Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #221 Del Skrevet 5. februar 2022 kar90 skrev (10 minutter siden): Hun har jo vært med på mye av dette tullet med å bli flydd Europa rundt og spist på dyre kar90 skrev (10 minutter siden): Hun har jo vært med på mye av dette tullet med å bli flydd Europa rundt og spist på dyre resturanter At folk ikke Skjønner allvoret i dette. Håpløst ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. februar 2022 #222 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (7 minutter siden): Så Hvis du tar et banklån for å kjøpe lelighet så svindler du banken? Hvordan tenker du? Er du seriøs nå eller Hva er vitsen? Disse jentene har gjeld som ingen andre vil betale- kun dem. Og det er mange 1000 andre jenter der ute som har blitt svindlet på samme måte og som sitter å betaler. alltså jeg Tenkte først at shit di får skylla sig selve. Men når en Skjønner psykologin bak det og faktiskt leser på Litt. Så er det tragiskt, skremmende og helt förjävligt. Håper aldri du får oppleve å bli lurt Noen gang i dit liv. Du kan godt møte Noen du er sammen med i mange år, kanskje er gift med som først svindler deg når tilliten er byggd opp. Hade barnet ditt vart i en situation der det sto mellom liv og død så hade du lånt alle penger i verlden for å redde dit barn. Er lit øverdrevent nå men det er på en måte samme psykologi bak- redsel før å miste Noen en elsker Hun har svindlet banken ved å oppgi inntekt som hun ikke hadde. Nå er det heller ikke et barn det gjelder. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #223 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Honey Dew skrev (7 timer siden): Hun har svindlet banken ved å oppgi inntekt som hun ikke hadde. Nå er det heller ikke et barn det gjelder. En partner kan vare like elsket som et barn. Og jeg skrev overdrevent leste du det? Endret 6. februar 2022 av Marbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #224 Del Skrevet 5. februar 2022 Honey Dew skrev (1 minutt siden): Hun har svindlet banken ved å oppgi inntekt som hun ikke hadde. Nå er det heller ikke et barn det gjelder. Det er jo inget som fremkom i dokumentären Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. februar 2022 #225 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (Akkurat nå): En partner kan vare like elsket som et barn. Og jeg skrev overdrevent men du klarte ikke se det eller? Hun har svindlet banken og må gjøre opp for seg. Uansett hvem som trenger penger, hadde jeg aldri i svarte livet tatt opp lån for å "redde" noen. Aldri. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #226 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Honey Dew skrev (2 minutter siden): Hun har svindlet banken og må gjøre opp for seg. Uansett hvem som trenger penger, hadde jeg aldri i svarte livet tatt opp lån for å "redde" noen. Aldri. Nä då får du väl tycka det då! Men jeg tror ikke på deg jeg Endret 5. februar 2022 av Marbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar 2022 #227 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (Akkurat nå): En partner kan vare like elsket som et barn. Og jeg skrev overdrevent men du klarte ikke se det eller? Jeg nekter å tro at du etter noen uker, 3 i dette tilfellet, elsker en person like høyt som ditt eget barn! I så fall bør du oppsøke hjelp av noe slag. At man blir forelsket i løpet av denne tiden, ok! Men elsker noen like høyt som eget barn?? Aldri i verden! Og uansett hva du tror eller ikke tror, så har hun svindlet banken. Og når du låner til hus eller leilighet, må du ikke betale ned lånet? Hun tok opp lån, hvorfor skal hun ikke betale ned lånene hun tok opp i sitt eget navn? 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie95 Skrevet 5. februar 2022 #228 Del Skrevet 5. februar 2022 hører mange si at han ikke er kjekk. Personlig syntes jeg han var veldig kjekk. Selv uten penger ville jeg syntes det. Hvordan kan folk kalle han stygg? rent estetisk er det en pen mann selv om han er psykopat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #229 Del Skrevet 5. februar 2022 Frida skrev (4 minutter siden): Jeg nekter å tro at du etter noen uker, 3 i dette tilfellet, elsker en person like høyt som ditt eget barn! I så fall bør du oppsøke hjelp av noe slag. At man blir forelsket i løpet av denne tiden, ok! Men elsker noen like høyt som eget barn?? Aldri i verden! Og uansett hva du tror eller ikke tror, så har hun svindlet banken. Og når du låner til hus eller leilighet, må du ikke betale ned lånet? Hun tok opp lån, hvorfor skal hun ikke betale ned lånene hun tok opp i sitt eget navn? Hun må betale gjelden. Er ikke noe som kommer i veien. Er masse svindlet folk der ute som sitter å betaler gjeld for resten av livet. Ikke bare dem i filmen. og joda kjerlighet finnes i alle former. En kan elske folk like mye som er barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. februar 2022 #230 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (2 minutter siden): Hun må betale gjelden. Er ikke noe som kommer i veien. Er masse svindlet folk der ute som sitter å betaler gjeld for resten av livet. Ikke bare dem i filmen. og joda kjerlighet finnes i alle former. En kan elske folk like mye som er barn. Nei, kjærligheten en har til sine barn overstiger all annen kjærlighet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar 2022 #231 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (10 minutter siden): Nä det er jo Hva du mener. Men jeg tror ikke di ordene. Ikke ett eneste ord Vg : "Larsson representerer Nordea, Brabank og Instabank. Sistnevnte står for det største kravet mot Fjellhøy, på 500.000 kroner før renter. – Cecilie har, ved å oppgi uriktig informasjon til bankene, fått lån hun hellers ikke ville ha fått. Spørsmålet nå er om det er slik at det tapet Cecilie har blitt påført ved svindel kan overføres til bankene, sier Larsson, som mener svaret er nei. Advokat Kjetil Vangsnes, som representerer Bank Norwegian, gjenga de ulike tilfellene hvor Fjellhøy hadde oppgitt feil og ulike opplysninger for å få tak i lån." 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #232 Del Skrevet 5. februar 2022 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Nei, kjærligheten en har til sine barn overstiger all annen kjærlighet. Da får du mene det. Du vet jo ikke om jeg har barn eller ikke, eller Hvordan min opplevelse er. Jeg står hvartfall fast ved at Hvis min partner står mellom liv eller død så hade jeg lånt pengene. Samme for mitt barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #233 Del Skrevet 5. februar 2022 Frida skrev (1 minutt siden): Vg : "Larsson representerer Nordea, Brabank og Instabank. Sistnevnte står for det største kravet mot Fjellhøy, på 500.000 kroner før renter. – Cecilie har, ved å oppgi uriktig informasjon til bankene, fått lån hun hellers ikke ville ha fått. Spørsmålet nå er om det er slik at det tapet Cecilie har blitt påført ved svindel kan overføres til bankene, sier Larsson, som mener svaret er nei. Advokat Kjetil Vangsnes, som representerer Bank Norwegian, gjenga de ulike tilfellene hvor Fjellhøy hadde oppgitt feil og ulike opplysninger for å få tak i lån." Haha va är det før svar eller? Skjønte du ikke kontexten? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar 2022 #234 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (5 minutter siden): Hun må betale gjelden. Er ikke noe som kommer i veien. Er masse svindlet folk der ute som sitter å betaler gjeld for resten av livet. Ikke bare dem i filmen. og joda kjerlighet finnes i alle former. En kan elske folk like mye som er barn. Selvfølgelig kan man det, det var tidsaspektet her som var helt sykt: 3 uker! J 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar 2022 #235 Del Skrevet 5. februar 2022 Marbelle skrev (1 minutt siden): Haha va är det før svar eller? Skjønte du ikke kontexten? 😂 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #236 Del Skrevet 5. februar 2022 Frida skrev (2 minutter siden): Vg : "Larsson representerer Nordea, Brabank og Instabank. Sistnevnte står for det største kravet mot Fjellhøy, på 500.000 kroner før renter. – Cecilie har, ved å oppgi uriktig informasjon til bankene, fått lån hun hellers ikke ville ha fått. Spørsmålet nå er om det er slik at det tapet Cecilie har blitt påført ved svindel kan overføres til bankene, sier Larsson, som mener svaret er nei. Advokat Kjetil Vangsnes, som representerer Bank Norwegian, gjenga de ulike tilfellene hvor Fjellhøy hadde oppgitt feil og ulike opplysninger for å få tak i lån." Du svarte på noe jeg hade skrevet som ikke har med det å gjøre i det hele tatt. hun må fortsatt betale en gjeld. Så det spiller ingen rolle. Er ingen andre som vil betale den. Med mindre Simon plutseligt får ett hjerte og empati Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. februar 2022 #237 Del Skrevet 5. februar 2022 Frida skrev (3 minutter siden): 🙄 Du kan så si 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 5. februar 2022 #238 Del Skrevet 5. februar 2022 Frida skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig kan man det, det var tidsaspektet her som var helt sykt: 3 uker! J Ene jenta va 1,5 år, andre hade en vennskap en sterk vennskap på lengre tid. Også er det en jente, ett unnatak. En jente som mest sansynligt er kjær i kjærligheten. En kan ikke dømme folk på det. Alle er forsjellige og har ulik sårbarhet. Kanske hun hade vart alene lenge og savnet Noen som elsket henne. når jeg møtte min partner så opplevde jeg faktiskt at jeg va super forelsket i starten. Nå idag flere år senere så er jeg vel ikke like butterfly forelsket…. En gjør mye rare ting under en forelskelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 5. februar 2022 #239 Del Skrevet 5. februar 2022 Jeg tror man skal være litt forsiktig med å si at man selv aldri hadde bitt på. Jeg må innrømme at jeg tenkte mitt. En gang overføring ok, kanskje. Men igjen og igjen og igjen, jeg klarer ikke å skjønne det. Men jeg har heller aldri vært i en sånn situasjon. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 5. februar 2022 #240 Del Skrevet 5. februar 2022 kar90 skrev (37 minutter siden): Hun gjør det jo for å tjene penger å bygge en folkeopinion i sitt favør mot de fæle bankene som hun har kostet store tap Ja, jeg håper inderlig hun tjener tilbake mest mulig av disse pengene! 👌 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå