Frida Skrevet 5. februar 2022 #241 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (6 minutter siden): Du svarte på noe jeg hade skrevet som ikke har med det å gjøre i det hele tatt. hun må fortsatt betale en gjeld. Så det spiller ingen rolle. Er ingen andre som vil betale den. Med mindre Simon plutseligt får ett hjerte og empati Du får lese ditt eget innlegg igjen da, #207 Det står på forrige side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #242 Del Skrevet 5. februar 2022 Frida skrev (Akkurat nå): Du får lese ditt eget innlegg igjen da, #207 Det står på forrige side. Hun måtte jo selge leligheten sin for real ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 5. februar 2022 #243 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (Akkurat nå): Hun måtte jo selge leligheten sin for real ass Det er vel bare vel fortjent. Er vel folk som ikke engang vil få eie en leilighet til tross for at de jobber og står på og ikke gjør slike idiotiske ting som å svindle en bank for en fyr du har datet i noen uker. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. februar 2022 #244 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (37 minutter siden): Så Hvis du tar et banklån for å kjøpe lelighet så svindler du banken? Hvordan tenker du? Er du seriøs nå eller Hva er vitsen? Disse jentene har gjeld som ingen andre vil betale- kun dem. Og det er mange 1000 andre jenter der ute som har blitt svindlet på samme måte og som sitter å betaler. Ja, jeg svindler banken hvis jeg gir dem falsk dokumentasjon på inntekten min. Slik som den norske kvinnen gjorde. Er du seriøs? Hvorfor setter du deg ikke ordentlig inn i saken? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar 2022 #245 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (1 minutt siden): Hun måtte jo selge leligheten sin for real ass ja? selvfølgelig må hun betale ned lånene hun har tatt opp? Det må vi alle sammen! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #246 Del Skrevet 5. februar 2022 Frida skrev (3 minutter siden): Du får lese ditt eget innlegg igjen da, #207 Det står på forrige side. Svar på 207 va ment ”jeg trur ikke på at du aldri hade lånt ut penger” Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar 2022 #247 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (Akkurat nå): Svar på 207 va ment ”jeg trur ikke på at du aldri hade lånt ut penger” Da må du formulere deg bedre slik at det går an å forstå deg. Og hvorfor tror du ikke vi er mange som aldri hadde lånt ut penger? Fordi du vil tro at alle er like naive? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #248 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Frida skrev (2 timer siden): Da må du formulere deg bedre slik at det går an å forstå deg. Og hvorfor tror du ikke vi er mange som aldri hadde lånt ut penger? Fordi du vil tro at alle er like naive? Du må lese hele kontexten hvis du ska skjønne. Ikke bare den settningen. vedkommende skrev noe som ”nej skulle aldri låne penger Hvis min partner var i fare på liv å død” noe sånt så svarte jeg : i Don’t belive yah typ get it now? Endret 5. februar 2022 av Marbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar 2022 #249 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (Akkurat nå): Du må lese hele kontextet Hvis du ska skjønne. Ikke bare den settningen. 🙄 haha, så du svarer bare i hytt og pine? Beklager men jeg klarer ikke å ta deg seriøst. Det du skriver gir ingen mening. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #250 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Frida skrev (2 timer siden): 🙄 haha, så du svarer bare i hytt og pine? Beklager men jeg klarer ikke å ta deg seriøst. Det du skriver gir ingen mening. Klarer ikke ta deg seriøst heller siden du obviously tokk illa upp? Du hopper in og kommenterer på dette uten å ha lest Hva vi skrev om. jeg skrev : En partner kan vare like elsket som et barn. Og jeg skrev overdrevent men du klarte ikke se det ? vedkommende skrev: Hun har svindlet banken og må gjøre opp for seg. Uansett hvem som trenger penger, hadde jeg aldri i svarte livet tatt opp lån for å "redde" noen. Aldri. jeg svarte vedkommende tillbake: nä då får du tycka det. Men jag tror inte på dig. vedkommende og jeg fortsatte konversationen og hen skrev : Hjelper ikke. Hadde aldri lånt vedkommende penger. Tigger en etter penger, er det over og ut med "kjærligheten". der jeg svarte Never Say never. Hva er det her som du ikke Skjønner? Vedkommende alltså mennesket / personen jeg skrev med. Hen Skjønnte jo. Og fortsatte diskussionen med mig. Så pliz fortell meg Hva det er jeg ska formulere om? Endret 5. februar 2022 av Marbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gratinara Skrevet 5. februar 2022 #251 Del Skrevet 5. februar 2022 Vanskelig å se for seg hvordan man hadde reagert ja, men tror nok selv at jeg ikke hadde gått like langt som mange av disse ofrene. Men som flere har sagt her tidligere, finner manipulatoren det riktige offeret og trykker på de riktige knappene så kan det gå ganske langt. Mye tyder på at manipulatoren er svært god på å lese usikkerhetene og ønskene/udekte behov hos folk for så spille videre på dette... Etterhvert, med nok "priming" får de tilgang rett inn i reptilhjernen, til "ugg og bugg" som ønsker seg den nyeste skinnfellen og de flotteste barna, gullkjedene osv...Da rekker ikke den logiske hjernen og reagere. Da er mye allerede gjort! Dette ligner mye på mekanismen når man slår til på et salg der man egentlig ikke liker eller trenger plagget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #252 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Hannah80 skrev (7 timer siden): Ja, jeg svindler banken hvis jeg gir dem falsk dokumentasjon på inntekten min. Slik som den norske kvinnen gjorde. Er du seriøs? Hvorfor setter du deg ikke ordentlig inn i saken? Men jag har jo ikke sagt noe annet? Har sagt hele tia at hun må betale? Og Nei det kommer ikke frem i dokumentæren. Og den der vg saken er jo for di som betaler. Min diskussion handler om at han har svindlet henne og det står jeg fast for. du kan mene Hva du vil men i bin og grunn er det jenter som har blitt utsatt og er offre. Og det Håper jeg virkelig ikke folk her inne støtter Endret 6. februar 2022 av Marbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #253 Del Skrevet 5. februar 2022 Hannah80 skrev (1 time siden): Ja, jeg svindler banken hvis jeg gir dem falsk dokumentasjon på inntekten min. Slik som den norske kvinnen gjorde. Er du seriøs? Hvorfor setter du deg ikke ordentlig inn i saken? Finner btw ikke noen stolbar info om att hun skulle ha svindlet banken eller gjort noe ulovligt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #254 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Hannah80 skrev (1 time siden): Ja, jeg svindler banken hvis jeg gir dem falsk dokumentasjon på inntekten min. Slik som den norske kvinnen gjorde. Er du seriøs? Hvorfor setter du deg ikke ordentlig inn i saken? Du det står Ikke ett endaste sted at hun har gjort noe ulovligt. Eller at hun har svindlet bankene. Ikke engang i artikeln som ble vidersendt her inne. Så vet ikke Hvor du får det ifra. Sen husk det at alle kan glemme å oppgi inntekt når en psykiskt dårlig eller syk, hun lå vel inne på psykiatri en periode Etter handelsen. Kom gjerne med relevant fakta takk Jeg har også svårt å tro på at hun medveten kommer med falsk dokumentation. Som at hun prøver å smite vekk? Hvor står dette? Endret 5. februar 2022 av Marbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missbluebird Skrevet 5. februar 2022 #255 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Man kan si mye om hver enkelt av partene i denne dokumentaren, og ikke mye positivt. Det er fra starten noen røde flagg på størrelsen med en skyskraper som man tydelig ikke får med seg. Dette er på samme nivå som e-postene "Jeg er en prins fra Afrika og har funnet ut at du er en av mine nærmeste slektninger". Om du gir fra deg all informasjonen om degselv inkludert pass til en person du har møtt et par ganger, så bør du virkelig vurdere om du bør besitte dette på egenhånd. Når du så går med på å bare bli "ansatt" i et firma du ikke kjenner uten intervju, uten krav, uten stillingsannonsen, uten formell innføring, uten oppmøte etc og bare får noen penger, så er du faktisk med på det man normalt ville klassifisere som korrupsjon / svindel. Etter at du har gjort disse tingene, så går du til det steget å kjøper deg en leilighet som er utenfor det du faktisk ærlig har jobbet for og er langt over det du normalt ville klart å betale, så er det faktisk ikke synd på deg. Du bruker her en "lønn" som ikke er normal og som du ikke har jobbet for. Når du videre bruker dette til å skaffe deg kredittkort hele 9 ganger på rad, så tyder det på at du ikke bør noen gang få styre din egen økonomi. Kjedelig at du har kommet i denne situasjonen, bankene har også en god del skyld her, men du har utført og du bør dermed betale tilbake det du har lånt. Med eller uten renter kan man diskutere, sammen med tidsrammen. Dersom en person faktisk er så rik, så har personen mer enn 1 kort, mer enn 1 bankkonto. Og eneste måten alle disse ville ha blitt stengt på samtidig på kryss av banker vil da være om personen blir tatt for noe kriminelt. Det er et rødt flagg på størrelsen med månen. Du er på Tinder, og du møter en fyr som har kjæreste så har man missforstått noe med det å finne kjæreste på Tinder. Det er ikke et sted for å finne venner. Og etter å ha møtt en "venn" ett par ganger, så blir du bare ute av det blå fraktet rundt omkring i verden gratis? INGENTING er gratis. Ikke engang vannet i springen! Her er man ekstremt selvopptatt og bare forventer at ting skal komme. Dersom du lar deg bli behandlet som et objekt, så er det naturlig at objektet blir kastet bort når det ikke har noen verdi lenger. Det er veldig synd på disse jentene og alle de andre menneske. De mangler noen veldig grunnleggende i deres oppvekst som gjør dem i stand til å skille rett og galt, men også se klare logiske brister. Kjærlighet gjør blind, men dette går desverre langt utenfor det å være blind av kjærlighet. Endret 5. februar 2022 av missbluebird 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #256 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Hannah80 skrev (1 time siden): Ja, jeg svindler banken hvis jeg gir dem falsk dokumentasjon på inntekten min. Slik som den norske kvinnen gjorde. Er du seriøs? Hvorfor setter du deg ikke ordentlig inn i saken? Venter fortsatt på information som er til å stole på? Finner ikke noe på google. Står ikke på vg heller- står at hun er skyldig penger Thats it. Endret 5. februar 2022 av Marbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. februar 2022 #257 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (24 minutter siden): Venter fortsatt på information som er til å stole på? Finner ikke noe på google. Står ikke på vg heller- står at hun er skyldig penger Thats it. Hun forteller det jo selv, i dokumentaren😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #258 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Hannah80 skrev (7 minutter siden): Hun forteller det jo selv, i dokumentaren😂 hvis det er i dokumentæren du tenker på at hun skrev at hun var ansatt hos Simons foretak så er jo det en annen sak. Hun visste vel ikke bedre. Du så jo også Hvor aggressiv og manipulativ Simon var. Og hun tar jo ansvar for gjelden sin. Så Hva er problemet? Skjønner veldigt godt at hun vil advare andre og at hun i tillegg vil ha tillbake pengene sine fra Simon eller hjelp til å betale gjelden. Er jo mange som får hjelp sån Ellers via gofund me, spleis etc for å betalte gjeld. Eller til og med til å kjøpe hytte. Så Hva er problemet? Ska du fortsette å legge hele skylda på henne Eller? Endret 5. februar 2022 av Marbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøddel Skrevet 5. februar 2022 #259 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (22 minutter siden): hvis det er i dokumentæren du tenker på at hun skrev at hun var ansatt hos Simons foretak så er jo det en annen sak. Hun visste vel ikke bedre. Du så jo også Hvor aggressiv og manipulativ Simon var. Og hun tar jo ansvar for gjelden sin. Så Hva er problemet? Skjønner veldigt godt at hun vil advare andre og at hun i tillegg vil ha tillbake pengene sine fra Simon eller hjelp til å betale gjelden. Er jo mange som får hjelp sån Ellers via gofund me, spleis etc for å betalte gjeld. Eller til og med til å kjøpe hytte. Så Hva er problemet? Ska du fortsette å legge hele skylda på henne Eller? …… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #260 Del Skrevet 5. februar 2022 Tøddel skrev (5 minutter siden): …… Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå