Gå til innhold

Tinder-svindleren på Netflix, tanker?

Tanuki

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Million said:

Her er en som var på date med han en gang, og han prøvde å fange henne i nettet sitt, men hun avsto fra date nr to. "Han prøvde å virke tilgjort mystisk og ville ikke si hvor han var fra" sier hun blant annet.

https://www.thesun.co.uk/news/17628197/date-tinder-swindler-refused-red-flags/

Og samme sladderavis sier Simon lever livet som før:

https://www.thesun.co.uk/news/17626999/tinder-swindler-back-on-prowl/

Verste er jo at det finnes folk som er gale nok til å gi han penger nå fordi han er kjekk og berømt og smart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Albbas skrev (2 minutter siden):

Verste er jo at det finnes folk som er gale nok til å gi han penger nå fordi han er kjekk og berømt og smart. 

Er det? Eller har du lest det eller tror du det? Men ja, NOEN må jo fø han med penger, hvis bildene han driver og poster for tiden er fra nåtiden og ikke gamle bilder han sirkulerer i sosiale medier på nytt for å hekte nye damer ?

Hvis det er folk som faktisk HAR penger (ikke lånte), og `som velger å gi dem til han til tross for hva han er kjent for, så er det vel for så vidt greit. De kan gjøre hva de vil med pengene sine.  

Folk som har mye penger i banken, enten fordi de er fra rike familier eller har tjent, arvet, vunnet pengene, må få gi dem vekk til hvem de vil for min del. Bare synd hvis de blir lurt. Men gir de ham pengene fordi han er "kjendis" nå så har det jo rablet for disse kvinnene, i så fall..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjenner jeg synes synd i de jentene. Tenker at det er lett å sitte på et forum og si at man aldri ville latt seg bli lurt, men så har folk flest ingen forutsetninger for å kunne sette seg inn i en slik situasjon. Han er en profesjonell svindler. Det er nok ikke så bare-bare som enkelte skal ha det til å gjennomskue slikt.

Endret av Zikkzakk
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 22.37):

Han ser da unektelig veldig kjekk ut. Er dere ikke enige sånn isolert sett. Skjønner godt damene blir våte i trusa av ham og låner han penger. 

Anonymkode: 7c072...dd4

Han er virkelig ikke kjekk, hadde ikke vært kjekk om han hadde vært steinrik heller. Ikke en plass. Han ser ut som en tyrker på en bar i Alanya som står og pusser glass og blunker til deg mens kona fyker rundt i hijab og lange svarte skjørt og vasker hotellrommet til deg og venninna di. Nei mange takk. Grøss og gru. Ikke våt en plass her, blir fullstendig tørrlagt av å se på han kizen der. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (På 5.2.2022 den 17.08):

Jeg fatter ikke hvordan han ikke kunne bli dømt til å betale tilbake penger?  Hvorfor?  Kan jeg bare svindle folk for 10 mill, få noen få mnd fengsel og leve som før?  Kjekt å vite.

Ja, det kan du si, men de har jo frivillig gitt han disse pengene da? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Zikkzakk said:

Huff, kjenner jeg synes synd i de jentene. Tenker at det er lett å sitte på et forum og si at man aldri ville latt seg bli lurt, men så har folk flest ingen forutsetninger for å kunne sette seg inn i en slik situasjon. Han er en profesjonell svindler. Det er nok ikke så bare-bare som enkelte skal ha det til å gjennomskue slikt.

Nei det er det ikke og jeg kan godt forstå hun nederlandske for eksempel som var sammen med han i over ett år. Også hun svenske kan jeg forstå, hun var jo sammen med han en hel sommer. 

Men jeg må si jeg har vanskelig for å sette meg inn hva hun har tenkt hun norske. Hun hadde altså kjent han i en måned bare! Jeg hadde rømt hvis en mann hadde starta å snakke om barn og å flytte sammen etter så kort tid. Og de har jo ikke vært skikkelig sammen i en måned en gang, de hadde jo ikke møttes ofte. 

Uansett syns jeg det er veldig bra av de å gå ut offentlig med historien for å få advart andre. Men det var ikke noe om hun hadde anmeldt han i England? Skulle jo tro at han har blitt anmeldt i Sverige, Nederland og England selv om norsk politi ikke kan gjøre noe fordi det ikke skjedde her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes selvsagt svindleren er en ond jævel som må straffes. 

Men jeg forstår virkelig ikke at det er mulig å bli lurt på denne måten heller. Bare det at en sånn type mann viser interesse for en gjennomsnittlig utseende norsk jente som både er underbitt og litt chubby, burde få henne til å tenke at noe skurrer. En mann som han vil velge ei supermodelljente som er fikset på både her og der. (Nå er IKKE poenget mitt å snakke nedlatende om henne, men å understreke at hun er helt ordinær, som de fleste andre av oss.)

Og at en sånn type trenger penger fra henne er jo absurd og burde fått alle varselklokker til å ringe.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (På 14.2.2022 den 16.38):

Han er ikke berømt. Han er beryktet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (1 time siden):

Men jeg forstår virkelig ikke at det er mulig å bli lurt på denne måten heller. Bare det at en sånn type mann viser interesse for en gjennomsnittlig utseende norsk jente som både er underbitt og litt chubby, burde få henne til å tenke at noe skurrer. En mann som han vil velge ei supermodelljente som er fikset på både her og der. (Nå er IKKE poenget mitt å snakke nedlatende om henne, men å understreke at hun er helt ordinær, som de fleste andre av oss.)

Og at en sånn type trenger penger fra henne er jo absurd og burde fått alle varselklokker til å ringe.

Er ikke enig i at han er ond. Utspekulert ja, men i motsetning til mange svindlere så gir han jo faktisk noe igjen. Disse jentene er villedet til å delevis finansiert sitt eget forbruk i tillegg til hans. De har som sagt flydd verden rundt i privatfly, bodd i luksusleiligheter og vært på glamorøse middager og begivenheter. Skulle ikke forundre meg om han betaler tilbake dette om han tjener godt på historien sin

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder svindleren burde ha fått møtt Negan og Lucille og fått hilse på Lucille, akkurat som Glen fikk i TWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er sært at folk synes det er attraktivt med en mann som farter rundt i privatjet midt i en klimakrise. Og attpåtil sier han jobber med diamanter som er en ekstrem luguber bransje kun basert på utnytting.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde tullingen stilt opp slitte klær, fremmet en mest mulig spartansk livsstil og droppet all form for luksus på Tinder, så hadde disse kvinnene aldri i verden gitt ham oppmerksomhet eller gitt ham så mye penger.

dette viser bare hvor ufattelig desperate enkelte kvinner er, etter rike partnere.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kar90 skrev (På 17.2.2022 den 17.22):

Skulle ikke forundre meg om han betaler tilbake dette om han tjener godt på historien sin

Hahaha, tviler. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (På 17.2.2022 den 15.34):

Syns hu er pen jeg. Mens han er helt ordinær araber 🤔

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (47 minutter siden):

Syns hu er pen jeg. Mens han er helt ordinær araber 🤔

De har begge helt ordinære på utseende skalaen. Det er ikke uvanlig at jenter overvurderer eget og andre jenters utseende.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...