin inntekt. Videre viser hun ingen ansvar for det hun har gjort i ettertid, og hun skyver byrden og konsekvensene av sine dumme valg gjennom å tigge penger fra andre, samtidig som hun tar seg rikelig betalt av netflix , vg og gjennom foredrag. I tillegg ønsker hun å kneble Simons mulighet til å uttale seg og få sin side av saken fram. Cecilie framstår bare som en egoistisk, overfladisk og manipulerende jente, og jeg gleder meg til å høre hva simon har å si om saken. Forhåpentligvis vil det få folk til å slutte å donere til den dumme tiggekampanjen hennes. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 19. februar 2022 #579 Del Skrevet 19. februar 2022 Forøvrig smått underholdende med de andre gold diggerene her inne som er så støtt over at noen ikke har sympati for gold digging og tror at de skal endre på det gjennom å snu det på hode å stemple de som ikke har sympati med gold digging som er møkkafolkene. Kan nok spare dere for mye hodebry i framtiden å innse at å være gold digger gjør deg til en møkkaperson. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 19. februar 2022 #580 Del Skrevet 19. februar 2022 Jeg har blitt veldig utnyttet selv. Både økonomisk, emosjonelt, seksuelt osv. Faktisk ble jeg dratt inn i rusmiljøet og ja jeg lånte han penger. Ikke slike summer, men rundt 30 000. Har også blitt utnyttet av noen andre i rusmiljøet. Blitt brukt på en skikkelig stygg måte. Jeg er veldig naiv og jeg var et godtroende menneske. Jeg var sårbar og hadde store psykiske vansker som har problemer med grensesetting. Et latterlig lett offer med andre ord. Jeg ville jo bare hjelpe noen jeg trodde brydde seg om meg. Nå var ikke disse rike på noe som helst vis, jeg hadde mer midler enn dem, og jeg tok ikke opp lån, men det var da penger som burde blitt brukt på noe annet. Det verste er de emosjonelle sårene.... I hvert fall situasjonen kan jo ikke sammenlignes sånn sett, bortsett fra dette med at noen ER faktisk svært naiv og "dum", og det kan det være grunner til. Selv har jeg store relasjonsskader. Jeg tror ikke jeg hadde havnet i deres situasjon da fordi jeg har aldri tatt et forbrukslån i mitt liv. Det er jeg alt for godt opplært til å ikke gjøre. Ei heller hadde jeg vært interessert i et slikt luksusliv, men sånn utover det så vet jeg at jeg er et lett "bytte". Derfor har jeg dessverre blitt så skeptisk til egen dømmekraft at jeg tror at alle menn som i senere tid har kontaktet meg har dårlige intensjoner. Så nå er jeg havnet i motsatt ende. Alt for skeptisk. Men dette gjør at jeg kan forstå litt av mekanismen bak. Det psykologiske. Hvordan det er mulig å bli så rundlurt. 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå