AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Del Skrevet 2. februar 2022 Hei! Jeg skal kjøpe bil, og det står mellom en renault zoe og nissan leaf. Hva ville du valgt og hvorfor? Nissan leaf blir nok en del dyrere, men er større og noe lengre rekkevidde. Har hørt det er noe spesielt mtp lading når det gjelder Zoe, hva er dette? Har en eease lader type 2 lader hjemme, vil den fungere på en 2018 modell? Anonymkode: 7979c...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 2. februar 2022 #2 Del Skrevet 2. februar 2022 Nissan Leaf. Fordi den gir deg mere for pengene rett og slett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Del Skrevet 2. februar 2022 Noe å tenke på; https://dinside.dagbladet.no/motor/norgesbil-slaktes-i-test/73521333 Anonymkode: d9293...3c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Del Skrevet 2. februar 2022 Hr. Aktiv skrev (45 minutter siden): Nissan Leaf. Fordi den gir deg mere for pengene rett og slett. Dette er interessant Hvordan gir det mer for pengene mener du? Får faktisk 100 km lenger rekkevidde for 150.000 kr mindre med en Zoe. Hva er den store fordelen til Nissan? Anonymkode: 7979c...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noe å tenke på; https://dinside.dagbladet.no/motor/norgesbil-slaktes-i-test/73521333 Anonymkode: d9293...3c7 Aiai.. Dette er jo av betydning selvfølgelig. Vet du hvordan nissan leaf gjør det i samme test? Når det er sagt så skal det brukes som bybil, og vi har en SUV vi kan bruke på langtur. Men selvfølgelig kan store ulykker skje hvor som helst.. Anonymkode: 7979c...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 2. februar 2022 #6 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Dette er interessant Hvordan gir det mer for pengene mener du? Får faktisk 100 km lenger rekkevidde for 150.000 kr mindre med en Zoe. Hva er den store fordelen til Nissan? Anonymkode: 7979c...f3c https://www.youtube.com/results?search_query=nissan+leaf+62+kwh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 2. februar 2022 #7 Del Skrevet 2. februar 2022 Zoe er rimelig plagsom da. Må bære rundt på en 30kg ladebøtte om man skal lade annet sted enn hjemme, og om man bor i noe annet enn et flunkende nytt hus med en splitter ny trafo i nabolaget er det plagsomt å få installert lader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Del Skrevet 2. februar 2022 Man hører godt når det kommer en Zoe kjørende.. Anonymkode: 3b768...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aiai.. Dette er jo av betydning selvfølgelig. Vet du hvordan nissan leaf gjør det i samme test? Når det er sagt så skal det brukes som bybil, og vi har en SUV vi kan bruke på langtur. Men selvfølgelig kan store ulykker skje hvor som helst.. Anonymkode: 7979c...f3c Dette gjelder den nye. Hvis du ikke skal ha helt ny, anbefaler jeg absolutt Zoe! Er knallfornøyd. Kjempegod å kjøre og perfekt som bybil. Men nå trives jeg best med å kjøre liten bil da😅 Anonymkode: 283a1...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #10 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man hører godt når det kommer en Zoe kjørende.. Anonymkode: 3b768...d41 De eldste ja. Min er vel 2 eller 3 år gammel, og den har ikke den karakteristiske monsterhumle-lyden😆 Anonymkode: 283a1...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #11 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Aiai.. Dette er jo av betydning selvfølgelig. Vet du hvordan nissan leaf gjør det i samme test? Når det er sagt så skal det brukes som bybil, og vi har en SUV vi kan bruke på langtur. Men selvfølgelig kan store ulykker skje hvor som helst.. Anonymkode: 7979c...f3c https://www.tu.no/artikler/nissan-leaf-imponerer-i-kollisjonstest/435728 Anonymkode: d9293...3c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #12 Del Skrevet 2. februar 2022 Zoe er litt kinkig om du ikke har rett strøm hjemme Anonymkode: ac26b...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #13 Del Skrevet 2. februar 2022 Hvorfor bare de to eldste elbilene på markedet, omtrent? Folk er fornøyde med begge deler, så om du klarer deg med lille Zoe, gå for det. Men Leafen er ganske mye mer større og praktisk. Ellers er det vel egentlig Kia/Hyundai som leder an på elbil nå. Anonymkode: 658fb...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 2. februar 2022 #14 Del Skrevet 2. februar 2022 Jeg hadde egentlig mest lyst på Zoe da jeg skulle kjøpe elbil, men endte opp med en Leaf da jeg likte kjøreegenskapene mye bedre. Nissan Leaf er egentlig verdens kjedeligste bil, men til mitt bruk er den super. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #15 Del Skrevet 3. februar 2022 TS her. Ser ut som det blir Leaf Anonymkode: 7979c...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #16 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 9.56): Hei! Jeg skal kjøpe bil, og det står mellom en renault zoe og nissan leaf. Hva ville du valgt og hvorfor? Nissan leaf blir nok en del dyrere, men er større og noe lengre rekkevidde. Har hørt det er noe spesielt mtp lading når det gjelder Zoe, hva er dette? Har en eease lader type 2 lader hjemme, vil den fungere på en 2018 modell? Anonymkode: 7979c...f3c Jeg er 153 cm, tilogmed jeg sleit pga det lave taket bak, i en renault zoe. Et du aleine er det sikkert ok. Anonymkode: 013b8...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå