Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #201 Del Skrevet 5. februar 2022 kar90 skrev (19 minutter siden): Du gjør deg til et ganske lett offer for sånne som han hvis lærdommen din fra dette er å se hvordan en psykopat oppfører seg, og ikke det at man ikke tar opp lån over kreditgrensen sin for å betale noen som ber om penger av deg. Bortsett fra at han har ansatt folk for å spille roller, så klarer jeg ikke se at han er spesielt overbevisende eller god til å manipulere. Disse jentene ville tro på han, fordi han var kjekk og rik. Når det ikke skal mer til så er du enkel å manipulere. Tenk også det at han har sex med en jente, sier han elsker henne, jobber hardt for å få henne forelsket. For å så lure henne på penger. Og så fort han ikke får det han vil- da behandler han vedommende som dritt. Tenk deg selv når kjeresten din er sinna på deg. Det føles ikke godt ut sant. Men tenk da - sinna men du aner eller Skjønner ikke Hva du har gjort feil. Han vet precis Hva han gjør, han er Flink i det. Og han bryr seg ikke en dritt om disse jentene, han elsker dem ikke engang. Tenk det, å si til Noen at du elsker sen i 1,5 år. Ha sex med Noen etc. Men egt føler du ikke en dritt. Det sier jo veldigt mye om Hva det er før type av menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. februar 2022 #202 Del Skrevet 5. februar 2022 Han velger vel ut sårbare ofre, men disse damene virker ufattelig dumme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. februar 2022 #203 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (41 minutter siden): Han er en psykopat for sure. Han eier ikke engang lav selvfølelse, den finnes ikke. Dette er ikke ett menneske med lett narssisisme eller et menneske som scorer 1-2 på psykopatlisten. Han scorer alt! Han eier ikke skam- og han blir extremt sinna når han ikke får som han vil. Han er som ett barn i hode .Ett vanligt menneske ett normalt menneske eier skam og sier unskyld - og mener det. Han eier ikke skam, ikke heller empati. Spiller vel ingen rolle hvilken diagnose Sleip Sleipesen har. Poenget er at jentene var utrolig naive som lånte vekk penger til en "milliardær". Hvorfor skal man ikke ta ansvar for seg selv, når man gjør idiotiske valg? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #204 Del Skrevet 5. februar 2022 Damene er ikke dumme, de er ofre for en psykopat! Typisk at folk kaller de dumme, de kan takke seg selv osv, ja la oss shame ofre!" GI dere, jeg har sagt tidligere i denne tråden at det finnes noe som heter psykopater, narsissister, traumebånd og hekt. Jeg har opplevd det selv ( uten penger involvert, men gale nok ).. det er om du blir satt under en magisk spell eller noe, det er altoppslukende. Les mer om det og fortså dynamikken bak. Anonymkode: 7b23e...9ad 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #205 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Hannah80 skrev (8 timer siden): Spiller vel ingen rolle hvilken diagnose Sleip Sleipesen har. Poenget er at jentene var utrolig naive som lånte vekk penger til en "milliardær". Hvorfor skal man ikke ta ansvar for seg selv, når man gjør idiotiske valg? Er Ikke en diagnose. Personlighetsførstyrelse. Men joda har jo mye å si. Hvis det fremstår som du har masse penger og du er troverdig Så er det mer sansynligt at du låner ut penger til Noen en til Noen som ikke fremstår som ekonomisk stabil. Han sa jo at han var i fare. Han var i fare og trengte akutt hjelp! Jeg Skjønner disse jentene og syns det er skremmene at slike men som han vandrer der ute. Fleste normale mennesker har empati- og derfør en sårbarhet. Og da er ting lettere gjort en sagt. Endret 6. februar 2022 av Marbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #206 Del Skrevet 5. februar 2022 Med tanke på alle damene her som beholder utro menn, menn som ikke rydder og vasker hjemme, menn man ikke kan snakke med ect Denne mannen var lett å prate med,behandla deg utrolig bra, tok deg med på ferier, ville flytte sammen med de han var kjæreste med... Selvfølgelig var ikke de han datet dumme. De ble bare utsatt for en veldig flink manipulator. Anonymkode: 6a4bb...70a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 5. februar 2022 #207 Del Skrevet 5. februar 2022 Hannah80 skrev (25 minutter siden): Spiller vel ingen rolle hvilken diagnose Sleip Sleipesen har. Poenget er at jentene var utrolig naive som lånte vekk penger til en "milliardær". Hvorfor skal man ikke ta ansvar for seg selv, når man gjør idiotiske valg? 🔺 Slutt med å skylde på ofrene. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. februar 2022 #208 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (Akkurat nå): Er Ikke en diagnose. Personlighetsførstyrelse. Men joda har jo alt å si. Hvis det fremstår som du har masse penger og du er troverdig Så er det mer sansynligt at du låner ut penger til Noen en til Noen som ikke fremstår som ekonomisk stabil. Han dro jo Norge at han var i fare. Han var i fare og trengte akutt hjelp! Jeg Skjønner disse jentene og syns det er skremmene at slike men som han vandrer der ute. Må le. Det er jo enda dummere å låne bort penger til noen som tilsynelatende er stinn av penger. Vet du, jeg er så lei av å høre enkelte stakkarsliggjøre disse kvinnene, så til de grader. Hun norske SVINDLET jo banken, for å kunne få låne et høyere beløp. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. februar 2022 #209 Del Skrevet 5. februar 2022 Koskos skrev (1 minutt siden): 🔺 Slutt med å skylde på ofrene. Det ene "offeret" svindlet jo banken. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #210 Del Skrevet 5. februar 2022 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Må le. Det er jo enda dummere å låne bort penger til noen som tilsynelatende er stinn av penger. Vet du, jeg er så lei av å høre enkelte stakkarsliggjøre disse kvinnene, så til de grader. Hun norske SVINDLET jo banken, for å kunne få låne et høyere beløp. Jeg ler Desverre ikke med deg her….. blir mer kvalm av åssen du resonerer seriøst slutt å skyld på offrene. Det er ikke okey. Det er mange gutter der ute nå som ser opp til Simon. Du ska bare lese på instagram og over nette. Mens disse jentene får unødvendigt mye hat. for real vi lever da i 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #211 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Hannah80 skrev (3 minutter siden): Det ene "offeret" svindlet jo banken. Umuligt. Hun har jo en gjeld som ska betales. Med penger som har brukts av Noen andre på helt tullete ting! Synes du det er greit eller? Endret 5. februar 2022 av Marbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 5. februar 2022 #212 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (2 minutter siden): Umuligt. Hun har jo en gjeld som ska betales. Med penger som har brukts av Noen andre på helt tullete ting! Synes du det er greit eller? Hva mener du med det. Hun sier svart på hvitt at hun har vært med på et bedrag for å få økt kredittgrensen sin. Klart hun skal betale tilbake dette. Er det Simon som har tatt opp disse lånene? Nei 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 5. februar 2022 #213 Del Skrevet 5. februar 2022 Hannah80 skrev (34 minutter siden): Spiller vel ingen rolle hvilken diagnose Sleip Sleipesen har. Poenget er at jentene var utrolig naive som lånte vekk penger til en "milliardær". Hvorfor skal man ikke ta ansvar for seg selv, når man gjør idiotiske valg? Han lot jo til og med som at han var i fare og ble slått, sendte penger av blodige sår, og sa at noen var etter ham. Ikke rart at man da kjenner på et behov for å redde den man er glad i. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #214 Del Skrevet 5. februar 2022 kar90 skrev (1 minutt siden): Hva mener du med det. Hun sier svart på hvitt at hun har vært med på et bedrag for å få økt kredittgrensen sin. Klart hun skal betale tilbake dette. Er det Simon som har tatt opp disse lånene? Nei Ja men det er jo han som har brukt alle penger- på tull. Og lovet henne om og om igjen at hun ska få tilbake det. Nei Nei Nei syns det er helt för jäääävligt! Stakkars jenter på riktigt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #215 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Han ser da unektelig veldig kjekk ut. Er dere ikke enige sånn isolert sett. Skjønner godt damene blir våte i trusa av ham og låner han penger. Anonymkode: 7c072...dd4 Tror ikke så mange hadde blitt trollbundet av ham hvis han ikke flashet all den luksusen, gikk i merkeklær og var så nystriglet i hår og skjegg. Du ser hun svenske dama sier jo at han var "for lav for hennes smak". Han er altså en lav fyr som later som han har ræva full av penger. Hadde han droppet all luksusfakeflashingen, grodd ut skjegget og hatt bilder av seg selv i flekkete joggebukse så ville nok mange av de sett forbi fyren. Det er pengene som tiltrekker. Se bare på søkkrike menn her til lands som er uheldig med utseende men som likevel går med en babe i hver arm. Anonymkode: 1de99...3d1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 5. februar 2022 #216 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (Akkurat nå): Ja men det er jo han som har brukt alle penger- på tull. Og lovet henne om og om igjen at hun ska få tilbake det. Nei Nei Nei syns det er helt för jäääävligt! Stakkars jenter på riktigt Hun har jo vært med på mye av dette tullet med å bli flydd Europa rundt og spist på dyre resturanter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 5. februar 2022 #217 Del Skrevet 5. februar 2022 Jeg føler jeg aldri kunne gått på det selv, men er heller ikke interessert i den typen livsstil og har aldri lest en blogg eller vært på Tinder. Samtidig synes jeg virkelig de eier historien fordi de tør å gå ut med den for å forebygge at det skjer andre. Det står det virkelig respekt av, og det vet jeg ikke om jeg selv hadde turt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. februar 2022 #218 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (1 minutt siden): Ja men det er jo han som har brukt alle penger- på tull. Og lovet henne om og om igjen at hun ska få tilbake det. Nei Nei Nei syns det er helt för jäääävligt! Stakkars jenter på riktigt Hvorfor hopper du hele tiden over det faktum at den norske kvinnen svindlet banken? Det var hun som svindlet banken. Spiller ingen rolle hvem som endte opp med å bruke pengene. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 5. februar 2022 #219 Del Skrevet 5. februar 2022 Rosa Dartle skrev (Akkurat nå): Jeg føler jeg aldri kunne gått på det selv, men er heller ikke interessert i den typen livsstil og har aldri lest en blogg eller vært på Tinder. Samtidig synes jeg virkelig de eier historien fordi de tør å gå ut med den for å forebygge at det skjer andre. Det står det virkelig respekt av, og det vet jeg ikke om jeg selv hadde turt. Hun gjør det jo for å tjene penger å bygge en folkeopinion i sitt favør mot de fæle bankene som hun har kostet store tap 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #220 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Hannah80 skrev (6 minutter siden): Hvorfor hopper du hele tiden over det faktum at den norske kvinnen svindlet banken? Det var hun som svindlet banken. Spiller ingen rolle hvem som endte opp med å bruke pengene. Så Hvis du tar et banklån for å kjøpe lelighet så svindler du banken? Hvordan tenker du? Er du seriøs nå eller Hva er vitsen? Disse jentene har gjeld som ingen andre vil betale- kun dem. Og det er mange 1000 andre jenter der ute som har blitt svindlet på samme måte og som sitter å betaler. alltså jeg Tenkte først at shit di får skylla sig selve. Men når en Skjønner psykologin bak det og faktiskt leser på Litt. Så er det tragiskt, skremmende og helt förjävligt. Håper aldri du får oppleve å bli lurt Noen gang i dit liv. Du kan godt møte Noen du er sammen med i mange år, kanskje er gift med som først svindler deg når tilliten er byggd opp. Hade barnet ditt vart i en situation der det sto mellom liv og død så hade du lånt alle penger i verlden for å redde dit barn. Er lit øverdrevent nå men det er på en måte samme psykologi bak- redsel før å miste Noen en elsker Endret 5. februar 2022 av Marbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå